Koolla on väliä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Satu

Vieras
Olen ollut alle viiden pojan kanssa seksisuhteessa. Edellinen poikaystäväni oli iso mies ja ihmettelin oikein kun peniskin oli tosi iso, melkein menin rikki aina. Nyt tälla poikakaverilla tuntuu kuin olisi kovin pieni ja lyhyt, kun en saa mitään tunnetta itselleni. Että kyllä niillä voi olla eroa. On sillä tavalla tylsää harrastaa seksiä sen kanssa, tuntuu ettei ylety mihinkään ja ei tunnu miltään. Olisikohan joku asento parempi kuin tämä perinteinen eli minä alla ja mies päällä No kaikki muu ajanvietto sen kanssa onkin sitten mukavaa.

Olen todennut, että jos miehellä on pieni, niin silloin saan parhaiten, kun menen itse päälle. En sillai istumaan, vaan makaamaan miehen päälle, niin, että penis hankaa klitorista. Suuri penis on taas parasta takaa päin.
Olen samaa mieltä, että koolla on merkitystä, mutta ei niinkään pituudella, vaan paksu on parasta.

Mulla oli universumin paras mies jolla oli ihanin kyrpä ja muutenkin ihana kaikiltaosin, mutta menetin hänet omalla tyhmyydelläni. Ennen häntä en edes tienny nautinnosta mitään, eli joo koolla on väliä mutta myös sillä kuinka hän käsittelee sinua. Nyt hänellä on uusi suhde ja minä teen kuolemaa :(((((((((

Paras asento teille on mun mielestä se kun sinä katsot vierestä kun poikaystäväsi panee naapurin akalta takaapäin tajun. Sä voit siinä vieressä sitten fistailla ihan itte sitä karvahattuasi.

Onko iso penis todella hyvä takaapäin?Itselläni on reilu 20 cm ja paksuutta jotain 6cm.Aika harva nainen on pystynyt ottamaan sen kokonaan sisään takaapäin.Naisen pituudesta tai koosta riippumatta.

se niin on ei siella emattimessa ole niita eroottisia tuntohermoja kun korkeintaan 10cm suulta sisaanpain. On sitten kuinka pitka tahansa niin siita syvemmalle ei tunnu mitaan. Jos nyt ihan pohjaan puskee niin tietysti tekee kipeeta. Hemputus se on kun hyvaa tekee ja nuoleminen, kyrvan voi pitaa kadessaan.

""Nyt tälla poikakaverilla tuntuu kuin olisi kovin pieni ja lyhyt, kun en saa mitään tunnetta itselleni. ""

ETKÖ SITTEN OLE NÄHNYT SITÄ KUN KIRJOITAT, ETTÄ TUNTUU KUIN OLIS...

???

Minä en oikein pidä kovin isokaluisista miehistä. Jotenkin joutuu kauheasti miettimään että mikä asento ei sitten sattuisi, ja takaapäinhän on todella vaikeaa isokaluisen kanssa. Tai sitten on vaan jotenkin ne minun kohtaamiseni isokaluisten miesten kanssa olleet jotenkin vaan huonotuurisia. Jo suuseksi on hankalaa, kun eihän sellainen iso mela mahdu mitenkään suuhun ja tunnen itseni jotenkin pöljäksi, kun mikään ei oikein onnistu.

Ihan sellainen ""tavallinen"" kalu on hyvä ja nautittava. Paksuutta saa toki olla, mutta ei sitä pituutta tolkuttomasti. En noissa dildoissakaan tykkää mistään jättisuurista, vaan mieluummin sellaisista pienemmistä.

Ehkäpä sinun Satu kannattaa todellakin hiukan kokeilla muutakin asentoa kuin lähäriä.

Minulla on 15 senttinen ja naiset on kyllä tykänneet.
Naiset, joilla on hyvä itsetunto ja ovat sinut itsensä kanssa tuntuvat tykkäävän kaiken kokoisista. Minullakin on ollut naisia matkan varrella, joilla on ollut rintojen kanssa omasta mielestään ongelmia eli edelleen omasta mielestään liian pienet. Nämä ovat sitten jossain kohdin halunneet huomauttaa, että saisi olla herralla pikkuisen suurempi.

Kyllä se kuitenkin on päänupista kiinni miltä se kalun koko tuntuu, samoin kuin se pimpsan koko.
Saattaa olla sellaisissa pikaisissa wc-panoissa, joskus aamuyön tunteina, baarin ollessa juuri menossa kiinni, että saattaa olla sellainen olo naisella, että pesäpallomailan lyötiosa olisi juuri oikean kokoinen.

Voisin olettaa, että niin sanotusti koiratyyliin, sinä nelinkontin ja mies takana, voisi tuntua paremmalta kuin lähetyssaarnaaja. Jos tuntuu epämukavalta, niin kokeile laskeutua kyynärpäittesi varaan, siis yläselkä viistosti vähän alemmas, eikä niin että tukeudut kämmenillä sängylle ja selkä on vaakasuorassa.

Isolla voi naida takaapäin niin, että nainen makaa vatsallaan jalat suorana taakse. Näin ei pääse niin syvälle ja voihan mies jättää työnnön parisenttiä vajaaksi. Isosta kalusta on taasen etua, kun nainen on päällä. Vaimoni tykkää maata päälläni kalu pohjaan painettuna ja pyörittää lantiotaan. Sillon kalunnuppi hieroo voimalla vatsanpohjaa, muttei tökkään kohdunkaulaan. Pillu on silloin juntattu täyteen, eikä orkkua tarvitse kauaa odotella.

Kyllä kikkelin koolla on suuri merkitys, mutta niin että paksuus on tärkeämpää kuin pituus. Kuka nyt 30 cm pitkän nakkimakkaran haluaisi uumeniinsa! Huomiotta on silti jäänyt peniksen muoto ja ulkonäkö yleensä. Esim. terska saisi olla sellainen tukeva pyöreä tatti, eikä ainakaan suippokärkinen. Myös ympärileikattu penis on jotenkin vajaa. Siitä puuttuu se viehko huppu, jota voi vedellä ees taas... Myös varren tasainen paksuus on hyvästä. Ja pallit eivät saa missään nimessä roikkua polvissa. Tuntuu kamalalta, jos ne kilkuttavat tahtia pyllynposkia vasten. Eikä miehen pidä ajaa karvojaan, ei mistään ruumiinosastaan! Kaunista kalua on siis nautinto myös katsella, kun tuntuu siltä, että kaikki vain puhuvat miltä se tuntuu.

Kun pitää emätinlihakset kunnossa, ja treenaa niitä, niin se hieman pienempikin kalu on ihan jees.
olen harrastanut geishakuulien kanssa treeniä usean vuoden ajan. Helppo ja kiva tapa. Kuulat hoitavat jumpan laittaessani ne vaan sisään.

Olen saanut orkun naidessa vain yhden kerran. Senkin isokaluisen miehen päällä maaten. Hänen kalunsa painoi aivan ihanasti alavatsaa ja tunne oli sanoinkuvaamaton. Pyörin siinä naulittuna mahtavan tapin ympärillä. Mistä ihmeestä löytäisin samanlaisen?

Yhteistyössä