peppuseksistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viirut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

viirut

Uusi jäsen
27.05.2009
3
0
1
Ihan pitää kirjottaa, kun vaivaa... Elikkäs miehen kanssa joskus kokeiltu ja kerran saatu onnistumaankin ihan kivasti. Kuitenkin haluais uudemman kerran, mutta kun se sattuu niin...

joten vinkkejä miten hommaa aloitella jne..

Ja toisekseen mies on kuulema entisen kanssa ihan tuosta vaan pannut perseeseen, kesken unien oli akka kuulema laittanut kalun vaan sinne ja alkanut rynkyttää.. Se oli ihan vaan mennyt sinne ilman mitään kipua tms. Mulle mies sanoi aika pahasti, että miksi mä en siihen sillalailla onnistu, että aina vaan valitan kipua jne.. Mies aina kylmiltään haluais, ei ole ainakaan vielä ymmärtänyt lämmitellä mitenkään ja aina ajankohta ollut huono. Jäänyt itselle hiukan kammoa, mutta haluaisin silti yrittää... Sanoin miehelle, että ex akkaa on höylätty niin paljon sinne, että ei ole käynyt kipeää. Koska miten se muuten vois onnistua tuosta vaan...

Sanokaa onko minussa vika vai missä?

Jos mies ei tajuu lämmitellä, koitti mihin tahansa, niin ei tarvii ees kuvitella et sille tarttisi antaa.. Kyllä täytyy toisenkin "nähdä" vaivaa eikä vaan odottaa saavansa.. varsinkaan miehen jonka saaminen nyt muutenkin on tehty jo erityisen helpoksi..

*muoks* ei kai kukaan oikeesti suostu johonkin joka sattuu ja saa vielä haukkuja siihen päällää noup.. käytöskouluun kasvamaan tuollaiset miehet.. ja sitten ehkä uudestaan joskus..

Vika on miehessä. (Siis se että kylmiltään peppuun haluaa, ehdota peppuilua seksin päätteeksi ennen kuin hän laukeaa) Parhain on normiseksin lopettaminen peppuiluun. Jos kerran viikossa peppuilee niin tuskin mitään vaivaa tulee, liika on liikaa! Osta apteekista Ceridal nimistä oljyä, se liukastaa sopivasti eikä kuivu niinkuin normiliukkarit. Siis existä noi jutut saattaa olla legendoja eli pyöristeltyjä totuuksia tai jopa vale, kuitenkin olet erilainen kuin se nainen, ei teitä voi verrata. Musta peppuilussa kaiken määrää nainen, jos alkaa tuntua että riittää niin silloin ei ole miehen oikeus suuttua. Puhuminen asiasta auttaa. Kehota miestäsi rentouttamaan sinut ennen sisään tulemista esim hieromalla peppua, jos hän ei tee sun oloa halutuksi kysy itseltäsi onko hän ansainnut päästä peppuusi? ei välttämättä ole. ja lopuksi. Tuleehan hän sisääsi hitaasti ja odotellen että olet valmis? Jos sisäänmenossa hötkyilee saattaa sattua, peppu avautuu kun vähän odottelee, sitten kevyesti...Jos doggy style tympii kokeilkaa lähetyssaarnaajaa niin että sun pepun alla on tyyny korokkeena.

kyllä mies minua lämmittää aina ennen sisään tuloa. viimes yritimme normiseksin jälkeen peppuun. olimme jo takaapäin normiasennossa. peppua mies ei lämmitellyt. hitaasti koitimme saunassa, mutta ei onnistunut.. se exän sisään meno ei ole legendaa vaan tosi. kaikki kylän miehet melkeinpä panneet sitä.

Kiitos Marjanah hyvästä vastauksestasi. olen kanssa samaa mieltä, että miehellä ei ole oikeutta suuttua siitä, jos nainen haluaa keskeyttää koko homman. Itsellä ei ole mikään matala kipukynnys, mutta luulen että jos kunnon esileikit on alla niin peppuseksi vois olla ihan nautinnollistakin.

Tarkennus edelliseen viestiini, kyllä meillä esileikit on ns.normiseksiin, mutta sitten peppuseksissä se on unohtunut. Mies yleensä yhtäkkiä saa päähänsä, että nyt. Ite tiiän vasta kun on yrittämässä. Mun mielestä se pitäs tietää etukäteen, että osais valmistautua.

Saa nyt nähä millon innostuu kokeilee, haittaa hiukan kun mies vertas entiseensä ja heti tapahtuman jälkeen. Ei sitä seksin aikana halua kuulla existä mittää... Olen kuulema niin rajoittunut ja estollinen. Mielestäni en ole, koska voisin kokeilla sitomisjuttuja, erilaisia välineitä jne. mies ei taas vois kuvitellakaan pitävänsä tekokyrpää kädessä. Kukas se rajoittunut on?! =)

Yhteistyössä