Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Meillä on konttaavilla hoitolapsilla kurahousut ja kumpparit, siellä he uivat muiden mukana kuravellissä pitkin pihaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Meillä on konttaavilla hoitolapsilla kurahousut ja kumpparit, siellä he uivat muiden mukana kuravellissä pitkin pihaa![]()
Kumpparit ovat vihoviimeiset konttaavan lapsen kengät, eivät pysy jalassa hetkeäkään.
Noin meilläkin oli ja kyllä ne kumpparit pysy jalassa yllättävän hyvin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Meillä on konttaavilla hoitolapsilla kurahousut ja kumpparit, siellä he uivat muiden mukana kuravellissä pitkin pihaa![]()
Kumpparit ovat vihoviimeiset konttaavan lapsen kengät, eivät pysy jalassa hetkeäkään.
Kurahousut, sellaset joissa on vuori on aika loistava keksintö! Ei tarvi pelätä, että Reiman haalarit menee pilalle...Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Mä olen tota maassa konttaamista myös miettinyt, mutta meiltä puuttuu myös puku, jossa voisi rauhassa kontata. Ei ole kuin yksi välikausipuku ja sekin on sellainen, joka ei vettä pidä ja sitä en haluaisi tuolla maassa liata. Pitää katsella jos jostain löytyisi jonkinlainen välikausipuku, jossa voisi rauhassa möyriä.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:voi jeesus näitä mammoja taas "nico-jessicalle on ostettu 90e ensiaskel super-goretexit, mutta kun nico-jessica konttaa maassa niin *voi kamala* ne voi vähän kulua *iiiiiikkkkkk*" |O |O |O |O siis voi v*ttu!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Kurahousut, sellaset joissa on vuori on aika loistava keksintö! Ei tarvi pelätä, että Reiman haalarit menee pilalle...Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Mä olen tota maassa konttaamista myös miettinyt, mutta meiltä puuttuu myös puku, jossa voisi rauhassa kontata. Ei ole kuin yksi välikausipuku ja sekin on sellainen, joka ei vettä pidä ja sitä en haluaisi tuolla maassa liata. Pitää katsella jos jostain löytyisi jonkinlainen välikausipuku, jossa voisi rauhassa möyriä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:voi jeesus näitä mammoja taas "nico-jessicalle on ostettu 90e ensiaskel super-goretexit, mutta kun nico-jessica konttaa maassa niin *voi kamala* ne voi vähän kulua *iiiiiikkkkkk*" |O |O |O |O siis voi v*ttu!!!