Kootaas porukka kasaan ja aletaan laihduttamaan :D Kaikki tukea tarvitsevat mukaan!

"Helekkarin Heittomerkki"
Mulla viikko on mennyt vähän vaihtelevasti. Viikolla olin melko tarkka ruokailujen suhteen, mutta viikonloppuna olin reissunpäällä ja koko päivät eräässä ulkoilmatapahtumassa, jossa ruokailutkin sitten meni vähän miten kuten. 3 x olen käynyt 5 km juoksulenkillä ja pari kertaa pitemmällä kävelylenkillä. Silti tuntuu, että paino ei ole viikossa juurikaan muuttunut, mutta eipä viikon jälkeen kovin luotettavia tuloksia voi tullakaan.

Huomenna starttaan kukon pierun aikaan kohti Tamperetta ja kotiudun myöhään illalla. Yritän muistaa käydä vaa'alla ennen lähtöä ja päivitellä vaikka kännyllä jossain vaihetta päivää tänne.
 
Kuinkas moni täällä käyttää kiloklubia?

Aloittaessani käytön vuoden alussa huomasin ettei laihduttajan tarvitse todellakaan olla nälissään! Päin vastoin, melkein itku kurkussa söin illalla vielä jotain että saisin "kalorit kasaan." Paino putosi n. 8kg alle parissa kuussa. Voin siis suositella!

No, laihis vähän jäi muiden vaikeuksien alle ja pari kiloa tuli takaisin mutta nyt entistä innokkaampana. Mies vielä kehitteli mulle jonkun palkintotaulukon, eli aina -5kg välein saan häneltä jonkun pienen yllätyspalkinnon. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kitiara Uth Matar
"Milli"
Jees, mäki kuulun valitettavasti näihin onnettomiin, joilla alku on vähä nohkeetä. Huoh, missä itsekuri yms.?
Vkl paino nous ja nyt on vaikaa päästä ees siihen alotuspainoon. Ketuttaa ja iljettää oma ulkonäkö ;(

Adii: Pitääpä ehdottaa miehelle tuota palkintotaulukon luomista :). Onko hajuakaa mitä nää pikkuyllärit on?

Aamusella tuli hölköteltyä 35min ja nyt pitäis ottaa kuulailuspurtti.

Itku meinas tulla ku hokasin, ett mulla on tosiaan painoindeksi ylipainon tasolla...ikinä ennen ollu ja toivottavasti ei ikinä enää tuukkaa.

No näin positiivinen kirjotus tällä kertaa ;). Ketjua en kuitenkaan unohda, vaikka takapakkia tuliski :)
 
Mulla on vähän jäänyt työkiireiden alle tämä päivittely, mutta huomennahan se varsinainen päivittelypäivä kai onkin =D
Tänään aamulla oli edelleen se sama 80,5kg, eli -500g viikontakaiseen lähtöön, mielenkiinnolla odotan huomista =)

Mitenkäs sen listan kanssa, ottaisiko joku?
Minä kyllä muuten voisin, mutta kun tuntuu, ettei töiden ja kotikiireiden päälle oikein riittäisi aikaa paneutua...

Onnea jokaiselle huomiseen! =)
 
Oliko jossain jo uusi ketju tehtynä, en huomannut? Laitan tähän nyt kuitenkin painon muutoksen eli tänään aamulla oli 104,8 kg , tippunut 2,2 kg
Itsellä painonpudotus on ollu helppoa nyt kun on aika paljon oman terveyden kanssa ollu mietittävää ja jännitettävää. Asiahan ei ole ratkennut vielä joten vielä odotellaan jännittyneenä.Ei siis ole ollu näkä ja ei ole tehnyt mieli ruokaa.
 
Viimeksi muokattu:
"äitee"
[QUOTE="äitee";26559249]Eilen illalla 71,5kg ja tavoitteena olis 65kg :) Ehdottomasti mukana[/QUOTE]

Vaaka näytti 71,5kg eli plus-miinus-nolla :( Minulla on kyllä just menkat alkamassa, jolloin paino tuppaa nousemaan pikkasen eli olen tähän nyt ihan tyytyväinen. Ensi viikolla paremmin alaspäin.
 
Paino aamulla 95 tasan, eli -300g viikon saldo.. Ei kerro oikein mitään kun mulla paino heittelee päivittäin kilon sisällä. Eilen oli 94.3kg..Mutta virallinen pudotus siis tuo 300g :D

Enpäs kehtaa laittaa painoa enää X.jotakin.. Eipä tuolla ole väliä tietääkö joku mun painon, näkeehän sen päällekkinpäin :D

Mut joo, eilen syötiin esim mäkkärissä ja viikonloppuna juhlittiin synttäreitä kakun kanssa pari päivää joten eipä oo kumma vaikke laske paino.. Eipä noussutkaan.. Salille loppuviikosta ja viikonloppuna oli tarkoitus kävellä yks metsäpätkä koiran kanssa (20km).
 
Itselläkin välitavoitteita ja palkintoja. 10kg painon pudotuksesta saa tilata kaappiin uudet vaatteet. Ja pakkohan se melkein on! Ostin jo yhdet niukasti liian pienet housut ja laitoin vaatekaapin eteen henkariin roikkumaan.. Vielä mä ne päälle laitan!
 
Mulla tulis halvaksi vaatteiden suhteen tuo laihtuminen, kun kaapissa on pari laatikkoa kivoja vaatteita, jotka ei mahdu mulle. Lisäksi hyvä kannustin on se, että kihla- ja vihkisormukset ei mahdu tällä hetkellä sormeen.
 
Toistan tämän ilmoituksen vielä, ettei keneltäkään jää huomaamatta:

Laitan tänne Mitäs nyt -palstalle aloituksen otsikolla Kutistujat 2012/04.heinäkuuta/viikko 1 Ne, jotka tahtovat käydä ilmoittamassa 1.viikon tulokset sinne, tervetuloa!

Tämä ei tarkoita, etteikö tähän ilmoittautumisketjuun saisi kirjoittaa :D Yritän vaan vähän holhota, ettei meidän hieno tiimi hajoa käsiin.

Kannustimista sen verran, että minulla on tuolla ihania farkkuja, jotka ei mahdu päälle. Siinäpä verraton kannustin!
 

Yhteistyössä