V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Kaveri on melkein sukua julkkikselle![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten niin?
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Janne Katajapa oli viikko sitten mun edessä kassajonossa![]()
Olen nänhy luonnossa yli 10v sitten. Oli kaunis ainakin sillon ja TOSI pieni. No, mä olen 172, et huono sanomaan, mut minuun verrattuna hirmu pieni.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onko Koriseva luonnossa yhtä kaunis kuin kuvissa? Onko lyhyt vai millanen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen nänhy luonnossa yli 10v sitten. Oli kaunis ainakin sillon ja TOSI pieni. No, mä olen 172, et huono sanomaan, mut minuun verrattuna hirmu pieni.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onko Koriseva luonnossa yhtä kaunis kuin kuvissa? Onko lyhyt vai millanen?
En siis ole ap vieras. Sillon kun näin oli tanssilavalla esiintymässä ja myös tanssimassa ite tauollaan, silloin oli luonnollisesti iloinenAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen nänhy luonnossa yli 10v sitten. Oli kaunis ainakin sillon ja TOSI pieni. No, mä olen 172, et huono sanomaan, mut minuun verrattuna hirmu pieni.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onko Koriseva luonnossa yhtä kaunis kuin kuvissa? Onko lyhyt vai millanen?
No etkö nähnyt nyt naamaa että oliko vielä kaunis?![]()
Oliko hymyileväinen vai millanen?
Olis kiva nähdä jonkun julkun valkaistu hymy ihan luonnossa, että onko se yhtä glamourinen kuin kuvissa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Miksi se Korisevan sisko Piia sai potkut?
Eilisen lehden lööpissä oli juttua, mutta en sitten ostanut lehteä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En siis ole ap vieras. Sillon kun näin oli tanssilavalla esiintymässä ja myös tanssimassa ite tauollaan, silloin oli luonnollisesti iloinen![]()