Kilttimies nukkuu tänäkin yönä samassa sängyssä kälyn ja vaimon kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Anteeksi nyt mutta ei ole normaalia, että koko suku nukkuu samassa vuoteessa. Siskonpeti on ok mutta tarkoittaa ihan muuta.
Anteeksi nyt mutta hän on nuori itsenäistyvä nainen ilman verkostoja ja häneltä päättyi parisuhteen alku edellisenä päivänä. Hän haluaa joskus nukkua meidän kanssa kun on vaikeaa tai esimerkiksi pelottaa ukkosen aikana. Ja hän voi tehdä niin.
 
vierailija
Anteeksi nyt mutta hän on nuori itsenäistyvä nainen ilman verkostoja ja häneltä päättyi parisuhteen alku edellisenä päivänä. Hän haluaa joskus nukkua meidän kanssa kun on vaikeaa tai esimerkiksi pelottaa ukkosen aikana. Ja hän voi tehdä niin.
Muistelepa hieman mitä olet aiemmin kirjoittanut tällä palstalla.
Yliopistossa pistelit reikiä kondomeihin, ja kerran kirjoitit meneväsi nykyisen puolisosi kanssa vihille nimittämällä häntä reiäksi. Juttusi ovat puutaheinää vailla todellisuuspohjaa. Luin jutun Juicesta. Hän oli hermostunut kesäjuhlassa pienelle pojalle, joka sanoi, että hattu pois päästä syödessä. Juice oli tilannut taksin sanomisen jälkeen, ja häipynyt paikalta. Olen aina inhonnut Juicea.
Näköjään moni muukin jakaa mielipiteeni kanssani. Jutussa mainitaan, että ehkä Juice kärsi Asperger-oireista.
Tietenkin tällä palstalla saa kirjoittaa olevansa vaikka Kiinan keisari. Muistan, kun eräs kiva miestyökaveri usein puhui Kiinan keisarista. Sana on aina vapaa, mutta vastuu luetun ymmärtämisestä jää lukijalle. Paljon kaikenlaista lukeneena totean, ettei tällä palstalla tervepäiset miehet kirjoita.
 
vierailija
Muistelepa hieman mitä olet aiemmin kirjoittanut tällä palstalla.
Yliopistossa pistelit reikiä kondomeihin, ja kerran kirjoitit meneväsi nykyisen puolisosi kanssa vihille nimittämällä häntä reiäksi. Juttusi ovat puutaheinää vailla todellisuuspohjaa. Luin jutun Juicesta. Hän oli hermostunut kesäjuhlassa pienelle pojalle, joka sanoi, että hattu pois päästä syödessä. Juice oli tilannut taksin sanomisen jälkeen, ja häipynyt paikalta. Olen aina inhonnut Juicea.
Näköjään moni muukin jakaa mielipiteeni kanssani. Jutussa mainitaan, että ehkä Juice kärsi Asperger-oireista.
Tietenkin tällä palstalla saa kirjoittaa olevansa vaikka Kiinan keisari. Muistan, kun eräs kiva miestyökaveri usein puhui Kiinan keisarista. Sana on aina vapaa, mutta vastuu luetun ymmärtämisestä jää lukijalle. Paljon kaikenlaista lukeneena totean, ettei tällä palstalla tervepäiset miehet kirjoita.
Tarkoitatko tätä: https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/miksi-pitaeisi-pariutua-persaukisen-kanssa.2651526/
 
vierailija
Anteeksi nyt mutta hän on nuori itsenäistyvä nainen ilman verkostoja ja häneltä päättyi parisuhteen alku edellisenä päivänä. Hän haluaa joskus nukkua meidän kanssa kun on vaikeaa tai esimerkiksi pelottaa ukkosen aikana. Ja hän voi tehdä niin.
Kuinka mones parisuhde päättyi? Sinä voit siirtyä nukkumaan vaikka sohvalle. Et ole naisen huoltaja.
 
vierailija
Muutama päivä sitten julkaisin ns. tornihuhun. laitetaan toinen urbaanilegendaa, joka onkin ehkä totta eikä viikonlopun stoori...
Satumaa tango...Satumaa varastettiin ja löytyi...Tämä on aikalailla pelkkää salaliittoteoriaa mutta voi olla tottakin.
Minulla on setävainaa Pentti Olavi Friman...Hän syntyi Ulvilan Harjunpäässä vuonna 1955 ja menehtyi mahdollisesti väkivaltarikoksen uhrina huhtikuussa 2008 53. vuoden iässä.
Pentti oli rämäpää ja tiiliseinä, kuten minäkin, tosin vauhdikkaampi minut on opetettu pienestä asti pidättyväiseksi. Nyt voi olla, että mikäli osun oikeaan oikeaan niin Facebookkini poistetaan tai ainakin tämä päivitys poistetaan mutta kerron ja levitän kaikkialle muualle kuin pelkästään facebookkiin...!!!
Pentti oli nuoresta asti alkoholisti, hänellä oli kertomansa mukaan alkoholisti remmiss mukana entinen merikapteeni, joka oli ryypännyt merikapteenin virkansa ja päätynyt jokilaivan kapteeniksi Poriin ja kokemäenjoelle. Tämän jokilaivan kapteenin virankin tämä heppu ryyppäsi.
Aloitetaan, kuin lapsuuden tarinoissa, oli synkkä ja myrskyinen yö 1970-luvun Porissa. Setävainaani Pentti Olavi Friman ja hänen juoppo ex-kapteeni ystävänsä päättivät lähteä Ruotsiin...He varastivat Kokemäenjoen rannasta Satumaa nimisen jokilaivan...!!! Pentti kertoi, että Ruotsiin lähtö ei onnistunut aallokko oli liian korkea ja Satumaan he kuulemma ajoivat johonkin rannalle ja häipyivät omille teilleen...Setäni ei kertomansa mukaan koskaan jäänyt kiinni Satumaan varastamisesta....Hänen Ex-merikapteeni kaverinsa kuullemma joutui kuulusteluun mutta ei käräyttänyt Penttiä. Pena kertoi tämän tarinan meille pariin kertaan, ekan kerran joskus vuonna 1996, kun hän oli kyydissämme matkalla Jyväskylään Pielavedeltä, jossa hän oli asunut kaiketi vuodesta 1987. tai 1988. Pielvedellä on asunut myös vuodesta 1985 tämä perverssi tätini Aila Friman, joka vuonna 2019 tietojeni mukaan muutti Iisalmeen.. Hän ja Pentti sisaruspari asuivat samassa pohjoissavolaisessa pikkukunnassa 23 vuotta.
Mistä sain päähäni kirjoittaa tämän. koska minulla on rahat tyystin loppu...Eilen olin syömässä eräässä kristillisessä avustusjärjestössä aamiaista ja tapasin entisen pomoni, joka oli esimieheini Suoramarkkinointi Mega nimisessä frimassa, hänelle olen aikanaan kertonut tämän saman tarinan ja setäni osallisuudesta siinä. Ja kas mitä tapahtui, hän sai eräänä Elokuun alun iltapäivänä soiton, että Rauman merenkulkuoppilaitkosessa on hänelle vapautunut peruutuspaikka merikapteeni opintoihin, hän jätti vuoropäällikön paikkansa ja lähti opiskelemaan tai ainakin niin kaikki luulimme....
Kuka oli salaperäinen juoppokapteeni??? Ono hän jotain mahtisukua tässä massa. Itse kerroin tätä tarinaa joskus Muurmannissa (Keskisuomalainen kapakka, joka on tietojeni mukaan lopettanut toimintansa tai mahdollisesti siirtynyt Savonlinnaan...)Ja voi olla, että tästäkin on poikinut vaikeuksia, jos tämän tarinan kertoo kenellekkään...!!!
Miksi tämän tarinan kertomisesta on mahdollista joutua vaikeuksiin, itse kerrottuani tätä tarinaa on minulle alettu toisinaan lukea kaikkia vanhoja luokkayhteiskunna säätyläissääntöjä...ja vaikeuksia kammo ja pelkotiloja alkoi ilmetä. Onko tuon jokilvaivan varkaan perhe jotain vanhaa mahtisukua Suomessa, tosin on tullut tätä kirjoittaessa myös mieleen onko kyseessä joku Saatananpalvojien sisäien tunnistusmerkki, koska hengellinen interventio alkoi myös elämässäni myös ensimmäisen kerran, tai tuossa mahtisuvussa esiintyy myös Saatananpalvontaa....
Kahdesti Eckerö linella matkustaessa Invalidiliiton porukan kanssa on käynyt niin, että minulla on filmi pokii tuosta matkasta...viinaa on mennyt kurkusta alas reilusti...Vuonna 2016 olimme menossa Tallinnaan ja koko ajan sain kännykkään viestejä, että olet ylittämässä rajan ja raja ylitetty 45 min sitten jne...kukaan muu ei saanut luuriinsa näitä SMS-viestejöä ja minulla ei ollut aavistustakaan niiden tarkoituksesta. Molemmilla kerroilla, kun olen matkustanut Eckerö Linella on filmi mennyt poikki eikä mitään muistikuvia ole palannut. Mikä on tuo Mikko Hakolan merikapteeni koulu ollut, heitettiinkö Mikko ulos Suoramarkkinointi Megasta, koska hän kertoi eteenpäin tuota tarinaa, oliko merikapteenikoulutus tulossa Raumalla vai lähetettinkö Mikko läksytykseen tuon tarinan kertomisesta eteenpäin. Nyt Mikkokin löyti samasta avustusjärjestön ruokailupaikasta...jossa itse käyn rahattomana syömässä...Onko niin, että tuo perhe ajaa vaikeuksiin kaikki jotka tuota tarinaa kertovat tuosta juopposeikkailja kapteenista...
Myös setäni Pentti Olavi Friman kuoli epämäärärisissä oloissa, kerrottiin hänen kuolleen pahoinpitelyn seurauksena, hakattina hengiltä. Poliisiraporin mukaan Pena olisi kaatunut portaissa...Ja kukaan paikalla olijista ei puhu mitään...Yksi sukulaisen ion nykyään Helsingin Perussuomalaisten jäsen, hän on syntynyt vuonna 1987. ja en ollut tunntea häntä koska hän näytti niin vanhalta, että olisi voinut luulla hänrä 20-vuotta vanhemmaksi...Älyisin tuosta syystä vasta jäsenillan jälkeen kuka hän on...!!! Saako koko suku kärsiä tämän juoppokapteenin ja hänen sukunsa takia...!!!
Entä Maija Vilkkumaa tietääkä hän mistä on kyse, kuunnelkaa hänne laulunsa Satumaa tango ja lyriikat...tietääkö hän mistä on kyse...Eli tuon varastetun jokilaivan nimi oli myös Satumaa...!!!
Eiköhän tämä peli olisi syytä lopettaa jä koko homma kertoa eteenpäin kaikella kansalle...siinä riittää merikapteenin perheellä lakaisemista, jos koko Suomen kansa tietää...
Ja muuten palattuani Suoramarkkinointi Megaan päivämyyjäksi pariksi kuukaudeksi vuonan 2020 kaikki meni päin helvettiä. Kaupan teko oli älyttömän vaikeaa, kauppoja saattoi tulla vain yksi per päivä. ja palkaa tuli tilinauhaan vain noin 200 kahdessa viikossa ja liäksi sian työvuorossa jonkun huumetäryksen päähäni...!!!
Ehkä sai aamulla herätessäni päähän julkistaa asian siksi, että Keskiviikon iltaehtoolisella rukoilin ideoita ja voimia viesä evenkeliumia eteenpäin, ehkä tällaisen tiedon laittaminen eteenpäin antaa niitä mahdollisuuksia...Kiitos Jeesus..
 

Yhteistyössä