kolmen lapsen yh ja uusi suhde?

  • Viestiketjun aloittaja mutu
  • Ensimmäinen viesti
mutu
Kertokaahan, tunnetteko, tiedatteko kolmen (tai jopa useamman ) lapsen yksinhuoltajia joita olisi onnistanut loytaa kunnollinen mies?

Mietin tassa kun itse olen yh ja vaikken nyt tunne olevani valmis uuteen suhteeseen niin ehka joskus... mutta onko sellaisia miehia olemassakaan?
 
@
Moikka!
Minä olen ollut 3:n yh ja tapasin maailman parhaan miehen sattumalta alle kaksi vuotta sitten. Mies pyysi minua syömään ja antoi käyntikorttinsa, jonka vahingossa pesin housujeni mukana.. Tavattiin uudestaan kuukauden päästä ja kerroin mokastani, siitä asti ollaan oltu yhdessä :) Nyt naimisissa ja vauva tulossa, huomenna la.
En olisi ikinä uskonut että näin voi käydä, että saan olla vielä näin onnellinen monen vuoden kurjuuden jälkeen.
Tsemppiä kaikille yh:lle, ei kannata tyytyä huonoon suhteeseen, silloin ei saa mahdollisuutta löytää sitä ihanaa kumppania :)
 
mutu
Alkuperäinen kirjoittaja @:
Moikka!
Minä olen ollut 3:n yh ja tapasin maailman parhaan miehen sattumalta alle kaksi vuotta sitten. Mies pyysi minua syömään ja antoi käyntikorttinsa, jonka vahingossa pesin housujeni mukana.. Tavattiin uudestaan kuukauden päästä ja kerroin mokastani, siitä asti ollaan oltu yhdessä :) Nyt naimisissa ja vauva tulossa, huomenna la.
En olisi ikinä uskonut että näin voi käydä, että saan olla vielä näin onnellinen monen vuoden kurjuuden jälkeen.
Tsemppiä kaikille yh:lle, ei kannata tyytyä huonoon suhteeseen, silloin ei saa mahdollisuutta löytää sitä ihanaa kumppania :)
Kiitos vastauksesta ja onnea! Saanko kysya kuinka vanhoja lapset ja itse olit kun tapasit uuden miehesi?

 
näin meillä
mulla on kolme lasta ja uusioperhe-elämää vietetään.. Itse olin 28v ja lapset 3v, 5v ja 7v kun aloitimme seurustelun ja hyvin on mennyt.. ja siis mies on itse lapseton, mua kaksi vuotta vanhempi.. Aivan varmasti löydät vielä kunnon miehen joka haluaa jakaa arjen sun ja lastesi kanssa :)
 

Yhteistyössä