Kookosmaito ei tule ulos tölkistä, mitäs nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskallanko käyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskallanko käyttää

Vieras
Niih. Yritin ravistaa tölkkiä eikä ravistu. Avasin sit ja on semmosta paksua tahnaa aivan kokonaan. Onko se mennyt kaupassa jo piloille vai käyttäisitkö itse? Keitossahan se varmaan liukenis...

Nii pvm on ens vuoden lopulla.

kookosmaito usein menee tollain just isoks kokkareeksi, olen ite käyttänyt silti vaikka ei kunnolla ravistamalla ole sekoittunutkaan. ruuassa se sit kyllä tasoittuu, eikä oo ollut ongelmaa. käyttöön vaan :)

se klöntti on kovettunut ja liemi on alla,kaada vain kaikki iihin ruokaan mitä olit suunnitellut,ihan toimivaa se on:)Moni vaan ensin pelästyy tuota kun menee sen näköiseksi,eli ei kuulukkaan olla semmoista maitoa niikuin noissa maitopurnukoissa aupassa on;)

Saanko udella mitä herkkua valmistat? itse tykkään kookosmaitoa käyttää kanasuikaleiden kastipohjana,en oikein ole vielä muuhun oppinut käyttämään

Alkuperäinen kirjoittaja heko:
se klöntti on kovettunut ja liemi on alla,kaada vain kaikki iihin ruokaan mitä olit suunnitellut,ihan toimivaa se on:)Moni vaan ensin pelästyy tuota kun menee sen näköiseksi,eli ei kuulukkaan olla semmoista maitoa niikuin noissa maitopurnukoissa aupassa on;)

Saanko udella mitä herkkua valmistat? itse tykkään kookosmaitoa käyttää kanasuikaleiden kastipohjana,en oikein ole vielä muuhun oppinut käyttämään

Juu, oon siis monet kerrat käyttänyt kookosmaitoa kanakeitossa, mutta totta tosiaan se on aina mennyt ravistamalla sekaisin ja avatessa ollut "valmista". Nyt ekan kerran kävi näin, ettei mitään tapahtunut - ja olihan siellä ihan tölkin pohjalla sitä pelkkää lientä.

Tällä kertaa teinkin KALAkeittoa ja hyvää tuli niinkin :) Vettä ja kookosmaito kattilaan, valmiit lohisuikaleet sinne kiehumaan + pussillinen kasviksia mitä sattui olemaan. Vähän nuudelia ja chilikastiketta. Siinä se.

Yhteistyössä