A
"ap"
Vieras
Minulla oli pari pientä neulanpään kokoista arkaa näppyä alhaalla. Kävin lääkärillä joka vaan vilkaisi ja sanoi heti että on kondylooma. Oon ollut pitkään suhteessa ja lääkärin sanoi että on voinut olla minulla tai miehellä piilevänä ja nyt vasta puhjeta. Tai mahdollisesti tarttua esim. epäsiistin wc:n kautta. Pöpöähän kantaa 30% väestöstä, josta noin yhdellä prosentilla tulee tämä tulehdus.
Ongelma kuitenkin tuo penslaus. Pitäs tuota syövyttävää ainetta laittaa niihin näppyihin mutta ne on ihan pieniä ja ei hirveästi eroa ihohuokosista. Menee vaan ohi ja polttaa. Onko vinkkejä?
Jotenkin epäilyttää että mihinköhän lääkäri perusti tuon diagnoosin. Googletuksella löytämäni kuvat eivät ole mitään vastaavaa kuin minulla on... Olen vähän järkyttynyt ja huolestunut
Ongelma kuitenkin tuo penslaus. Pitäs tuota syövyttävää ainetta laittaa niihin näppyihin mutta ne on ihan pieniä ja ei hirveästi eroa ihohuokosista. Menee vaan ohi ja polttaa. Onko vinkkejä?
Jotenkin epäilyttää että mihinköhän lääkäri perusti tuon diagnoosin. Googletuksella löytämäni kuvat eivät ole mitään vastaavaa kuin minulla on... Olen vähän järkyttynyt ja huolestunut