Kondomi jäi sisälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kävi miehen kanssa tämmöinen moka..kortsu pääsi luiskahtamaan lopussa pois paikoiltaan ja jäi sisälleni. Sain sen itse pois, mutta nyt mietityttää että kannattaisiko varmuuden vuoksi käydä hakemassa jälkiehkäisy, perheenlisäystä kun ei ole tarkoitus tähän elämäntilanteeseen tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja tampioko olet:
Nii mietippä sitä niin kauan ku on myöhäistä tuollaiselle hunsvilivontille kun lapsia suodaan oikein rutkasti

no voi hyvänen aika... joku noussut näköjään vähän väärällä jalalla ylös

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
osaisiko kukaan sanoa paljonko kyseinen pilleri maksaa? ja tuleeko siitä mitään jälkioireita?

mulle tuli tosi huono olo. Liekö valmiste enää sama, aikaa tuosta on lähemmäs 10 vuotta. Hinnasta ei mitään tietoa, mutta vähemmän kuin abortti.

Mulla se vaikutti kiertoon niin ettei tullut menkkoja puoleentoista vuoteen.
Tulin siis kuitenkin raskaaksi vaikka vahingosta (kumi hajosi) pillerin ottoon ei mennyt kuin 6 tuntia.
Mutta ihanan tyttären sain että ihana vahinko oli =)

hei liitän tähän ketjuun oman kysymykseni koska koskee myös jälkiehkäisyä, eli otin huhtikuun lopussa jälkiehkäisyn ja kk alkoivat normaalisti toukokuun alussa, nyt kuitenkin kk viikon verran myöhässä, voiko tuo jälkiehkäisy vaikuttaa vielä seuraavaankin kiertoon, vaikka edellisetmenkat tulivat oikeaan aikaan?

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:
hei liitän tähän ketjuun oman kysymykseni koska koskee myös jälkiehkäisyä, eli otin huhtikuun lopussa jälkiehkäisyn ja kk alkoivat normaalisti toukokuun alussa, nyt kuitenkin kk viikon verran myöhässä, voiko tuo jälkiehkäisy vaikuttaa vielä seuraavaankin kiertoon, vaikka edellisetmenkat tulivat oikeaan aikaan?

Mulla seuraavatkin heittivät vielä hieman. Mut ellei niitä pian ala kuulua, tee testi varuiksi.

Yhteistyössä