Kootaas porukka kasaan ja aletaan laihduttamaan :D Kaikki tukea tarvitsevat mukaan!

"Uusi elämä"
Mä tuun mukaan kanssa! Keksin itselleni jonkin nikin minkä rekisteröin, että saan helpommin seurattua tätä.

Mulla pituus 169cm ja painon otan sitten huomenaamulla, mutta siinä 100kg:n paikkeilla se on. : /

"sondersson"
No kun "pakko" saada iltasella jotain namia, ei nuo vihannekset vie oikein sitä naminälkää pois. :(
Jos nuo tikkarit silleen helpottais sitä ettei tulis syötyä suklaata tai muuta karkkia..
Tikkarit on silti aika huono vaihtoehto. Parempi vois olla vaikka proteiinipatukka tai muutama pala tummaa suklaata. Mutta kannattaa myös opetella kasvisten naposteluun, siihen tottuu äkkiä ja pian voikin käydä niin ettet enää tartte illalla karkkia ollenkaan :)

[QUOTE="Uusi elämä";26562552]Mä tuun mukaan kanssa! Keksin itselleni jonkin nikin minkä rekisteröin, että saan helpommin seurattua tätä.

Mulla pituus 169cm ja painon otan sitten huomenaamulla, mutta siinä 100kg:n paikkeilla se on. : /[/QUOTE]

Nyt on nimimerkki luotuna. Olisin ottanut tuon Uusi elämä, mutta se oli jo varattuna.

"vieras"
varmaan saan höykytystä, mutta yhdessä tikkarissa ei kaloreita kovinkaan paljon ole joten jos sellaisen imeskelyllä iltaisin saa laihdutettua niin eipä se paha ole. minä laihdutin 30 kg ja söin joka ilta dacapo patukan.

:wave: Mukaan. teeks jonku listan vai miten toimii :D Pituus 170cm paino xxx. Kerron ku laskee. Jossain vaiheessa paljastan paljoko painoin.. Mut aikasta paljo sais paino tippua..

btv ooks sä sä? :D Tervetuloa takasi :) Mitäs kuuluu??

"Ikuinen laihduttaja"
Minäkin voisin liittyä mukaan, jos harmaana sopii? ;)
Tänään en aamulla punninnut itseäni, mutta teen sen huomenna, päivä sinne tai tänne.
Minulla on pudotettavaa n. 20kg.
157cm ja paino 81kg (ilmoitan tarkemmin huomenna) =)

"Ikuinen laihduttaja"
[QUOTE="Ikuinen laihduttaja";26564022]Minäkin voisin liittyä mukaan, jos harmaana sopii? ;)
Tänään en aamulla punninnut itseäni, mutta teen sen huomenna, päivä sinne tai tänne.
Minulla on pudotettavaa n. 20kg.
157cm ja paino 81kg (ilmoitan tarkemmin huomenna) =)[/QUOTE]

Minäkin teen myöhemmin nikin tätä varten! =)

[QUOTE="Ikuinen laihduttaja";26564022]Minäkin voisin liittyä mukaan, jos harmaana sopii? ;)
Minulla on pudotettavaa n. 20-25kg.
158cm ja paino 81kg (ilmoitan tarkemmin huomenna) =)[/QUOTE]

Elikkä nyt on nikki luotuna.
Ikuinen laihduttaja = Sopivasti lihava

No niin. Tulipa käytyä sitten vaa'alla ja alkupainoksi tuli 76,1 :O. Reipas 10 kiloa tarvis saada pois, on siinä urakkaa. Tänään kävin täydentämässä jääkaappia sopivalla ruualla. Koetan vähentää hiilihydraatteja aluksi. Liikuntakin tulee mukaan pian, nyt on niin paljon pihatöitä ettei ehdi (seliseli). Tänään on ruuan suhteen mennyt erinomaisesti, mutta lupasin tehdä mansikkakakun pojan syntymäpäivän kunniaksi (17v). Ja kyllä, aion kyllä sitä syödä mutta kohtuudella.

Toivottavasti tämä ketju ei kuole, kun aikas hiljaista on ?!

"Liisa"
No kerrotaas kuulumisia. Mä jätän nyt heikkouteni ja paheeni eli suklaan asteittain pois. Ihan kertaheitosta en uskalla, ettei tule pahoja repsahduksia kohta.. Liikuntaa olen kovasti harrastanut viime aikoina. Tänään aamulla 1,5 tunnin sauvarullaluistelulenkki, kaloreita paloi sykemittarin mukaan 858 (mitä vähän epäilen, vaikka sykkeet korkeina olikin). Mulla siis tavoitteena enää parin kilon tiputtaminen, olen jo pudottanut melkein 20.

"Tyttöjen äiti"
Mä voisin liittyä mukaan. Söin just aika epäterveellisen myöhäisen lounaan(!), joten aloitan huomenna. ;D Pituus 165cm ja paino on jotain 74kg. Vuosi sitten lähti raskauskilot, mutta nyt on taas alkanut paino hiipiä ylös päin. Ennen raskauttakin oli jo ylimääräistä. :/

Ekaksi tavoitteena vois olla alle 70kg, mutta mielellään haluaisin olla 65kg tai alle. Siihen on matkaa...

jeboujee
Mun on turha tähän liittyä, kun kiloa yritän saada pois. Mutta laihduttanut olen nyt tämän vuoden aikana sen 7kg. :) Eli mitat nyt 161/53 ja tavotepainossa ollaan, kun kilo on lähtenyt. Tsemppiä teille kaikille, jotka haluavat laihtua! Itse meinaan tuon kilon saada sillä pois, että aloitin maanantaina karkkilakon, eli kaikki karkki ja suklaa on pannassa. Toki jäätelöä otan jos mieli tekee. Mutta uskon jo tuon, terveellisen ruokavalion, pienen annoskoon ja liikkumisen tiputtaa se kilo pois.

Moikka!
Mäkin voin ilmottautua mukaan :) Alotin laihdutuksen maaliskuussa raskauden jälkeen ja painoa oli niinkin hurjat kun 121kg :headwall: No tänä aamuna kun punnasin niin paino oli 96,6kg :heart: :) Ai niin pituutta on tollanen 177cm ja tavoite on näin alkuun 75kg :) Mutta mulla on palkkio taulukko tsemppaamassa välissä.. esim. kun 90kg tulee meen ottaan korvakorut ja kun tulee 80-85kg meen hemmottelu hoitoihin ja kun tulee 75kg lähden miehen kanssa kaksin lomalle :heart:

Minä olen jojo-laihduttaja. Kolme kertaa olen jo pudottanut useita kymmeniä kiloja, ja sitten ne hiipivät takaisin. Niin tälläkin kertaa.. Pari vuotta sitten pudotin 82->55 ja nyt ollaan 60 kilon päällä taas menossa ylöspäin. Liityn mukaan tsemppaamaan ja saamaan tsemppiä, mutten voi punnita itseäni. En ole käynyt vaa'alla kahteen vuoteen, ja jos nyt menen ja kiloja on enemmän kuin mitä odotin, niin "masennun" ja joko repeän herkuttelemaan aivan hullun lailla, tai sitten lopetan syömästä moneksi päiväksi ja sen jälkeen syön kaapit tyhjiksi. Voe voe..

Mä jo ensimmäisen muutoksen tein. Eilen ipanat ja mies veti hampurilaisia ja mä tei ruishampparin missä paljon salaattia yms. Oli hyvää ja hiton täyttävää. :)
Painoa en saanu tänään punnittua mut ei ka siel tartte joka päuvä käydäkää :D

HippuTAR
Mun aamupaino oli tänään 82,4 kg ja pituus on siis 165cm.
Tavoite 65kg ja aikaa saa mennä vuoden verran. Jos yritän nopeammin niin varmasti ja nopeammin laihdutetut kilot tulee mulle myös äkkiä takasi.

Mä koitan nyt ensi vain pitää syömiset kurissa. Reilu kolme vuotta sitten pudotin painoa 108 kg->86kg, aikaa meni reilu vuosi ja paino putos vain syömällä terveellisesti. Vielä kuukausi sitten painoin ton 86. En oo yrittäny varsinaisesti laihduttaa nyt mutta mun maha on niin sekasin että on ollu pakko rajoittaa syömisiä niin paino on pudonnu siinä sivus.

Yhteistyössä