Korkeimman oikeuden mielestä mamut saavat suunnitella murhia ja uhkailla tappamisella

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samat säännöt kaikille mutta olen samaa mieltä että uhkailun ja suunnittelun tulisi olla rangaistavaa. Olen kuullut että joku on puolustellut tätä sananvapaudella mutta minusta uhkailu ja vihapuhe (oli kyseessä natsit taikka uskovaiset moskeijassa yms) pitäisi olla rangaistavaa.
 
vierailija
"Turvapaikkapuhutteluissa hakijan pitää pystyä kuvailemaan omakohtaisesti millainen merkitys kristinuskolla hänelle on tai miten usko näkyy hänen arjessaan. Jos hakija ei pysty kertomaan riittävästi lisätietoja aiheesta, on viranomaisella aihetta epäillä, onko kääntyminen aitoa.

Kääntymistä ei ole helppo selvittää. Maahanmuuttovirasto hankkii tietoja eri seurakunnilta näiden toimintatavoista.

Turvapaikan saamisen edellytys on se, että juuri kyseinen henkilö olisi vainon vaarassa, jos hän palaa kotimaahansa.

Kansainvälisessä oikeudessa uskonnon katsotaan olevan kiinteä osa identiteettiä eikä henkilön voida olettaa luopuvan siitä, vaikka hän siten voisi välttää vainoa."
 
vierailija
Europol kertoi tiedotteessaan torstaina, että rikollisjärjestön uhreiksi joutuneet naiset värvättiin Nigeriassa, mistä heidät kuljetettiin Libyan ja Nigerin kautta Italiaan ja siitä eteenpäin Espanjaan. Espanjassa naiset pakotettiin prostituutioon pääosin Malagassa ja Benidormissa mutta myös esimerkiksi Madridissa ja Barcelonassa.

Tutkimusten yhteydessä on tehty neljä kotietsintää Espanjassa sekä yksi Helsingissä. Etsintöjen yhteydessä viranomaiset ovat saaneet haltuunsa asiakirjoja, teknisiä laitteita sekä useita älypuhelimia, Europol kertoi.

Tutkimukset alkoivat, kun Madridin turvapaikkaviranomaiset ilmoittivat epäilevänsä kahden nigerialaisnaisen joutuneen ihmiskaupan uhreiksi. Tutkimukset paljastivat Espanjassa operoivan järjestäytyneen rikollisryhmän.

Rikollisjärjestö ohjeisti Europolin mukaan uhreja anomaan kansainvälistä suojelua ja turvapaikkaa Espanjasta, jotta prostituutioon pakotetuille naisille ei tulisi ongelmia, vaikka poliisi tunnistaisi heidät. Rikollisjärjestö myös antoi uhreille vääriä asiakirjoja turvapaikkahakemusta varten.
STT ei tavoittanut torstaina Helsingin poliisia kommentoimaan asiaa.
Linkki juttuun"
 
vierailija
Sinulla on luetun ymmärtämisessä jotain vikaa. Se kai johtuu luomukurkuman puutteesta.

Minä en ole koskaan missään esitellyt ensimmäistäkään pyssyä missään. Ja miksi mä esittelisin mitään epekille jolla on varmasti tuoreemmat tiedot kuin minulla.
Oottekos työkavereita vai mistä tuon tiedät VARMASTI?

Mielenkiintoista tulevaisuutta...:
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/erankavijat-loi-lapi-maailmalla-ensimmainen-tuotantokausi-on-myyty-30-maahan/769996/
 

Yhteistyössä