V
vieläkö odotellaan?
Vieras
mä odotan kolmatta lasta. viikkkoja vasta 14.
eikö mun olisi jo pitänyt tuntea liikkeitä? mä en ole tuntenut mitään..
niskaturvotusultra oli yli viikko sitten ja kaikki oli hyvin.
missä vaiheessa te tunsitte lastenne liikkeet?
toisen raskauden aikana mä muistan sen että liikkeet tunsin todella aikasin, sellaista perhosen liitelyä vattassa. nyt ei mitän.
en tiedä pitäisikö olla huolissani vai onko tää ihan normaalia?
eikö mun olisi jo pitänyt tuntea liikkeitä? mä en ole tuntenut mitään..
niskaturvotusultra oli yli viikko sitten ja kaikki oli hyvin.
missä vaiheessa te tunsitte lastenne liikkeet?
toisen raskauden aikana mä muistan sen että liikkeet tunsin todella aikasin, sellaista perhosen liitelyä vattassa. nyt ei mitän.
en tiedä pitäisikö olla huolissani vai onko tää ihan normaalia?