Kool Aid värit (tai siis ne 'juomajauheet') oliko joku kokeillut hiuksiaan niillä värjätä jo?*TESTATTU ON!!*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
:D ja haisee karkilta...... vieläkin. :$

Mä oon värjäilly lankoja noilla ja se karkkihaisu leijuu parikin päivää pitkin kämppää :p Mutta aattele positiivisesti, sun ei tartte laittaa hajuvettä, ne tulee ihan siinä kaupan päälle :D

Alkuperäinen kirjoittaja moi aamuäree:
suosittelen sulle reaktiivivärejä joita käytetään vaatteiden värjäykseen. Hyvin tarttuu ja pysyy - pois ei enää saa ;)

En mä nyt sentään päätäni kattilaan työnnä! :o
Niin hullu minäkään en oo....

niitä voi kuule käyttää ihan kädenlämpöisenä litkuna, jonka laittaa päähän vaikka suihkumyssyn alle. voi antaa vähän lämpöä hiustenkuivaajalla ja laittaa pyyhkeen turbaaniksi siihen päälle. Toimii! Tulee halvemmaksi ja pysyy kuin elämä

Alkuperäinen kirjoittaja punapää:
Alkuperäinen kirjoittaja moi aamuäree:
suosittelen sulle reaktiivivärejä joita käytetään vaatteiden värjäykseen. Hyvin tarttuu ja pysyy - pois ei enää saa ;)

En mä nyt sentään päätäni kattilaan työnnä! :o
Niin hullu minäkään en oo....

niitä voi kuule käyttää ihan kädenlämpöisenä litkuna, jonka laittaa päähän vaikka suihkumyssyn alle. voi antaa vähän lämpöä hiustenkuivaajalla ja laittaa pyyhkeen turbaaniksi siihen päälle. Toimii! Tulee halvemmaksi ja pysyy kuin elämä

:flower: :D

Mä vaan muistelin kun tekstiilipuolen yks ope ohjeisti että jos päänahka kestää niin tällä värillä tytöt sitten tukkalaitekin.....
Joku oli kokeillut joskus. :o Mut se oli semmonen keitettävä väri se.

Yhteistyössä