Päiväkotilasten vanhemmille kysely!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut äiti

Vieras
- Minkä ikäisiä lapsia lapsesi ryhmässä on?

- Paljonko on ryhmäkoko ja monta aikuista heitä hoitamassa?

- Missä päin asutte noin suurinpiirtein?

- Oletko tyytyväinen päiväkotiin?

-Alle vuosi-3 v. ryhmä Porukan vanhin on n. 2,5 v
-Lapsia on ryhmässä 10 mut joukossa on pari osa-aikaista joten koko ryhmä ei o oikeestaan koskaan kasassa. Aikuisia on 3 pysyvää ja usein joku työllistetty/työharjottelija mukana.
-Porissa
-Olen

-esikoisen ryhmässä ikä n. 3-5v, kuopuksen 0-3v
- esikoisen ryhmässä reilu 20 lasta aikusia oisko 5-6, kuopuksen 14 lasta ja aikusia taitaa olla 5
- pohjoisemmassa suomessa asutaan
-päiväkotiin, lastenhoitoon ja yhteistyöhön olen erittäin tyytyväinen

Toisen ryhmässä on 4-6 ja toisen ryhmässä 1-4v

Molemmissa ryhmissä on 4 aikuista ja lapsia ontoisessa 20 ja toisessa 16, en oo ihan varma.

Salossa asutaan.

Olen erittäin tyytyväinen päiväkotiin ja hoitajiin. Ihania ihmisiä, jotka tunteella tekevät töitä.

-0-3v
-16 lasta + puolipäiväset, 1 lastentarhanope,2lähihoitajaa,1harjoittelija
-länsi-suomenlääni
-En todellakaan. Kömmähdyksiä sattuu jotka voivat olla hengenvaarallisia allergia lapselle. Esim annetaan väärää ruokaa ja menee hengitysteihin. Samoista asioista joutuu huomauttamaan vuositolkulla eikä tule muutosta,puetaan esim.liian vähän vaatteita ja lapsi on ihan kylmissään ja huulet sinertää. Vaateita katoaa eikä niitä löydy ikinä,jos löytyy on homeessa jossain pusissa. (kaikki vaatteet on merkitty)

3-5-vuotiaita, ryhmäkoko 18, 3 aikuista eli ope ja kaks lastenhoitajaa. Tosin ope taitaa olla mukana vaan ohjatussa toiminnassa, ei muuten ryhmässä, kun hoitaa samalla päiväkodinjohtajan hommat. Itä-suomi. Joskus miettinyt että noi pienimmät jää varmaan vähän varjoon kun isommat tuntuu vievän kaiken ajan tappeluiden selvittämisineen jne. kun ei noita hoitajia ole tuon enempää. Tyytyväinen ollut ainakin tähän asti.

- Minkä ikäisiä lapsia lapsesi ryhmässä on? 4-5v

- Paljonko on ryhmäkoko ja monta aikuista heitä hoitamassa? 23lasta ja 3tätiä yks heistä on opettja

- Missä päin asutte noin suurinpiirtein? itä-uusimaa

- Oletko tyytyväinen päiväkotiin? ihan ok.. ehkä turhan pikkutarkkoja tietyissä asioissa..

Yhteistyössä