kolmenkympin kriisiäkö..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras

Nyt on ihan kumma juttu meikäläisellä meneillään.
Koskaan en oo ollut mikään miesten metsästäjä, vaikkakin erilaisa suhteita kuitenkin on takana. Kaksi suhdetta pitkäaikaisia ja tällä hetkellä elelen mukavan miehen ja kanssa avioliitossa. Meillä on myös lapsi ja lisää suunnitteilla.
Mutta nyt on sitten reilun puolen vuoden ajan meikää alkaneet muut miehet kiinnostaa. En ole miestäni pettänyt eikä siihen minulla mitään intressejä olekaan, mutta harvinaisen usein huomaan haaveilevani muista miehistä. Myös ihan tuolla kadulla tavallisesti kulkiessani olen huomannut katselevani miehiä "sillä silmällä".
Viimeinen baariseissukin oli aivan järkyttävä, sillä seuraani lyöttäytyi todella suloinen nuori mies, jonka mukaan olisin ihan varmasti lähtenyt, jos vain sinkkuna elelisin. Nyt vain täytyi kieltäytyä jatkoista ja painua kotiin nukkumaan..

siis mitäs tämä nyt on ? Jotain kriisiäkö kolmenkympin lähestyessä vai kadotetun nuoruuden metsästystä? Pääseköhän tästä koskaan eroon :headwall: ? Kokemuksia......

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2005 klo 20:42 vieras kirjoitti:
Ihan ensimmäinen neuvo: LOPETTAKAA BAAREISSA ERIKSEEN JUOKSEMINEN, JOS ETTE HALUA PARISUHTEESEENNE ONGELMIA!

Tuota... ei tuo baarissa käyminen oo ainakaan meidän suhdetta pahentanut. Mähän tuossa aloituksessa en puhunut pettämisestä, vaan lähinnä "haaveilusta".

jos kyse on fantasioista niin kerro vrovasti miehellesi, ehkä häelläkin on jotain samantapaista ja voitte yhdäessä haaveilla mutta toisianne rakastaen ja uskollisina.

muistat vain että miehesi on 1 kun kerrot.
eiköhän se ole ihan normaalia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2005 klo 16:08 moi kirjoitti:
Hei, mikä teidän horoskooppimerkki on? Ei kai vain kaksonen. :saint:

Jep, horoskoopistahan tässä on kysymys. Hyvä, että olennaiset asiat osataan poimia kokonaisuuksista

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2005 klo 21:55 ihmeissään kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2005 klo 20:42 vieras kirjoitti:
Ihan ensimmäinen neuvo: LOPETTAKAA BAAREISSA ERIKSEEN JUOKSEMINEN, JOS ETTE HALUA PARISUHTEESEENNE ONGELMIA!

Tuota... ei tuo baarissa käyminen oo ainakaan meidän suhdetta pahentanut. Mähän tuossa aloituksessa en puhunut pettämisestä, vaan lähinnä "haaveilusta".

Niin niin, mutta ei se kyllä kenenkään suhdetta ainakaan paranna! Ennemmin tai myöhemmin se aiheuttaa ongelmia, varsinkin jos alkoholia tulee nautittua: on kiusauksia, tulee lipsahduksia, mustasukkaisuutta, aletaan ehkä oman puolison kanssa kilpaa juosta erikseen baareissa ("nyt on mun vuoro, kun sä olit viimeks" jne)... Sano minun sanoneen. Ei millään pahalla kuitenkaan. :/

Yhteistyössä