Korvien soimisesta... Tuun hulluksi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

soi

Vieras
Eikö siihen O I K E E S T I ole mitään apua?

Mistä muusta se voi johtua kuin esim.aivokasvaimesta (jota mulla ei ole, on tutkittu)...
Iltaisin varsinki meinaa iskeä paniikkikohtaus
kun ajattelen että LOPPUELÄMÄ tätä!!!

Varmasti todella kiusallista. :/

Monet nuoret eivät ymmärrä sitä että tuhoavat kuulonsa loppuiäksi kuuntelemalla jatkuvasti liian kovaäänistä musiikkia esim kuulokkeilla. En nyt siis tarkoita että ap:lla se johtuisi tästä.

Jep en oo koskaan kuunnellu mtn musiikkia isolla enkä käynyt edes missään konserteissa josta tämä ois voinut tulla.

Siis tää vie kohta järjen...
Luulin että korvien putsaus tk:ssa auttais mutta ei.
Tätä on kestänyt useamman vuoden,
mutta vuoden aikana vain pahentunut...

Ja juu, googletin mutta sielläpä just sanottiin ettei ole välttämättä mistään apua!
Just tuo ajatus, että loppuelämän ehkä joutuu tästä kärsimään,
meinaa mennä yli hilseen.

Kait tässä mielentilassa voisi jo soittaa tk:hon ja vaatia että tutkis korvat,
onko niissä mitään ja jos ei ole, tyytyä kohtaloonsa...

Miulla on sama ongelma, viime vuoden, ehkä elokuusta asti soinut lakkaamatta eikä mikään auta. Kävin kuulontutkimuksessa jossa todettiin että selvä kuulonalenema on, enkä kyllä ihmettele.
Oottelen aikaa korvapolille lisätutkimuksiin, lähetteen sinne laittoivat.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miulla on sama ongelma, viime vuoden, ehkä elokuusta asti soinut lakkaamatta eikä mikään auta. Kävin kuulontutkimuksessa jossa todettiin että selvä kuulonalenema on, enkä kyllä ihmettele.
Oottelen aikaa korvapolille lisätutkimuksiin, lähetteen sinne laittoivat.

Tiedätkö yhtään mitä ne voi siellä korvapolilla tehdä/tutkia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En tiiä. Kuhan jotain vaan tekisivät :/
Kahdella tk-lääkärillä oon jo käynyt ja ne ei oo ainakaan nähneet korvissa mitään..jospa niillä siellä polilla ois paremmat laitteet tai jotain.
Kasvainkin on käynyt mielessä, mutta esim.päänsärkyä tai huimausta tai muuta epänormaalia ei oo ollut, vain tuo tinnitys. En sitten tiiä..

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En tiiä. Kuhan jotain vaan tekisivät :/
Kahdella tk-lääkärillä oon jo käynyt ja ne ei oo ainakaan nähneet korvissa mitään..jospa niillä siellä polilla ois paremmat laitteet tai jotain.
Kasvainkin on käynyt mielessä, mutta esim.päänsärkyä tai huimausta tai muuta epänormaalia ei oo ollut, vain tuo tinnitys. En sitten tiiä..

No toivottavasti asiat siellä selviäisi!

Appiukolla työperäinen tinnitus. Ei sitä voi auttaa. Appiukko käy jossain kuulonhuoltoyhdistyksen tapaamisissa. Olen ymmärtänyt, että samanhenkisten kanssa puhuminen helpottaa oloa. Kun eihän tuota voi kenellekään ulkopuoliselle kuvailla.

Yhteistyössä