V
vierailija
Vieras
Entäpä kelpaako oravannahka? Onko tarpeeksi juhlava?Suorat housut ja kauluspaita. Farkut liian arkiset .
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Entäpä kelpaako oravannahka? Onko tarpeeksi juhlava?Suorat housut ja kauluspaita. Farkut liian arkiset .
Höpö höpö ja huomenna lisää.= alasti teikäläisen horrormaailmassa.
No nii-i!Se on muuten harmi se kun ei osata nykyisin enää kirkkoon pukeutua, ollaan olkapäät paljaana, pythyi.![]()
Joo toi eka on ehkä päättäny esittää konfirmaatiossa jotain evankeliumien syntistä naista.No nii-i!
EI NÄIN:
![]()
VAAN NÄIN:
![]()
![]()
Syy on mielestäni kaikemmaan insta/fb/yt/etc. peipekulttuurissa sekä yleisesti markkinoinnissa naisten ja lastenkin seksuaalisoinnissa.Joo toi eka on ehkä päättäny esittää konfirmaatiossa jotain evankeliumien syntistä naista.![]()
Jep, ja on tylsää jos joka paikassa saa vetäistä esille ne trikoorihmat. Kohta Jenni Haukiokin juhlii linnassaSyy on mielestäni kaikemmaan insta/fb/yt/etc. peipekulttuurissa sekä yleisesti markkinoinnissa naisten ja lastenkin seksuaalisoinnissa.
Myös toki poikien ja miesten saralla.
On menty ihan överiksi seksin tuputtamisessa. Samaan hengenvetoon täytyy haukkua nämä kaikki realityohjelmat. Kuten tempparit summuut, nehän on ihan hirveätä ihmisten nöyryytystä ja mikä sairaampaa, on se, että katsojat nauttivat moisesta. Ollaan aika monessa asiassa tilanteessa, että mikään ei enää riitä/tunnu. Joissain tapauksissa olisi kiva kun elettäisi vielä vanhaa aikaa.
Mun mielestä on kivaa kun ihmiset pukeutuvat miten haluavat, mutta meillä on olemassa etiketti ihan syystä.
Höpö höpö ja huomenna lisää.
Mä olin kuule lentää peffalleni kun näin miten konfiksissa nykyään pukeudutaan. Oli todella epäsäädyllistä ja paljastavaa vaatetta, PTHYI!
Vanhemmat voisivat kehottaa nuoria pukeutumaan tyylikkäästi ja säädyllisesti. Vain muutaman tällaisen säädyllisti pukeutuneen näin viime juhlassa ja minun mielestä juuri nämä nuoret olivat erittäin hienosti pukeutuneet - oikein sopivasti tähän uskonnoliseen tapahtumaan.
Eikö näitä asioita voitaisi opettaa varhaiskasvatuksessa eskassa ja koulussa, mikäli vanhemmat eivät uskalla puuttua tähänkään asiaan enää.![]()
Mä luulen että Jeesus ymmärtää molempia kantoja: on ok jos jollain ei ole rahaa juhlavaatteisiin, sydän on tärkein konfirmaatiossa.
Mut kyl Raamatussa ihan juhlapukeutumisesta puhutaan.
Arki on arkea ja juhla on juhlaa. Ei saa latistaa juhlan merkitystä!
Siistit farkut käy miehille joihinkin juhliin ja sillä sipuli. ja jos joku siitä mielensä pahoittaa niin aivan vapaasti.![]()
”joihinkin juhliin”Siistit farkut käy miehille joihinkin juhliin ja sillä sipuli. ja jos joku siitä mielensä pahoittaa niin aivan vapaasti.![]()