Korvaongelma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla oli ensin joskus muutama kk sit korvakäytäväntulehdus oikeessa korvassa. Sitten nyt ehkä kuukausi sit tuli vasempaan korvaan, sitten pian olikin kummassakin korvassa. No se meni ohi korvatipolla (kesti yli viikon) mutta nyt on taas ollu oikee korva kipee vähä aikaa ja kutittaa saakelisti! Ja nyt ku putsasin tommosella pumpulitikulla niin tikku oli sen jälkeen ihan keltanen, ehkä vähän vihertävä, mlekeen näytti joltain neonkeltaselta ( :D )... Onko ihan normaalia?
Ja ennen mulla ei oo ollu korvakäytävän tulehduksia paitsi nyt ku oon raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ok jätänkö seuraavan kerran kaikki paskat sinne korvaan vai?

not.

Vältä paskan joutumista korviisi. Luultavasti se on ollut syynä tulehduksillesi, jotka muuten on aika harvinaisia aikuisilla.

hmm, mitenhän sitäkin muka voi välttää? Että vaikkua muodostuu korviin?
Putsaan korvat säännöllisesti mutta en kuitenkaan joka päivä enkä mitenkään kauheen rajusti hinkkaa sillä tikulla enkä syvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ok jätänkö seuraavan kerran kaikki paskat sinne korvaan vai?

not.

Vältä paskan joutumista korviisi. Luultavasti se on ollut syynä tulehduksillesi, jotka muuten on aika harvinaisia aikuisilla.

hmm, mitenhän sitäkin muka voi välttää? Että vaikkua muodostuu korviin?
Putsaan korvat säännöllisesti mutta en kuitenkaan joka päivä enkä mitenkään kauheen rajusti hinkkaa sillä tikulla enkä syvältä.

Ai jaa, sä puhuit paskasta. Sitä tulee peräsuolesta ja se on varmaan kieltämättä hankala aine korvaan joutuessaan.

Yhteistyössä