Konttaavan lapsen ulkoilu tähän aikaan vuodesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan ymmällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Meillä on konttaavilla hoitolapsilla kurahousut ja kumpparit, siellä he uivat muiden mukana kuravellissä pitkin pihaa :)

Kumpparit ovat vihoviimeiset konttaavan lapsen kengät, eivät pysy jalassa hetkeäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on konttaavilla hoitolapsilla kurahousut ja kumpparit, siellä he uivat muiden mukana kuravellissä pitkin pihaa :)

Kumpparit ovat vihoviimeiset konttaavan lapsen kengät, eivät pysy jalassa hetkeäkään.

Ai, hyvin ovat kyllä pysyneet. Eivät ole kertaakaan pudonneet jalasta. Niissä tosin on semmoiset kiristysnauhat varressa.

Mä olen tota maassa konttaamista myös miettinyt, mutta meiltä puuttuu myös puku, jossa voisi rauhassa kontata. Ei ole kuin yksi välikausipuku ja sekin on sellainen, joka ei vettä pidä ja sitä en haluaisi tuolla maassa liata. Pitää katsella jos jostain löytyisi jonkinlainen välikausipuku, jossa voisi rauhassa möyriä.

esikoinen oli meillä just tähän aikaan vuodesta sen ikäinen että oli jo vuoden täyttänyt,muttei millään lähtenyt kävelemään, ostettiin muutama halpa haalari kirpparilta konttaamista varten ja jotkut halpaset kengät ja rukkaset, ei haitannut yhtään, että kuluivat*hymyilee*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Noin meilläkin oli ja kyllä ne kumpparit pysy jalassa yllättävän hyvin...
Pidin lasta myös paljon rinkassa tuonikäisenä. Tykkäs olla siellä kovasti, kun pitkin metsiä kuljettiin tai pihahommia tehtiin.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Mä olen tota maassa konttaamista myös miettinyt, mutta meiltä puuttuu myös puku, jossa voisi rauhassa kontata. Ei ole kuin yksi välikausipuku ja sekin on sellainen, joka ei vettä pidä ja sitä en haluaisi tuolla maassa liata. Pitää katsella jos jostain löytyisi jonkinlainen välikausipuku, jossa voisi rauhassa möyriä.
Kurahousut, sellaset joissa on vuori on aika loistava keksintö! Ei tarvi pelätä, että Reiman haalarit menee pilalle... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
voi jeesus näitä mammoja taas "nico-jessicalle on ostettu 90e ensiaskel super-goretexit, mutta kun nico-jessica konttaa maassa niin *voi kamala* ne voi vähän kulua *iiiiiikkkkkk*" |O |O |O |O siis voi v*ttu!!!

Sanopas muuta! Meillä kyllä konttaili kengissä ja kuluihan ne. Olen ostanut lapsille kengät käyttöä varten en jälleenmyyntiin ja eihän ne tuon ikäiselle montaa viikkoa edes mahdu, joten mitä niitä säästelemään! Joka tapauksessa joutuu ostamaan uudet kengät kesällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Kurahousut, sellaset joissa on vuori on aika loistava keksintö! Ei tarvi pelätä, että Reiman haalarit menee pilalle... ;)

Reiman haalarihan tuo on, tosin käytettynä ostettu. Ei siinä mitään etteikö saisi kulua, mutta kun tuo on sellaista materiaalia, että sen saisi pestä joka ulkoilukerran jälkeen ja se on aika hankalaa, joten siksi pitäisi hankkia sellainen haalari, johon ei kaikki lika silleen tartu. Tuota pidetään enempikin vaunu- ja autohaalarina.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
voi jeesus näitä mammoja taas "nico-jessicalle on ostettu 90e ensiaskel super-goretexit, mutta kun nico-jessica konttaa maassa niin *voi kamala* ne voi vähän kulua *iiiiiikkkkkk*" |O |O |O |O siis voi v*ttu!!!

No oot säkin vittu ihme idiootti.

Yhteistyössä