Korvakuumemittari...onko tietoa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskoa vai eikö??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja uskoa vai eikö??:
Eli onko kokemusta tekeekö niillä mitään? Kannattaako sellainen hommata ja minkä merkkinen?? Kiitos jo etukäteen vastauksista=)

Meillä Braunin mitttari ollut kohta 10vuotta. Muille näyttää aina oikean lukeman, mutta mulla ollut mittarin mukaan sen melkein 10 v mitä meillä ollut, aina lämpöä vähintään 37,6-38 astetta. Sit jos oikeesti kuumetta ni näyttää oikein, oon tarkastanut korvasta mittaamisen jälkeen kainalomittarilla ja saanut samat lukemat.

meillä ostettiin jo kun lapsi oli isompi, oiskohan ollut lähemmäs vuotta ja ei ole oikein ollut tarvetta. pari kertaa käytetty ja kaapissa lojuu, jos tarve niin normi digitaalimittarilla on mitattu ja on antanut sen pari minuttia kainalossa olla jos on ollu muuta mieleistä tekemistä (esim telkkarista kattonut jotain) ja nyt lapsella ikää reilu 2v. vauvalle ehkä parempi. merkkiä en nyt muista.

Ostin kun esikoinen oli noin kuukauden. Nyt on 3 lasta ja käytetty on kovasti. On nopea ja näyttää ainakin suuntaa.. Hintansa väärti ostos oli! Varmasti tarpeellisimpia meidän "vauvaostoksista".

Meillä on myös ja on se ihanan helppo vaikka joskus pitääki sitten kuitenkin vielä tarkistella kainalosta toisella mittarilla. Vähääkään huonosti ottaa niin antaa väärä lukemia.

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja uskoa vai eikö??:
Eli onko kokemusta tekeekö niillä mitään? Kannattaako sellainen hommata ja minkä merkkinen?? Kiitos jo etukäteen vastauksista=)

Meillä Braunin mitttari ollut kohta 10vuotta. Muille näyttää aina oikean lukeman, mutta mulla ollut mittarin mukaan sen melkein 10 v mitä meillä ollut, aina lämpöä vähintään 37,6-38 astetta. Sit jos oikeesti kuumetta ni näyttää oikein, oon tarkastanut korvasta mittaamisen jälkeen kainalomittarilla ja saanut samat lukemat.

Periaatteessa, korvasta ja kainalosta mitattuna ei voi tulla samaa lukemaa, koska korvamittari mittaa ruumiin sisälämpötilan ja kainalosta otetaan ruumiin ulkolämpö. Ruumiin sisälämpötila on aina hieman korkeampi.

Mutta meillä on Omronin korvamittari, ja ollut ihan korvaamaton. Mittaa oikein ja tosi helppo käyttää. En vaihtaisi pois!

Yhteistyössä