Korkokengät + haju

  • Viestiketjun aloittaja "Liisa"
  • Ensimmäinen viesti
Varmaan ihmettelisin ja kysyisin että mikäs se siellä döfää?

Jos se olis joku fetissi niin siitä vaan, ei haittaa, olis jotenkin tosi mielenkiintoista. Utelisin varmaan että minkälaisia tuntemuksia ja mikä siinä viehättää etc.

Onneks ei oo jalkahikeä!:D
 
"Titi"
Mulla on mies kotona jolla on fetissi minun korkokenkiin. Käytän korkokenkiä 8-10 tuntia joka päivä töissä. Niissä on aina kunnon jalkahien haju koska mun jalat hikoilevat toisi paljon.
Kun meillä on seksiä mulla on yleensä korkkarit jalassa ja mies ottaa aina yhden pois jalasta ja haistelee sitä.
Hän on sanonut että hän saa siitä paljon irti. Olen hyväksynyt sen ;)
 
[QUOTE="Titi";30486724]Mulla on mies kotona jolla on fetissi minun korkokenkiin. Käytän korkokenkiä 8-10 tuntia joka päivä töissä. Niissä on aina kunnon jalkahien haju koska mun jalat hikoilevat toisi paljon.
Kun meillä on seksiä mulla on yleensä korkkarit jalassa ja mies ottaa aina yhden pois jalasta ja haistelee sitä.
Hän on sanonut että hän saa siitä paljon irti. Olen hyväksynyt sen ;)[/QUOTE]

Onks toi jalkahiki olennaista kengänhaistelijoille?
 
vierailija
Kyllä semmoinen vieno tuoksu naisen korkokengissä on todella kiihoittavaa :) Mutta mutta sehän on todella pervoa ja ei semmoista kehtaa naiselle kertoa että tahtoisi haistaa. No tässä ketjussa muutama nainen on hyväksyt asian, hieno juttu ;) Ei se niin iso asia ole jos ei siitä semmoistee ;) *Nuuh*
 
Sihteeri90
Kuin luin tämän oli pakko vastata.
Minulla mies tykkää minun hikisistä käytetyistä työkengistä mitä käytän myös arkena. Kengät ovat työpäivän aikana 9-10 tunntia jalassa ja aina ihan kosteat kun riisun niitä.
Käytän korkkarit ja korkonilkkurit pääsääntöisesti.
Osassa on minun mielestäni todella paha haju mutta hän tykkää siitä.
Aika usein seksissä minulla on korkokengät jalassa ja hän ottaa yleensä yhden pois ja pitää sen naaman edessä. Hän saa kiksejä niistä :)
Tällä hetkellä jalassa on noin 10 tunntia päivässä Michael Kors tai Högl korkkarit missä noin 10cm korko.
 
vierailija M
Kyllä lämpimät ja vähän aromiset korkokengät voi olla ihan kiva haistatella.

Vaimon kanssa tule aika usein harrastettu seksiä kun hän tule kotiin töistä tai kaupungilta.

Hän tietää että tykkään kun hänellä on korkokengät jalassa seksissä.

Usein tule riisuttu kaikki muut vaatteet paitsi hänen kengät missä yleensä 8+ cm kapeakorko.

Sekissä on todella kiva saada haistella hänen hienot esim. avokkaat mitä hänellä on ollut jalassa koko päivän ja sisäpohja on aivan kostea hiestä.

Välillä hän on antanut shoesjob siihen asti että olen tullut hänen kenkiin. Aika sotkuiseksi hänen kengät on mennyt mutta ei se hänet on häirinnyt. Seksin jälkeen hän on vähän putsannut niitä paperilla. Usein seuraavana päivänä on ollut vähän jälkiä niissä jotka tasaantuneet päivän aikana sit kun hän on käyttänyt niitä ja jalat hikoillut niissä :)
 
vierailija
Seksistä nauttii enemmän jos naisella on korkkarit ja stay-upit sängyssä. Tosi seksikästä.
Todella harva käyttää nykyään kunnon korkkareita ja se on tylsää.
 
vierailija
Meillä usein minun korkokengät tai balleriinat osa esileikkiä. Annan hänelle shoesjob niillä ja sit hän usein ottaa ne minun jalasta ja työntää nenän niihin kun nussitaan. Aika usein annan vielä lopuksi shoesjob niin että hän on tullut niihin. Kiva sit tuntea satsin kengissä. Joskus kun sitä on tehty aamulla/päivällä on ollut mielenkiintoista mennä töihin tai kaupungille niitä jalassa.
 
vierailija
Meillä usein minun korkokengät tai balleriinat osa esileikkiä. Annan hänelle shoesjob niillä ja sit hän usein ottaa ne minun jalasta ja työntää nenän niihin kun nussitaan. Aika usein annan vielä lopuksi shoesjob niin että hän on tullut niihin. Kiva sit tuntea satsin kengissä. Joskus kun sitä on tehty aamulla/päivällä on ollut mielenkiintoista mennä töihin tai kaupungille niitä jalassa.
Eikös korkokengät ovat aika liukkaat jalassa jos niissä on satsi?
Itse kerran saanut mieheltä satsin korkokenkiin ja pyyhkäsin sitä pois mutta siltä kengät tuntuivat liukkailta jalassa ja vielä enemmän kun oli vähän hikiset
 

Yhteistyössä