Kolmen pillerin unohdus, raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dididam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dididam

Vieras
Käytän Diane Nova-merkkisiä pillereitä, ja jossain vaiheessa jotain liuskaa (en kiinnittänyt huomiota, unohtelu minulle tyypillistä) unohdin ottaa kolme pilleriä peräkkäin, ja yhdynnässä olin joka päivä. Nyt kuukausi siitä eteenpäin on ollut vähän raskausoireita, mutta voivat hyvin olla kuviteltujakin. Mitäs olette mieltä, kuinka todennäköistä on että olen raskaana? Tällä hetkellä siis kuukautisia odottelen ja raskaustestin aion tehdä, älkää siis pelätkö että jää teidän arvauksienne varaan.

Tuo on tahallista unohtelua. Jos joka päivä otetaan pillerit niin silloin jos oikeasti ei halua raskautua niin sen tarkistaa, että se pilleri tosiaan on otettu. Kolmea päivää ei kukaan voi unohtaa, yhden päivän nyt voi ehkä huonolla tuurilla unohtaa, mutta kyllä senkin luulisi viim. illalla huomaavan. Sanonpahan vaan, että nykyisin ei ole mitään vahinkolapsia vaan tahallisia vahinkoja.

Vastaus kysymykseesi on kuitenkin, että voit olla. Riippuu tuurista ja siitä millä viikolla unohtui yms. Ei kannattaisi unohdella.