korkeakouluopiskeliat ja pankkilaina , vittumitä paskaa

• Viestiketjun aloittaja kaulimella päähä
  • Ensimmäinen viesti
kaulimella päähä
Mitä helvetti tää korkeakouluopiskelioiden lelliminen pankissa oli, ykskin kaveri sai lainaa 170t vaan sillä että opiskeli korkeakoulussa, ja viä ekaa vuotta, ihan min tulot silläki'?? miten voi olla mahdollista eihän se oli taattua että ne vitun insinöörit ees työllistyis sivan kassalle??????

S
Alkuperäinen kirjoittaja kaulimella päähä:
Mitä helvetti tää korkeakouluopiskelioiden lelliminen pankissa oli, ykskin kaveri sai lainaa 170t vaan sillä että opiskeli korkeakoulussa, ja viä ekaa vuotta, ihan min tulot silläki'?? miten voi olla mahdollista eihän se oli taattua että ne vitun insinöörit ees työllistyis sivan kassalle??????
:D :D :D

Anteeksi. Ymmärrän, että sua ottaa päähän, tää on vaan niin raivokkaan hauska kommentti.

vieras
ykskin kaveri sai lainaa 170t vaan sillä että opiskeli korkeakoulussa, ja viä ekaa vuotta
Oletko varma että sai vain näillä perusteilla lainan? En usko. Sillä on varmaan takaajat. Kyllä pankissa lasketaan tarkkaan että lainan saa hoidettua.

niinniin
:D

valitettavasti tuo on jäänne niiltä ajoilta jolloin maisterin papereilla pääsi automaattisesti hyväpalkkaiseen duuniin.

jossain vaiheessahan oli vielä niin että opiskeiljakin sai pankkikortin, kunhan vaan oli yliopisto-opiskelija :whistle: nykysin en tiedä miten menee.

vakuus
Saa lainaa jos on kunnon vakuudet. Ilman vakuuksia ei saa lainaa. Pelkästään sillä että opiskelee korkeakoulussa, ei saa senttiäkään lainaa (paitsi opintolainaa).

niinniin
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoosa:
Mitä korkeakouluopiskelija tekee 170t:lla eurolla? Ostaa koulukirjat ja kyniä..? :D

Vai saako opintolaina käyttää johonkin asunnonostoon..?

MÄÄ KANS!
kröhöm... jos miettisit vähäsen?

ei ole kyse opintolainasta vaan asuntolainasta.

ap
yksin elää, sillä mitää miehiä oo! osti asunnon helsingistä ja joo vanhemmat takaa, ja kai se laina sitten jää niiden maksettavaks kun ei se saatanan lusmu jaksa ees koulussa käydä! myntäkää vaan lainaa tollasille, ja joo oma laina jäi viä saamatta. ja sitäkin luvattiin vaivaset 82t vaikka meistä mies käy töissä ja mä olen äippälömalla ja palaan töihin sitten joskus... eli meillä on tulot neljäkertaa suuremmat kun tällä saamarin madolla

ap
juu kateushan tässä se on pinnassa tottakai, mielummin sitä omaa maksais pois kun istuu vuokralla, ei tollla hinnalla löydä pääkaupinkisseudulta nelihenkiselle perheelle asuntoo! pitänee pistää mies opiskelee josko heltyis isompaa lainaa että sais katon päänpäälle! ja muistaneen että vanhemmat takaa vaan jollain parillakymmenellä tuhannella kun valtiontakaus oli niin suuri,

ap
ei meille pankki myönnä enempää lainaa vaikka meidäön vanhemmat takais suurella summalla, tohon 82t lainaan ei tarvita takaajia muutakun valtio, kysyttiin suurempaa summaa jos takaajat ja oma osuus löytys (säästöjän, 10t) niin ei käyny

ccc
Itse varmaan et edes pääsisi SIWAN kassalle kun et sen nimeä osaa edes kirjoittaa.

S
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
yksin elää, sillä mitää miehiä oo! osti asunnon helsingistä ja joo vanhemmat takaa, ja kai se laina sitten jää niiden maksettavaks kun ei se saatanan lusmu jaksa ees koulussa käydä! myntäkää vaan lainaa tollasille, ja joo oma laina jäi viä saamatta. ja sitäkin luvattiin vaivaset 82t vaikka meistä mies käy töissä ja mä olen äippälömalla ja palaan töihin sitten joskus... eli meillä on tulot neljäkertaa suuremmat kun tällä saamarin madolla
Voit lohduttautua ainakin sillä, että sulla on sana hallussa. Nää on oikeesti parhaat viestit pitkään aikaan!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Itse varmaan et edes pääsisi SIWAN kassalle kun et sen nimeä osaa edes kirjoittaa.
Kyllä sielä tarvii niin opiskelijalla kuin työssäkäyvälläkin olla riittävät tulot/ takaajat että lainanmaksu hoituu. Ehkä tässä tapauksessa pappa betalar ja siksi on saanut ison lainan. En usko että korkeakoulussa opiskelemisella on asian kanssa mitään tekemistä.

Vai onko tuo opiskelija töissäkin? Meinaan vaan kun itse olen ollut jo yli 10v oman alan töissä, ja nyt tehnyt sitten opintojen ohella tutkintoa valmiiksi.

Maisteri
Alkuperäinen kirjoittaja -.-.-:
Kateus puhuu. OIsko kannattanu ite miettiä sitä opiskelua... toisaalta kirjotustyyli jo kertoo sen, ettei taida olla tällä ap:lla lukupäätä.
:LOL:
Ei mun mielestä kerro! Kertoo vaan sen, miten antaumuksella ja raivolla nää on kirjoitettu! Hyvin vapauttavaa!

reilu kerho
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu kateushan tässä se on pinnassa tottakai, mielummin sitä omaa maksais pois kun istuu vuokralla, ei tollla hinnalla löydä pääkaupinkisseudulta nelihenkiselle perheelle asuntoo! pitänee pistää mies opiskelee josko heltyis isompaa lainaa että sais katon päänpäälle! ja muistaneen että vanhemmat takaa vaan jollain parillakymmenellä tuhannella kun valtiontakaus oli niin suuri,
meillä sama homma, ois takaajat, mies vakityössä, minä vielä älomalla ja lainaa yhdessä saatais n. 75 t!! ja mies yksin reilu 100 t.

näin on
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alepa ja Sale vois natsatakin. Niillä on kuitenkin helpommat nimet. Hauskoja viestejä kyllä ap kirjottelee, ehkä koomikon ura urkenis? Tosin eipä nekään taida lainoja paljoo saada.

m
Alkuperäinen kirjoittaja Maisteri:
Alkuperäinen kirjoittaja -.-.-:
Kateus puhuu. OIsko kannattanu ite miettiä sitä opiskelua... toisaalta kirjotustyyli jo kertoo sen, ettei taida olla tällä ap:lla lukupäätä.
:LOL:
Ei mun mielestä kerro! Kertoo vaan sen, miten antaumuksella ja raivolla nää on kirjoitettu! Hyvin vapauttavaa!
peesi! :) kyllä minustakin joskus tuntuu tuolta.

Kyllä opiskelutkin jonkin verran painaa vaakakupissa; mulle ainakin sanottiin pankissa, että vaikka en nyt ole töissä, niin valmistumiseni jälkeen tulen tod.näk. olemaan, ja se on puoltava asia asuntolainaa hakiessa.

Jos on luottotiedot kunnossa, takaajat, vakuuksia niin saahan opiskelijakin asuntolainan!

Yhteistyössä