[QUOTE="hoo";25865137]Meillä on 7 kk ikäinen vauva, jolla nyt neljäs antibioottikuuri korvatulehdukseen 1,5 kuukauden sisälle. TK-lääkäri väläytti että seuraavan tulehduksen tultua putkitukseen. Käytiin hakemassa varmistus vielä kahdelta yksityiseltä, toinen olis putkittanut saman tien ja toinen sanoi (korvalääkäri siis) että ei mitään paniikkia vielä, katsellaan. En nyt tiedä sitten mitä tekis. Antaisko asian olla vai yrittäiskö putkittaa vaikka yksityisellä. Miltä kuulostaa? Onko joku putkittanut yksityisellä, mitä maksaa? Jos on vakuutus (meillä pohjola) niin maksaako vakuutusyhtiö suoraan vai pitääko ensin itse maksaa ja sitten vuoden päästä anoa sitä vakuutusyhtiöstä?
Kukaan ei ole oikein edes osannut sanoa, onko koko ajan samaa tulehdusta vai tuleeko aina uusi.[/QUOTE]
Meillä putkitettu 2 kertaan yksityisellä. Vakuutusyhtiöstä ollaan haettu maksusitoumus ko. operaatiota varten eli ei itse ole tarvinnut ensin maksaa. Kannattaa selvittää omasta vakuutusyhtiöstä miten teillä onnistuu tuo maksusitoumus. Kokonaiskustannus taitaa olla joku 800-900 .
Kukaan ei ole oikein edes osannut sanoa, onko koko ajan samaa tulehdusta vai tuleeko aina uusi.[/QUOTE]
Meillä putkitettu 2 kertaan yksityisellä. Vakuutusyhtiöstä ollaan haettu maksusitoumus ko. operaatiota varten eli ei itse ole tarvinnut ensin maksaa. Kannattaa selvittää omasta vakuutusyhtiöstä miten teillä onnistuu tuo maksusitoumus. Kokonaiskustannus taitaa olla joku 800-900 .