Kolmen kimppa

Mitä mieltä olette olleet kutsusta avioparin kanssa kolmen kimppaan?
Onko eroa onko aviopari ystäviä vai vieraita.
Mitä mieltä naiset ovat kimppanaisena olemisesta?
Kumpi mieluiten Mies vai Nainen kolmanneksi?
 
vierailija
Orgioissa ollut 4 vuotena ennen Koronaa ja nyt 1 kerran tänä vuonna. Kyllä naiselle tämä on uskomaton mahdollisuus päästä kehollaan mielettömään nautintoon. Rakastan orgioita
 
Orgioissa ollut 4 vuotena ennen Koronaa ja nyt 1 kerran tänä vuonna. Kyllä naiselle tämä on uskomaton mahdollisuus päästä kehollaan mielettömään nautintoon. Rakastan orgioita
Minä tykkään enempi tuttujen miesten kanssa touhuamisesta tai sitten fiilis pohjalta uusien tuttavuuksien kanssa.
Joskus olisi kiva kun miehet ottaisivat täysin spontaanisti ilman kyselyä.
 
vierailija
Voisin suostua lekkiraiskatuksi kunhan ei satutettaisi.
Tuttu luotettava porukka niin olisin mukana.
Hei. Tämä tuntuu olevan hyvin yleinen haave tai toivomus.. Enemmistö omista naisystävistä haaveili esm. että hississä taj vastaavassa paikassa yllättäen panisi joku extempore mies kyselemättä. no se nyt ei ole ihan samalla tasolla mutta lähes. Naisilla on paljon fantasioita tai ihan toiveita vastaavista jutuista, varmaan siinä missä miehilläkin. Enpä juuri ole tutustunut naisiin jotka sopivan tilaisuuden tullen eivät antaisi pillua ainakin puolitutuille miehille. Ei ainakaan tunne ketään kuka ei oikeasti suostuisi kun se paikka tulee.
 
vierailija
Voisin suostua lekkiraiskatuksi kunhan ei satutettaisi.
Tuttu luotettava porukka niin olisin mukana.
Jännityshän on yksi elementti seksissä. oletko varma että ehdoton asia olisi tuttu ja luotettava porukka? vähän rohkaisujuomaa alle niin pian voisi näyttää asia erilaiselta kun himo voittaa harkinnan., näin luulen kyllä käyvän melpä helposti.
 
Jännityshän on yksi elementti seksissä. oletko varma että ehdoton asia olisi tuttu ja luotettava porukka? vähän rohkaisujuomaa alle niin pian voisi näyttää asia erilaiselta kun himo voittaa harkinnan., näin luulen kyllä käyvän melpä helposti.
Jos on oikein kiimaisella päällä niin voisi suostua vieraille miehille.
Tykkään itse pienestä alistamisesta niin seksiin pakottaminen ei ole minulle aivan sopimatonta.

Olen kyllä oikeaa raiskausta vastaan täysin.

Naisen "ei" ei aina ole ei se voi tarkoittaa myös että ehkä.
 
Mitä mieltä olette olleet kutsusta avioparin kanssa kolmen kimppaan?
Onko eroa onko aviopari ystäviä vai vieraita.
Mitä mieltä naiset ovat kimppanaisena olemisesta?
Kumpi mieluiten Mies vai Nainen kolmanneksi?
Meillä on useimmiten mies mukana ja mieheni kaveri tai matkoilla fiilispohjalta.
Miehistä ollaan huomattu selvästi kiinnostus kun pyydetty mukaan ja olen vaihtanut kevyempää ylle.
Vaatii yleensä mieheni kutsun ennen vieraan usksltamista vartaloni tutkimiseen.
 

Yhteistyössä