V
vieras
Vieras
Minkä ikäiset lapset?Minkä kokoinen asunto?Paljonko vuokra tai lainalyh.?Millainen auto?Millaiset tulot?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä ikäiset lapset?Minkä kokoinen asunto?Paljonko vuokra tai lainalyh.?Millainen auto?Millaiset tulot?
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:lapset 4v 1,5v ja 4kk asuntona rivitalo 4h+k+s ja maksellaan pankille kuukaudessa 1000? ja lisäks yhtiövastike. autoja on kaksi,toinen telakalla laittoo odottomassa. toinen auto on mondeo farkku.
toistaseks oon mammalomalla ni tulot ei kovin kummoiset ole.
taidetaan saada 3000? käteen kuukaudessa.
tulot nousee kunhan mies saa koulun loppuun (iskä nostaa palkkaa kun on paperit ammattikorkeesta..) ja kun mä pääsen töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä ikäiset lapset?Minkä kokoinen asunto?Paljonko vuokra tai lainalyh.?Millainen auto?Millaiset tulot?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:lapset 4v 1,5v ja 4kk asuntona rivitalo 4h+k+s ja maksellaan pankille kuukaudessa 1000? ja lisäks yhtiövastike. autoja on kaksi,toinen telakalla laittoo odottomassa. toinen auto on mondeo farkku.
toistaseks oon mammalomalla ni tulot ei kovin kummoiset ole.
taidetaan saada 3000? käteen kuukaudessa.
tulot nousee kunhan mies saa koulun loppuun (iskä nostaa palkkaa kun on paperit ammattikorkeesta..) ja kun mä pääsen töihin.
just, ei kummoset tulot ja 3000 käteen kun toinen on mammalomalla ja toinen opiskelee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kai meidänkin pitäisi sitten pärjätä...?Mistä olette joutuneet tinkimään?