Kommentoi olenko hankala nainen joka vaatii liikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
On mulla ongelmat joku varmaan sanoo mutta on, on tää ongelma. Ehkä etsin vertaistukea? Että onko jollakulla romanttisempi mies?

...Kun itsellä on kokemusta miehistä aika vähän, nykyään taitaa olla muotia että miehiä on enemmän kuin voi muistaa (eikä kai tässäkään mitään pahaa, itsellä vaan ei näin ole niin en tiedä miten paljon voi odottaa tai pyytää).

Selvitän; Esim. tänä aamuna kun mies heräsi vierestä ensin hieraisi selästä, tämän oli ilmeisesti tarkoitus olla hella silitys vaikka onkin aina tosi kovakourainen. Usein jää näistä hellimisistä miehen sormenpäiden kohdalle mustelmat.
En valita pahemmin, itseasiassa oikein ilostun näistä sillä tämän eleen tarkoitus on tosiaan olla hellivä.

Mutta siitä sitten edettiin välittömästi rintojen kourimiseen ja alapään kourimiseen myös. Kourin kourin kourin. Samalla läähätetään korvaani itseironiseen tyyliin. Mulla epämukava olo kun toinen aloittaa aamun kourimisella ja kiemurtelen että lopettaisi. (Ette usko montako kertaa oon tästä kourimisesta sanonut, viimeksi eilen oli riita asiasta, ei auta!).

Koomisinta on että mies itse on alapäänsä kanssa tosi herkkä. Ainoastaan pippeliin saa koskea ja vain seksitarkoituksessa, kaikenlaiset vyötärönalusen silittelyt tai edes katsominen on kiellettyä ja jopa se jos hipaisen vahingossa aiheuttaa sitä että mies karjuu minulle pahasti vaikka mies itse tekee vastaavaa minulle KOKO AJAN. Tästä aamukourimisesta sitten kyllästyneenä ja pettyneenä käännän kylkeä ja mies nousee töihin. Just ennen kuin lähtee ovesta tulee luokse ja antaa pusun mutta sillä varjolla samalla vetäisee yöpaitani helman ylös ja kourii salamannopeasti tissejä ja alapäätä.

Eikä multa tosiaan puutu huumoria. Leikkimielisyys on itsellenikin iso osa suhdetta. Mutta niin olisi hellät silittelyt ja halaukset myös. Näistä on iso puute. Tätäkin huomiota mies saa minulta yllin kyllin ja joka päivä mutta se ei ole vastavuoroista. Mies nauttii esim. suunnattomasti kun hieron sen päänahkaa ja niskaa ja selkää, eilenkin tein tätä puolitoista tuntia leffaa katsellessa kun mies makasi pää mun sylissä.

Mun pää vaan ei ikinä löydy sen sylistä ja kaikenlaiset silittelyt ja hieronnat ovat muutenkin melkein aina kovakouraisia, ovat selvästi miehelle vain ehdoton taakka ja saan näitä huomionosoituksia vain ns. palkaksi ja vaatimalla huomauttamalla miten itse olen vastaavaa hänelle tehnyt. Harvoin viitsin vaatia koska toinen ei selkeästi niin halua tehdä.

En haise tai ole muuten inhottava, itseasiassa tiedän olevani keskimääräistä kauniimpi nainen, pidän hyvää huolta itsestäni, olen seksikäs ja naisellinen. Vientiä niinsanotusti olisi paljonkin.

Tällähetkellä melkein ainoat hetket jolloin tunnen todellista läheisyyttä mieheeni ovat yöt jolloin mies kyllä kääriytyy viereeni ja halailee unissaan. Tällöin ajattelen että onpa ihanaa ja hellää ja onpa ihana mies. Aika säälittävää kun tällaisista muruista mun pitää iloni saada.

En mä tiedä mitä tekisin. Olen nimittäin yrittänyt puhua suoraa puhetta. Olen tehnyt tosi selväksi että mua haittaa kun minua ei hellitä, ei silitellä eikä hierota ja miten se jatkuva alapään ronkkiiminen ja tissien puristelu ei vaan ole kivaa mutta mies veti jutun vitsiksi. Tästä keskustelusta siis tuli miehelle sellainen hullunhauska vakivitsi, nyt mies usein nykyään mun ohi kulkiessani puristaa niskaani pari kertaa niin lujaa että tippa nousee linssiin ja joikaa samalla "KATO NÄIN MÄ SUA AINA HELLIN!!!"

Tuntuu että läheisyydentunteet mieheen kuolee, kaipaan muutakin elämääni kun hauskoja pieru- ym. vitsejä ja sitä että jokainen vakava asia vedetään vitsiksi. Ellei mies sitten saa käsitellä asioita vitsin keinoin on toinen reagointitapa ihan yhtä älytön, nimittäin se että ollaan heti puolustusasemissa ja agressiivisia sillä mähän vaan "syytän häntä" "ilkeilen" ja "mikään ei riitä mulle".

Eikä tässä ole edes kyse mistään peräkammarinpojasta vaan satun tietämään että tällä tapauksella on ollut lähemmäs 100 naista ja on vielä nippa nappa kolmikymppinenkin. Naiskokemusta siis pitäisi olla.

Onko siis neuvoja? Onko tää normaali tilanne? Vaadinko liikaa? Onko muut miehet tällaisia? Onko mulla oikeus vaatia enemmän vai olenko vaan hankala ja valittäva kaikkeentyytymätön nainen? Lapikasta en ole antamassa.

Kundi näemmä ei osaa elää yhden naisen kanssa. Tietää kyllä, miten naisen saa iskettyä ja kiksaistua, mutta että pitää yhtä naista tyytyväisenä päivästä toiseen... ihan harmaata aluetta hänelle.

Öh... Siis miten sä voit antaa jonkun käyttäytyä noin? Jos susta tuntuu pahalta ja sattuu, on itsestään selvää, ettei sua saa sillä tavalla kouria. Miksi sä vaan kiemurtelet, jos joku kourii sua ja se tuntuu epämiellyttävältä? Mikset käske lopettaa heti tai lähde koko tilanteesta? Arvosta itseäsi. Sä määräät omasta vartalostasi. (Ja ei, en olisi kuvailemasi kaltaisen miehen kanssa päivääkään... )

Miehelläsi taitaa olla joku kunnioitusongelma. Oletko hänelle ns. "näyttelyesine"? Ainakin kuvauksen perusteella kohtelee sinua kuin esinettä.

Kyllä mun mielestä normaalissa parisuhteessa kunnioitetaan toisen toiveita, ja kosketellaan sillä lailla, että se tuntuu hyvältä molemmista. Väkivaltainen kouriminen ei ole hellyyttä, se on jonkinasteista vallankäyttöä.

Neuvoja en oikein osaa antaa, muuta kuin keskustelua. Se on tietysti toso hankalaa jos toinen asettuu puolustuskannalle. Siitä huolimatta sinua ei saisi kohdella tuolla tavalla, koska kärsit siitä. Rakastavan puolison pitäisi asia kyllä ymmärtää.

Niinkö? Mutta missä ne rajat menee? :( Mies saa mut tuntemaan jos kiellän ankarasti että olen jotenkin seksikielteinen ja estynyt ja näidenlisäksi tosi kuiva, huumorintajuton akka.

Vaikuttaa siltä ettei mihes oikein osaa kohdella sua hellästi. Sen ole äijistä oppinut että epävarmoina vetävät asiat usein vitsiksi, kuten miehesikin tuntuu tekevän.
Sinulla on täysi oikeus tulla kohdelluksi niin kuin haluat! Pitäkää palaveri miehesi kanssa ja kannusta häntä puhumaan omista tunteistaan ja tarpeistaan ja laatikaa yhteiset säännöt. Selkeästi miehesi on vain epävarma ja ehkä pelkää hellydellä tekevänsä itsensä jotenkin naurunalaiseksi (kuullostaa hölmöltä mutta tuollaisia miehet monasti ovat! :) )

Noin 100 naista on antanut miehelle kenkää, mutta sulle hän kelpaisi? Mies on jäänyt murkkuasteelle käyttäytymiseltään. Hellyyttä puuttuu monestakin parisuhteesta, mutta kouriminen ja vitsailu kertoo, että mies ei arvosta naista, tai muita ihmisiä ylipäätään. Omaan napaansa tuijottava egoilija, joka käyttää muita omiin tarpeisiinsa ja nautii alistamisesta. Olisiko peräti narsistinen persoona? Tai asperger? Jopa pikkulapsi osaa ottaa toisen huomioon, eikä halua tehdä asioita, joiden tietää satuttavan toista (sisarkateus on oma lukunsa). Luulisi naisella olevan parempaakin tekemistä kuin tehdä jotain miehestä itselleen elinikäinen projekti. Jos mies ei vielä ole oppinut käyttäytymään ihmisiksi vanhempiensa ja koulun kasvattamana ja monen naisen tuttuna, niin sinäkö aioit hänet opettaa tavoille?

No ei ole normaalia tuommoinen! Eikö mies pelkää, että lyöt tai potkaiset häntä, jos hän kerran satuttaa sua koko ajan? mä ainakin jo löisin tossa vaiheessa. Aika idiootti mies. Kyllä voi olla halut miinuksen puolella ku joutuu olla tommosen ylikokosen leikki-ikäsen kanssa. :/

Kysyt miten paljon voi vaatia ihmiseltä, jonka kanssa jakaa elämänsä. Miten olis vaikka arvostus, kunnioitus ja rakkaus näin alkajaisiksi? Molemminpuolinen tietysti. Voitko tuollaisen miehen kanssa saada noista mitään? Tällä palstalla kerta toisensa jälkeen hämmästyn, millaisten ihmisten kanssa jotkut suostuvat elämään, ja miten alas antavat itseään polkea. Itse olisin mieluummin yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niinkö? Mutta missä ne rajat menee? :( Mies saa mut tuntemaan jos kiellän ankarasti että olen jotenkin seksikielteinen ja estynyt ja näidenlisäksi tosi kuiva, huumorintajuton akka.

Tällaisesta käytetään nimitystä henkinen väkivalta. Mies haluaa alistaa sinut omiin tarpeisiinsa, ja käyttää sanallista väkivaltaa, jos kieltäydyt ja ehdotat muuta. Ja sinä olet epävarma ja siksi helposti alistut henkiselle väkivallalle. Tuollaisen nimittelyn sijaan normaali mies kysyisi, että mistä sitten pidät, miten saan sinut syttymään. Sanoisin miehelle suoraan, että eikö kukaan sadasta naisestasi ole opettanut sinulle, miten nainen saadaan haluamaan seksiä. Jos hän ei halua oppia, niin sitten saisi mennä menojaan.

"Luulisi naisella olevan parempaakin tekemistä kuin tehdä jotain miehestä itselleen elinikäinen projekti. "

Tätä olen ajatellut niin usein, niin usein. Että miten voi olla että mun pitäisi kouluttamalla kouluttaa sitä miestä jonka pitäisi olla mun tasa-arvoinen elämänkumppani? :'(

Olen pitänyt itseäni aina topakkana naisena mutta kuten sanottu, mulla ei ole monesta miehestä kokemusta ja tämä on ensimmäinen pitkä suhteeni. Ja se kun mies vetää kaiken joko leikiksi tai sitten on agressiivinen niin, no en tiedä. Ehkä olen jotenkin alistunut tilanteeseen. Olen nimittäin oikeasti räjähtänyt asiasta monta kertaa. Ei ne pysy miehen muistissa kauan. Sitten se menee siihen että huumorin varjolla taputtelee hiukan takapuolta ja aina vähän enemmän ja enemmän kourii jne. ja mä en jaksa aina sanoa pahasti kun mies ottaa siitä niin kovasti nokkiinsa ja muuttuu agressiiviseksi ikäänkuin minä olisin se paha hyökkääjä ja riidanhaastaja. Tänäkin aamuna, no, mä en vaan jaksanut aloittaa aamua sanomalla tiukasti lopeta kun tiedän että se olisi johtanut kiukutteluun. Oli vaan helpompi olla ynseä ja kääntää kylki.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja jotenkin tuntuu että, siis jotenkin itsestänikin tuntuu että teen tästä vaan liian ison numeron! Mutta sitten taas ei. En tiedä. Taidan olla ihan sekaisin.

No mutta jos ei osaa sua koskea, ilman, et sua sattuu? Ja hei haloo, et saa katsoa sen alapäätä, ilman, etrtä se vimmastuu?

Näistä kirjoituksista saa aina vain yksipuolisen kuvan tilanteesta, vain toisen kertoman version, ja se kuva olisi puolueettomampi jos kuulisi molemman osapuolen versiot, mutta ainakin tämän sun kirjoittaman perusteella kuulostaa että sä olet jotenkin alisteisessa asemassa tuossa teidän suhteessa. Kuulostaa olevan kaukana tasavertaisesta ja rakastavasta suhteesta. Sitä en vaan ymmärrä, että miksi kestät tuollaista? Mulla menis hermot jo päivässä.

Surullista luettavaa :( Hänhän pahoinpitelee sinua "leikin/hellittelyn/minkälie" varjolla. On olemassa miehiä, jotka osaavat käsitellä naista myös hellästi, eivätkä tahallaan kohtele naista kuin jotain halpaa huoraa. Sellaisiahan ne sinun miehesi otteet ovat - halvan huoran kopelointia.

No mulla ei ole aikaisempia kokemuksia. Tosiaan ensimmäinen pitkä suhde on menossa. En mä oikein tiedä mikä on normaalia ja mikä ei. Miehen reaktiot on sellaisia että ylireagoin. Ja omatkin tunemukset on sellaisia.

Ja siitä että miehen kosketukset monesti sattuu, olen mä näistäkin sanonut ja mies aina sanoo jotenkin että on pahoillaan jos valitan. Mutta jos valittaisin ihan jokainen kerta ei niitäkään helliä eleitä joita arvostan tulisi varmaan koska mies loukkaantuisi ja ihan aikuisten oikeasti (sori tää sanonta) uskon ettei mies vaan tajua omia voimiaan.

Totta on että näistä saa aina vain yhden ihmisen kertoman kuvan. Mies varmaan sanoisi että olen helposti hermostuva, että mua on vaikea miellyttää ja jos oikein miettisi sanoisi varmaan että saan hänen olonsa tuntumaan riittämättömältä (kun vaadin ja kukuttelen) mies monesti sanookin että kiukuttelen vaan...

Lisäksi tiedän foorumien käyttäjänä että helposti sitä ulkopuolisena sanoo että "jätä se!" jne. on helppo sanoa niin... Mutta jotenkin... Emme elä täydellisessä maailmassa ja ehkä se seuraava mies sitten vaikka olisikin joku hakkaaja tai narkomaani tms. ei kai KUKAAN ole täydellinen? Että ehkä tää tästä... Ja ehkä valitan liikaa jne... Tällaisia mä mietin.

Eikä mua noi vitsit tosiaan niin haittaa eikä rajuuskaan vaan se että sellaiset kevyet kosketukset ja suukot muuallekin kuin suulle puuttuu. En tiedä edes mitä se olisi että joku silittelisi hiuksia (jotka mulla vieläpä oikein pitkät, tuuheat ja nätit, ei mikään rasvakuontalo), silittäisi poskea tai suukottaisi olkaa. En edes tiedä mitä se on. Sitä olin luullut että suhteista löytyy mutta toisaalta miehet on erilaisia. Ei kai kukaan elä sellaisessa harlekiiniromaanissa?

No ala säkin koskettamaan miestä silleen.

Sanot että noniin jamppa, nyt hellitään ja alat nipistellä, raapia, purra ja vähän mukiloida. Laula vaikka sitä "näin mä sua hellin" vai mites se meni?

Annat samalla mitalla takas ja sitten loukkaannut, jos se valittaa.

No ei varmaan missään harlekiiniromaanissa, mutta kyllä minusta toisen huomioonottaminen, kunnioitus ja rakkaus on ihan perusasioita suhteessa. Se, ettei sulla ole aiempia kokemuksia, ei missään nimessä ole hyvä syy jatkaa epämiellyttävässä tilanteessa. Jotenkinhan tuo tilanne täytyy saada muuttumaan, vaikka sitten aluksi puhumalla asiat halki (ei niin, että koko ajan vähän huomauttelee ja nalkuttaa pitkin päivää, vaan ihan kunnolla keskustelemalla asioista)

Saako muuten udella, minkä ikäinen olet?