Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jyukit:okt, 100m2, 2v, 4v ja 6v. vain 4h+k, ei siis omia huoneita lapsille, mikä sääli...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:kerrostalo 3h +k, 72 m2...
Muksut 2x 9v10kk ja 7v6kk - yhteinen huone muksuilla. Meillä on ihan ketun ahdasta! ollaan haettu 7 vuotta isompaa kämppää, ei tunnu vapautuvat ei, tai sitten me ei olla etusijalla kun on kuitenkin "katto pään päällä". |O
Alkuperäinen kirjoittaja pepi:Lapset on 11v, 5v, 3v, Meillä on 90 neliötä, 4 huonetta ja k. Pojat nukkuu samassa huoneessa,niillä on kerrossänky ja nuorimmaisella on jatkettava nuorisosänky. toinen huone on heidän leikki/pelihuone. Ja kolmas huone on minun ja mieheni yksityisalue. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jennan äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:kerrostalo 3h +k, 72 m2...
Muksut 2x 9v10kk ja 7v6kk - yhteinen huone muksuilla. Meillä on ihan ketun ahdasta! ollaan haettu 7 vuotta isompaa kämppää, ei tunnu vapautuvat ei, tai sitten me ei olla etusijalla kun on kuitenkin "katto pään päällä". |O
Teillä kyllä todella on ahtaanlaista. Nostan hattua kun olette noin monta vuotta tuollaista jaksanut!
Meillä vasta 1 lapsi mutta kesällä muutto ja olen jo ilmoittanut etten kolmioon lähde,ihan vain tulevaisuutta ajatellen ja kyllä neljäs huone romuista täyttyy ennen mahd vauvaa.
Miten voi olla noin huono asuntotarjonta teillä päin? Vai onko huonoa tarjolla?
Meilläpäin muutti ystävät 1 lapsen kanssa 5h+k+s,jota kyllä ihmettelinkin,nyt heillä vauvakin ja muuttavat neliöön...
Alkuperäinen kirjoittaja pepi:Lapset on 11v, 5v, 3v, Meillä on 90 neliötä, 4 huonetta ja k. Pojat nukkuu samassa huoneessa,niillä on kerrossänky ja nuorimmaisella on jatkettava nuorisosänky. toinen huone on heidän leikki/pelihuone. Ja kolmas huone on minun ja mieheni yksityisalue. =)