Kommentteja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
Meillä tyttö nyt reilun vuoden..miehellä vakkari työpaikka..mulla taas ei töitä! Ettinyt oon mutta löytyä ei vaan tahdo..
Asuntolainaa maksetaan ja haaveena olis omakotitalo!?
Ollaan siis suunniteltu myydä tämä nykyinen pois..
Suunnitteilla olis toinen vauva mutta kaikki patistaa töihin!!! Mitä jos en vieraalle halua vielä lastamme viedä? Mitä sitten..jään kotiin ja kaikki ihmettelee..!? Vaikeeta on elämä..ja töiden saaminen..
Olishan se pikkuinen mukavampi sitten viedä perhepäivähoitoon isosiskon kanssa.. Onko ihan tyhmästi ajateltu?
Joten jäänkö siis kotiin lapsen kanssa ja aletaan VIHDOIN yrittämään sitä toista..pärjätäänköhän!? Menisin tietty töihin kesällä ja syksyllä..kun olis mahdollisuus mennä ja lasta hoitaisi isovanhemmat!
Vai jättääkkö vauvahaaveet ja viedä tyttö raa,asti vaan vieraalle ja lähteä töihin..!??!?

Ole ehdottomasti vain vielä kotona, ja hanki se toinen lapsi, josta haaveilet. Itse olen ollut kuusi vuotta kotona lasten kanssa. Lapseni ovat nyt 6 ja 3-vuotiaat. En ole hetkeäkään katunut, päinvastoin on ollut ihanaa olla omien lasten kanssa kotona ilman minkäänlaisia aikatauluja ja muita. Lapset ovat kerran pieniä, siis nautitaan tästä lyhyestä ajasta.
Miehelläni on ollut koko ajan vakkarityö ja pärjätty on ihan mukavasti. Kaikki tarpeellinen on tullut hankittua, ja joskus jotain ekstraakin. Itse olen nyt aloittamassa syksyllä opiskelun, ja siihen asti aion olla vielä lasten kanssa kotona. Mukavaa kevään odotusta.... niin ja vauvan odotusta?

Yhteistyössä