sisältää valitusta.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mutta mä en jaksa elää täällä läävässä, mua ahdistaa tää kämppä, tääl on jatkuvaan niin paskasta et mä tuun hulluks :'(

ikinä en oo mikään siisteysintoilija ollu, eikä musta sellasta tulekaan, mut oon niin väsyny siihen et tääl on aina paskasta.. no nyt on tosin koiranpentu tuomassa extrapaskaa, mut silti :ashamed:

M-Ä
E-N
J-A-K-S-A
S-I-I-V-O-T-A
J-O-K-A
P-Ä-I-V-Ä
K-O-K-O
A-J-A-N
:'( |O :ashamed:

Sama juttu |O Vois välillä olla huomaamatta ne sohvalla lojuvat vaatteet, antaa pyykki ja tiskivuoren kasvaa... mutta aina pitää olla jotain paikkaa puunaamassa :kieh: Nyt täälä on pysyny aika siistinä, ku ollaan oltu niin paljon menossa :D

siis en ees kehtaa ottaa kuvia.
meillä on hiekkaa, roskaa, pieniä kiviä, paperisilppua ja sanomalehtiä lattioilla.
kaikki tasot on täynnä tavaraa mitkä on vaan äkkiä nostettu pois koiran ulottumattomiin, meillä ei mahdu suihkuun kun pyykkivuori vie puolet pesuhuoneesta arvioitu määrä sellanen 5-6 pyykkikorillista ja kuivaustila säälittävä. tiskejä altaassa ja kone täynnä, tasot likasena leivänmuruista ja mehuläikistä. jääkaapissa vanhaa maitoa ja homeinen juusto. eteisessä 3sentin kerros kuivunutta kuraa. sängyt ja tuolit makkarissa täynnä vaatteita josita ei enää tiedä onko ne puhtaita vai likasia. jnejnejne.

ja mä olen siivonnut viimeks toissailtana |O

miten tolla porukalla tullee TUOLLAINEN pyykkivuori jos toissailtana on siivottu, tai 3 sentin kerros kuivunutta kuraa eteiseen? tai miten päivässä homehtuu ruuat jääkaappiin? jos toissa iltana on siivonnut niin _EI_ kämppä tuossa kuosissa voi olla..

jes, keittiöstä suurimmat moskat raivattu :D

ja edelliselle tiedoks, kyllä näillä keleillä nää koivet saa helposti tollasen kuran eteiseen kahdessa päivässä ja pyykkivuorta pienensin toissailtana mut se oli yhtä tyhjän kanssa koska toi koira sotkee sikana vaatteita :whistle: maidosta meni päiväys toissailtana enkä sillon viel heittäny pois ku aattelin jos sitä juo viel ja juusto on homehtunu eilisen aikana, nimittäin pieni käntty joka oli jääkaapin perällä. vieläkö pitää sulle selitellä? :D

Yhteistyössä