K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen se, joka kirjoitti, ettei ymmärrä Dzejlan suosiota. En tuominnut häntä pelkästään live-esiintymisen perusteella vaan biisit ovat tosi ponnettomia. Lauluääni on livenä kireä eikä näytä ottavan yleisöön muuta kontaktia kuin vaimeaa hymyilyä. On tosi paljon esiintyessään "omassa sfäärissä". Ja mielelläni kuulisin niiltä, jotka häntä fanittavat ja joita täälläkin tuntuu olevan, mikä tekee hänestä niin upean esiintyjän. Kaunis hän on ja laulaakin hän osaa, vaikkei ääni minua miellytäkään. Nuoko siis ovat syy hänen suosioonsa, jota en ymmärrä? En varsinaisesti yritä haukkua Dzejlaa vaan ymmärtää, mikä hänessä vetoaa.
En ole nähnyt JO:ta livenä enkä aiokaan. Pidän joistakin heidän biiseistään, en kaikista. Euroviisu-biisinsä oli kiva ja olin rankannut sen omassa listassani viidenneksi. Livestriimauksia katsoin kesällä ja syksyllä 2023 ja keväällä 2024, ja olin vaikuttunut siitä yleisöön otetusta kontaktista, yleisön joukossa laulamisesta ja yleisön huomioimisesta. Kaikki keikalla käyneet kehuivat bändin livetaitoja. Hyvillä perusteluilla minua voi yrittää käännyttää heidän live-esiintymistään vastaan mutta ei riitä pelkkä toteamus. Jokainen voi katsoa live-esiintymisiä youtubesta tai tiktokista ja nähdä, että yleisöön on erittäin aktiivinen ote.
Minä olen nähnyt tosiaan JO:n livenä kolme kertaa ja se riitti. 2023 kuljin alun huuman mukana, mut se riitti. Minä voisin kuvailla heitä niinkuin sinä kuvailet Dzejlaa. JO ja Dzejla menee samaan lokeroon.

Minä olen nähnyt tosiaan JO:n livenä kolme kertaa ja se riitti. 2023 kuljin alun huuman mukana, mut se riitti. Minä voisin kuvailla heitä niinkuin sinä kuvailet Dzejlaa. JO ja Dzejla menee samaan lokeroon.
Tässä kohtaa olen eri mieltä. Dzejla esiintyy kuin olisi lasikopissa ja yleisöön otetut kontaktit ovat lähinnä vaimeaa hymyilyä. Enimmäkseen fiilistelee yksinään siellä lavalla. Muistuttaa jääkuningatarta. Kaunis, saa katsella mutta ei yhtään enempää.
JO:lla on kemiaa keskenään, yleisö otetaan huomioon, kysellään, pyydetään tekemään asioita, laulatetaan ja annetaan laulaa, esiinnytään yleisön joukossa jne. En näe heissä mitään samaa enkä mitenkään pysty ymmärtämään rinnastusta muuten kuin että laiskasti niputetaan samaan kastiin kaikki, joista ei itse pidä.
En ole tosiaan kumpaakaan nähnyt livenä mutta molemmat ovat tehneet uransa live-esiintyjinä, ja toisen suosion ymmärrän ja toisen en. En jaksa käsittää, mikä saa Dzejlan niin suosituksi, että keikkoja riittää. Olen mielessäni muodostanut jo teorian että häntä fanittaa miehet ja +50-vuotiaat naiset, joiden mielestä hän on siveellisesti pukeutunut perhetyttö. Kommenteista tuon päättelin. Eturivi on täynnä miehiä, joten ulkonäkö varmaan vetoaa. Tähän toivoin niiltä, jotka häntä fanittavat, jotain perusteluja, jotta voin muodostaa paremmin mielipiteeni hänestä.

Tässä kohtaa olen eri mieltä. Dzejla esiintyy kuin olisi lasikopissa ja yleisöön otetut kontaktit ovat lähinnä vaimeaa hymyilyä. Enimmäkseen fiilistelee yksinään siellä lavalla. Muistuttaa jääkuningatarta. Kaunis, saa katsella mutta ei yhtään enempää.
JO:lla on kemiaa keskenään, yleisö otetaan huomioon, kysellään, pyydetään tekemään asioita, laulatetaan ja annetaan laulaa, esiinnytään yleisön joukossa jne. En näe heissä mitään samaa enkä mitenkään pysty ymmärtämään rinnastusta muuten kuin että laiskasti niputetaan samaan kastiin kaikki, joista ei itse pidä.
En ole tosiaan kumpaakaan nähnyt livenä mutta molemmat ovat tehneet uransa live-esiintyjinä, ja toisen suosion ymmärrän ja toisen en. En jaksa käsittää, mikä saa Dzejlan niin suosituksi, että keikkoja riittää. Olen mielessäni muodostanut jo teorian että häntä fanittaa miehet ja +50-vuotiaat naiset, joiden mielestä hän on siveellisesti pukeutunut perhetyttö. Kommenteista tuon päättelin. Eturivi on täynnä miehiä, joten ulkonäkö varmaan vetoaa. Tähän toivoin niiltä, jotka häntä fanittavat, jotain perusteluja, jotta voin muodostaa paremmin mielipiteeni hänestä.
Monta kertaa vielä aiot vielä laittaa tätä samaa. Minä laitan molemmat samaan kategoriaan, vaikka miten pitkiä romaaneja kirjoitat.

Nämä miehet kokevat hänet varmasti samoin kuin sinä JO:n. Minulle JO ja Dz edustavat samaa tylsää Balkan ulinaa. Ei mitään vetoavaa kummassakaan. P.s. Toistat itseäsi.

Yhteistyössä