Sain myös kondyn oireet(syyliä) talvella -01. Suuri järkytys, ei hajuakaan mistä olisin sen voinut saada. Syylät lähti lopulta aika nopeasti penslaamalla. Papa olikin sitten toinen juttu. Sain nopeasti lähetteen sairaalaan, jossa minulle tehtiin sähkösilmukka-leikkaus(?). Poistettiin jotain solumuutosta... Minua on pidetty erittäin hyvin pimennossa kaikesta, vaikka ole yrittänyt kyselläkkin, että saisiko selkokielellä... Pelkään aina ihan hulluna kontrollikäyntejä, hiki valuu ja sydänkohtaus on lähellä. Koepalojen otto on muodostunut elämäni painajaiseksi, pelkkää papaakin olen alkanut pelkäämään. Näkyviä oireita ei ole tullut(onneksi) uudestaan. Lääkäri sanoi, ettei meidän tarvitse mieheni kanssa käyttää kondomia kondylooman takia, ei kuulemma tartu enää. Puhui jostain parin vuoden ajasta, jolloin tarttuu.
Ja ehkä raivostuttavinta tässä on se että kuulin n. vuosi sitten saaneeni alle kouluikäisenä kondylooman uimahallista. Että olisikohan se palannut sekoittamaan elämääni ja aiheuttamaan pelkoa syövästä, jota meidän suvussa esiintyy monessa muodossa.
Ja miehelleni kerroin seurustelun alkuvaiheessa kondystä, vähän järkyttyi, mutta aika asiallisesti otti.