Alkoi niin jänskättää Astridin puolesta, että tulin tänne kurkkimaan
Oletko saanut jotain jo selville??!! Toivon kovasti, että siirryt tuonne ihanasti paisuneeseen plussalistaan!
Pinomme oli tipahtanut toiselle sivulle, joten kävin sen nyt kätevänä tyttönä noukkimassa ylös!
Mitäs muille ladyille kuuluu?!!
Minä selvisin kolmen viikon saikultani töihin ja tuntui kivalta olla siellä, vaikka duunini kovin haasteellinen onkin. No kelläpä ei olisi. Kotirintamalla asiat ajautuvat yhä oudompaan suuntaan: muutimme miehen kanssa eri makuuhuoneisiin nukkumaan :/
Ei mitenkään riidoissa vaan ihan ystävällisissä merkeissä. Mutta olen minä vissiin aika hullu, kun tässä yhä vaan roikun. Hiljalleen mun kärsivälliseen ja rakastavaan mieleeni hiipii villejä ideoita, kuten hankkia vaikka kunnon kesäkolli, jonka kanssa raskautua jossain pellon reunassa. Sori nyt tämä ihan tolkuton ideointi ja vielä aivan väärässä paikassa, mutta mun tilanne on todella aikamoisessa savessa ja syvällä. Tässähän menee nuori kaunis nainen aivan piloille tyhjän panttina. No itsepä siedän tätä. Mutta kuinka kauan? Vaikea sanoa. Tunnen itseni niin totaalisen lytätyksi kyllä ajoittain. :headwall:
Vauva- ja raskausuutisia on taas sadellut sieltä ja täältä ystäviltä. Tuntuu yhä kaukaisemmalta ajatus omasta lapsesta. Ja silti se on mahdollinen! Samalla on olo, että luisun myös täällä yhä kauemmaksi teistä... mikään muu ei muistuta edesmenneistä lapsenhankkimisasioista kuin Täti, joka saapuu uskollisen epäsäännöllisesti kylään. Mutta jos jotain positiivista haetaan tästä kaikesta, mun vatsa on lopulta parantunut!! JEE!!!!
Olisi kiva ajatella, että keskenmenot ja kaikki selittyisivät Helikolla. No ainakin kun seuraavan kerran on vauvahaaveita, ei tartte samaan aikaan varmaankaan potea noita kauheita vaivoja.
Jätän nyt nämä parisuhdemössöni taas taustalle ja lupaan palata hurrikaanin lailla tänne viimeistään sitten, jos/kun asia on mulle vielä joskus ajankohtainen. Toivottavasti! Mutta ihan kokonaan en taida malttaa häipyä, ennen kuin viimeinenkin teistä on tuolla plussanneiden kerhossa, minä mukaan lukien!