kolmen lapsen perheet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Perhe:1-,3-,6-vuotiaat lapset ja äiti.

Asunto 70m2: vastike 195,-, ei lainaa (äiti on niin vanha, että ei kait sitä lainaa enää... heh).

Auto kesäkäytössä oleva matkailuauto (ei lainaa autosta, polttoainekuluja vain lomamatkailu, kaupungissa ei autoilla koskaan, vakuutusmaksut tietty menee).

Tulot kotiäidillä (kotihoidontuki, lapsilisät, ei elareita, mutta muutamia kymppejä työtuloja) n. 1900,-/kk.

Itse mietin että pärjäänkö rahallisesti...asunto noin 70 neliöö kolmio, vuokra noin 650?.Miehen tulot noin 3300 ja itse saisin äp-rahaa noin 900? miinus verot molemmilta.Auton voi joutua vaihtamaan ja lapset tosiaan 5,5 ja 2 v. ja nyt kolmas haaveissa...

Lapset 1.v.,4.v. ja 6.v.
Koti n.110 neliöö,ei vuokraa eikä lainaa.
Mies tienaa vaihtelevasti,oma yritys.
Mun tulot TOSI minimit (ei asuta Suomessa,eli ei lapsilisää tms.avustusta)
Autona Opel Corsa,hyvin vähän käytetään autoa! n.5kk vuodesta ei ollenkaan.
Ei velkaa autosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ikäiset lapset?Minkä kokoinen asunto?Paljonko vuokra tai lainalyh.?Millainen auto?Millaiset tulot?

Meillä vielä jonkin aikaa kolme lasta,iältään 7,6 ja 1v.Asunto on 200neliöinen...lyhennetään n. 1200e/kk....autona minibussi(tulevan perheenlisäyksen takia,muuten pärjättäis norm. henkilöautolla)...tulot vaihtelee 3000--

lapset 4v 1,5v ja 4kk asuntona rivitalo 4h+k+s ja maksellaan pankille kuukaudessa 1000? ja lisäks yhtiövastike. autoja on kaksi,toinen telakalla laittoo odottomassa. toinen auto on mondeo farkku.
toistaseks oon mammalomalla ni tulot ei kovin kummoiset ole.
taidetaan saada 3000? käteen kuukaudessa.
tulot nousee kunhan mies saa koulun loppuun (iskä nostaa palkkaa kun on paperit ammattikorkeesta..) ja kun mä pääsen töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
lapset 4v 1,5v ja 4kk asuntona rivitalo 4h+k+s ja maksellaan pankille kuukaudessa 1000? ja lisäks yhtiövastike. autoja on kaksi,toinen telakalla laittoo odottomassa. toinen auto on mondeo farkku.
tulot nousee kunhan mies saa koulun loppuun (iskä nostaa palkkaa kun on paperit ammattikorkeesta..) ja kun mä pääsen töihin.

just, ei kummoset tulot ja 3000 käteen kun toinen on mammalomalla ja toinen opiskelee.

Minkä ikäiset lapset?Minkä kokoinen asunto?Paljonko vuokra tai lainalyh.?Millainen auto?Millaiset tulot?

Lapset 8v, 5v ja 1v.
Noin 93 neliön rt-neliö.
Vastike + lainanlyhennys noin 800e/kk.
Renault Scenic (juuri vaihdettiin pikku Golf siihen) vm.2004.
Mies töissä, minä opiskelen vielä; tulot bruttona yhteensä reilut 3000e (nettona noin 2400-2500e).

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:

just, ei kummoset tulot ja 3000 käteen kun toinen on mammalomalla ja toinen opiskelee.

ei se opiskele. on enää lopputyö ja harjotustehtäviä tekemättä.
on ihan päivät töissä.
mutta,silti toi summa ei paljoa ole. hyvin pärjää,ei siinä mitään.
tarvetta ei oo valittaa,mutta aina sitä rahaa on kiva saada enempi.

Meillä lapset 7, 9 ja 10. TAlo n. 150 neliöö. Kaks uudehkoa autoa toinen farkku ja toinen 7 paikkainen. Tulot n. 7500?/kk. Lainaa n. puolet talon hinnasta jäljellä, maksetaan sitä n. 3000?/kk.

Poika 6v5kk, tyttö kahden viikon päästä 5v, tyttö 2v6pv.
Meillä kaksikerroksinen rivitaloasunto 3h+k+s 80neliötä.
Asuntolainan lyhennys + korko noin 980e/kk
Yhtiövastike 141e/kk, sähkölasku 43e/kk, vesi noin 70e/kk.
Volvo V40 -98.
Mies töissä, minä kotihoidontuella ja tulot on hyvät.

Kolme lasta (6v, kohta 5v ja 1v10kk)+ vanhemmat. Asutaan omakotitalossa, 5h+k+s.
Taloon ei oo lainaa otettu, vesimaksu on joka toinen kuukausi 40e +sähkö 80e/kk.
Autona on volvo V70-02

Mies on yrittäjä,tulot vaihtelee..
Minä hoitovapaalla

Lapset 7v, 2v3kk ja 7kk. 125 neliötä, paritalo. Lainanlyhennys vajaa tonni, kaks autoa tän vuoden Toyota Corolla Verso 7 paikalla ja Mitsubishin räppänä. Tulot on hyvät.

Meillä muksut 4, 3, ja 1v2kk vanhoja. Talo 150neliötä ja lainanlyhennykset n.900e/kk
Autona meillä on 7-hengen Plymouth Grand Voyager . Tulot kuussa verojen jälkeen n.3000e+lapsilisät

Kuumimmat

Yhteistyössä