Kööpenhamina-Legoland päiväbudjetti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Olen lähdössä 7-vuotiaan tytön kanssa kesälomamatkalle tuonne. Olen nyt varannut lennot, hotellin Kööpenhaminaan 2 yöksi (sis. aamiaisen) ja hotellin Legolandian lähelle yhdeksi yöksi (sis. 2 päivän liput ja aamiaisen ja iltaruuan).

Paljon tämän lisäksi varaisin? Juna-bussiliput Kööpenhamina-Velje-Billund ja takaisin puuttuu vielä, mutta on käsitys mitä ne maksavat. Otan luultavasti 2 24 h Kööpenhamina-korttia, niillä pääsemme niillä molemmat kulkemaan (lapsi mun kortin völjyssä) ja saa alennusta jostain museoista, kanaaliajelusta ym.

Reissu on niin, että saavumme tiistaina noin klo 12-13 ja se päivä ollaan Kööpenhaminassa, ke-aamuna Legolandiin 2 päiväksi, to-iltana Kööpenhaminaan ja lähdemme pe noin 18 aikaan. Hotelli on Nyhavnissa ja päästään metrolla sekä rautatieasemalle että lentokentälle.

Juominen, syöminen, tivoli, kanaaliajelu, pieni shoppailu?? Shoppailustahan on vaikeaa sanoa, paljonko menee, mutta max 100-200.

Riittääkö se normi 100 e per naama per päivä? Vai kuinka kallis Tivoli on, tai siellä syöminen? Vettä varmaan kannan päivärepussa koko ajan janoon.

Meille tuli muuten halvemmaksi järkätä reissu näin osista itse kuin ostaa joku matkavekan tm. valmis paketti. Meille se valmis lennot-lennot-reissu olisi maksanut n. 1400 kun hotelleita oli niin huonosti valittavana. Ja se oli vain yhden Legoland-päivän reissu. Nyt hotellit ja lennot ovat alle 800. Ja junan ja kulkemustenkin kansss alle 1000, ja olemme 4 päivää reissussa.

Joo ymmärrän. Kööpenhaminassa ja Tivolissa on tullut käytyä pari vuotta sitten mutta tarkkoja hintoja ei ole enää muistissa... Muistaakseni kuitenkin yleisesti ottaen voisi laskea että mitä vastaavat asiat maksaa Helsingissä niin saman verran menee rahaa sielläkin. Tivolissa tuli jotkut pizzat syötyä ja ei muistaakseni erityisen kallista ollut, sanoisin että oli varmasti alle 15 euroa/pizza varmasti. Mielestäni 100 e/päivä riittää oikein hyvin.

Yhteistyössä