Kontillaan olevaa naista sattuu

Hei!

Minua askarruttaa kohtaamani ongelma. Kun harrastan seksiä asennossa, jossa nainen on kontilaan ja ja itse penetroidun takaapäin heterosti, niin naista sattuu.
Missä on vika? Minulle on käynyt jo molempien naisteni kanssa näin.
Muissa asennoissa en ole suuremmin huomannut kivuntunnetta naisissani.

Sen olen huomannut että naisia pitää hiukan lämmitellä. Jos kylmiltään yrittää, niin eihän se edes mahdu sisään.

Kannattaa aloittaa asennolla, joka ei satu ja vaihtaa sitten..Joskus takaapäin penetroitaessa saattaa nainen hiukan jännittää, jolloin asento voi sattua. Mitä rennommin on, sen paremmalta se tuntuu. Ja hyvä lämmittely on tosiaan kaiken a ja o.. B)

Hyvä lämmittely, vaovasti työntyminen ja ehkä samanaikaisesti klitorista voisi hyväillä? Mutta yksi tärkeä asia, oletko kysynyt tykkääkö nainen itse tästä asennosta? Jos ei niin vaikuttaa aika paljon...

kyltymätön nainen
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
Hyvä lämmittely, vaovasti työntyminen ja ehkä samanaikaisesti klitorista voisi hyväillä? Mutta yksi tärkeä asia, oletko kysynyt tykkääkö nainen itse tästä asennosta? Jos ei niin vaikuttaa aika paljon...
peesi tähän.

yksi juttu vielä tuli mieleen, että omalla kohdalla ainakin peniksen koko vaikuttaa tykkäämiseen.. eli entisellä sänkykumppanilla oli ehkä liian iso tohon asentoon ja sit taas nykyisen kans, jolla vähän pienempi se on yks mieluisimmista asennoista. Jos siis omaat suurehkon peniksen älä työnnä sitä koko varren mitalta :)

Joskus se sattuu, joskus ei. Kauheella voimalla ei kannata mennä, eikä heti ihan pohjaan asti. Ja kannattaa kokeilla eri variaatioita asennosta, niin löytyy se kaikille sopiva :) Niin ja, peniksen koolla on merkitystä tässäkin asiassa. Pienempi ei satu.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Kauheella voimalla ei kannata mennä, eikä heti ihan pohjaan asti.
mä olen kanssa tän kannalla. asentona musta tosi kiva, mutta jos mies yrittää liikaa ja työntää täysillä pohjaan, se ei tunnu kovin hyvältä. pehmeillä työnnöillä mieluummin ja hitaasti ;)

Meillä on saman asennon kanssa ongelmia mutta lähinnä miehisestä näkökulmasta. Jostain syystä takaapäin asento johta lähes välittömään tulemiseen. Kaikissa muissa asennoissa (mitä on kokeiltu) kestävyys on hyvä ja pystyn helposti kontrolloimaan tilannetta. Takaapäin homma tuntuu liian hyvältä melkein heti, muutama veto ja melkein jo tulen, ei paljoa auta vaikka vetäisi ulos hetkeksi tai hidastaisi.

Onko kellään muulla ollut vastaavaa? : /

Kipu johtuu yleensä siitä, että penis osuu voimalla kohdunnapukkaan/emättimen pohjaan. Tähän auttaa se, että nainen on hyvin kiihottunut, jolloin kohtu nousee ylöspäin. Ei kannata myöskään rynkyttää alusta pitäen hirveällä vauhdilla ja voimalla niin pohjaan kuin vain pystyy! Mahdollistesti kannattaa aloittaa yhdyntä jostakin toisesta asennosta ja myöhemmin siirtyä tuohon asentoon.

Voisin myös lisätä sen, että kohdunnapukan asento riippuu naisen kuukautiskierron vaiheista. Toisinaan kohdunnapukka laskeutuu hieman alemmaksi, kun toisinaan se taas vetäytyy ylöspäin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä