Minullakin 4 lasta, hoikka olen (156cm ja 47kg), mutta toi maha röllöttää edelleen, vaikka olen kiinteytysjumpalla siitäkin jo 7 cm saanut pois. En tiedä onko se vaan niin venähtänyt ettei siitä ikinä tasaista tule
No laitetaas vähän erilaisia mittoja... ry: 116cm, vy 110cm, ly 122cm
paino 112kg. Ei ne raskausajat vaan nuo vähäuniset kotiäitivuodet ja oman itsensä heitteillejättö jo itseasiassa ennen ja jälkeen lasten syntymän.
165cm 61kg, nuorimmainen 10kk. Minun ja vauvan yhteispaino on edelleen sama kuin raskauden lopulla, paino nayttaa siirtyvan minusta suoraan vauvaan, nain ollut kahden muunkin kohdalla. Viela noin 3kg kun putoaa ja saan kiinteytettya olen tyytyvainen, mutta huomaan itse vatsan seudun kapenevan vaatteista.
Lastensaanti ei ole jättänyt mitään jälkiä. Iän myötä sen sijaan on pitänyt muistaa treenata aktiivisemmin. Sporttiselta näytän, vähiä selluliitteja karistelen. Mitat 166/57.
3 lasta ja mitat 168cm. ja 77kg. eli ylimääräistä on:/ vatsanseutu on mun ongelmakohta ollut aina....
Tosin en siitä niin ressaa kun kuntoni on kuitenkin hyvä ja "laihdutan " tässä pikkuhiljaa toivottavasti n. 10kg.
Nuorin on alle puoli vuotias. Mitoiltani minun pitäisi olla hoikka, mutten kyllä näytä siltä. En pahemmin kerkeä jumppaamaan, joten kaikki mitä on, on oikeastaan läskiä. En hirveästi ajattele, että lapset olisivat isona syynä naisten painonnousulle, vaan kyllä se vaan usein on se ikäkin, mikä kerryttää niitä kiloja...
Huonossa kunnossa. Tosin ei mun kilot lasten/raskauksien syy ole vaan tykkään vaan liikaa kaikesta hyvästä. Tissit on kirurgin veitsi korjannut mutta vatsanahka saa lörpöttää.
5 lasta.
Kolme lasta joista nuorin on 2,5v. Painan 65 ja olen 163cm, treenaan ja lihasta on myös. Vatsanahkaa on vielä jonkin verran ja rinnat roikkuu muuten olen ihan tyytyväinen.
167cm ja kesäkilojen sekä kolmen lapsen jälkeen paino on nyt 62...tarkoitus olis päästä siihen 57kg.. tissit pienentyny ja lantio leventynyt... minkäs niille teet...kuuluvat synnyttäneille naisille,luonto hoitanut niin..
Mittaa 168 cm, paino nyt noin 61 kg, alaspäin vielä vähän menossa. Neljä lasta, joista nuorimmat kaksi nyt 4v 4kk, juurikin tuplaraskauden myötä on tuota vatsanahkaa vähän jäänyt, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Einkä mä enää tässä iässä, 44 v, jaksa siitä olla kovin huolissani, elämä jättää jälkensä.
Viiden lapsen nuori äiti olen ja samoissa mitoissa olen nyt kuin ennenkin lapsia. 166cm ja 53kg.
Tietysti painoa ollut enemmän silloin kun olen ollut raskaana.