Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

Tulin vaan nopsaa piipahtamaan.. tänään kp 1. :headwall:

Eilen jo otin jumalattomat itkupotkuraivarit, kun tajusin, että näin tässä taas kerran kävi. Ottaa niin luonnon ja voimien päälle, että päätin suosiolla jättää viimesen Clomikierron väliin ja loppuvuosi vaan ihmetellään. Alotellaan se tammikuun IVF hoitorumba sitten uusilla voimilla. Toivottavasti.

Kk76 Kahden sydämen kokoiset onnittelut!!! :heart: :heart:

Aden ajatukset oli taas kuin mun päästä.. ikäkriisiä, yksityishoitoja, omakotiasumista ja rahavaikeuksia, kateudesta vihreänä oloa ymymym... vaika onkin todella kurjaa, että sulla on paha olla, niin musta on sairaalla tavalla todella ihanaa, että joku on noin samanlainen kuin minä. :D Joten kiitos ja anteeksi. Ja halit! :hug:

Nyt vetäydyn kuoreeni. Onneksi lauantaina on edessä hippaamaan lähtö monta vuotta nuoremman kaverin kanssa, ehkäpä se tytsy repii mut takaisin eloon. Ainakaan ei tarvitse kuunnella minkäänlaista mussutusta raskauksista ja vauvoista. Nyt ei taas hetkeen jaksa sellaista. (eli siis noin kolmeen päivään...)
 
Heippa kaikki!
Kiitos Adeliini tuosta tsemppauksesta, että mennään kaikki yhdessä käsi kädessä pimeän halki. Käy aika hyvin tähän vuoden aikaan, kun tuntuu, että asuisi jossakin säkissä. Aamulla on pimeää ja illalla sama.
Täällä kaikilla näyttää asiat etenevän johonkin suuntaan. Itselläni on kuudes päivä piikityksiä menossa. Aika hauskalta tuntui lukea, että Gonal-f lääke on tehty Kiinan hamsterista. Tässä alkaa pian muuttumaan hamsteriksi ihan kirjaimellisestikin, kun hamstraa itseensä hormoonia. Eka inssi siis menossa ja ti oli ultra, jossa näkyi kaksi yhtä isoa (koko11) rakkulaa. Sain neuvoksi piikitellä lisää ja perjantaina on uusi ultra. Katsotaan miltä sit näyttää... Lääkkeestä on tullut vähä suun kuivumista ja huonoa oloa sellaista ellotusta aamupäivisin. En tiedä liittyykö se nyt tuohon lääkkeeseen vai mihin.

Mielenkiintoista tämä on ja jänskättää, kun ei tiedä mitä on tulossa :/

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja jaksamista!!
 
Jatkuva pimeys ja sade rassaa täälläkin. Ostettiin D-vitamiinia ja kirkasvalolamppu, niiden pitäisi piristää mutta en ole kyllä vielä huomannut mitään vaikutusta.

Toiveikas minäkin joskus huomasin että Gonal-F tehdään hamstereista, mutta eläinrakkaana ihmisenä tulin siitä lähinnä surulliseksi kun mietin kuinka monta hamsteriparkaa siihen tarvitaan. Toivottavasti niitä ei sentään jouduta tappamaan asian takia vaan saisivat elää ja niistä vaan kerättäisiin sitä hormonia jotenkin.

Mies kävi tiistaina Helsingissä antamassa toisen simppanäytteen. Tämän vuoden puolella pitäisi tulla DNA-tutkimuksen tulokset ja sitten päästään jatkamaan hotoja.

Minä puolestani kävin tiistaina sijais- ja tukiperhetoimintaa sekä adoptiota käsittelevässä infossa. Innostuin entistä enemmän sijaisvanhemmuudesta, ja mahdollisesti mennään jo alkuvuodesta Pride-koulutukseen jos se vaan toteutuu. Olisi sitten se jo valmiiksi käytynä, jos käy niin että hoidot eivät kohdallamme koskaan onnistu. Meillä on jo niin monta hoitoa takana että eiköhän ensi vuoden aikana tule meidän osalta hoitopolku jo kuljettua loppuun.

 
Emppuliini, ikävä kuulla, mutta potkithan nyt täysillä raivosi ilmoille! Clomitaukoja harrastaneena ymmärrän tosi hyvin, että pieni breikki tulee tarpeeseen. Nautihan hippaseurastasi ja pidä hauskaa, se tekee aivan varmasti hyvää mielelle ja kropalle!!

Toiveikas, ihanaa kun asiat edistyvät sillä suunnalla! Mulle tuli jotenkin hysteerinen olo tuosta hamsterijutusta...kas siinäpä oiva keino säästää rahaa, jos vaikka lainaisin työssä kohtaamieni lasten lemmikkihamstereita ja uuttaisin niistä jotenkin sitä hormoonia!! On se vaan saakelin outoa, ettei oma mies saa mua raskaaksi vaan viime kädessä kenties jokin jyrsijä...(vaikkakin minäkin toki toivon, ettei niiden pienten palleroiden tarvisisi sentään henkeään heittää lääketeollisuuden hyväksi)!

Mustaruusu, mainiota, että innostus tarttui infotilaisuudessa ja ensi vuosi kenties tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia myös tuossa muodossa. Tuo sun pohdinta hoitopolun loppuun kulkemisesta kuulostaa surulliselta, mutta varmasti tarkkaan mietityltä ja perustellulta... Toivotaan kuitenkin toiveikkaita uutisia DNA-tutkimuksista.

Äsken ohimennen jutskattiin meidän hoitojen jatkamisesta ja päätettiin odottaa siihen, kun menkat alkaa ja päättää sitten. Eli ehkä jotain tapahtuu jo tämän vuoden puolella. En halua painostaa miestäni ja sitä paitsi mietityttäähän tuo helikohomma tietenkin.

Hauskaa iltaa Housen kanssa tai ilman...
 
Voi Ade, kävin kurkkaamassa pikapikaa täällä taas ja sain hysteerisen naurukohtauksen tuosta sun hamsteripohdinnasta. Vedet silmissä nauroinkin pitkästä aikaa kunnolla. Älä nyt kuitenkaan ala niitä lapsiraukkojen lemmikkejä kidnappaamaan, saisit vielä tämän kaiken päälle syytteen eläinrääkkäyksestä ja ties mistä. Kuitenkin teemaan on pakko vielä lisätä miehen tytön kommentti näistä minun masukeistani, jotka nukkuvat päivät ja valvovat yöt: "nehän on selvästi hamstererita!". Hamsterinpoikiapa hyvinkin täällä kasvatellaan
:LOL:

Illanjatkoja täältäkin - ja Housen parissa tietenkin.
 
Täällä taas, ihan oikeesti.. ei tää oo todellista, pitäis kai noita negoja surra... mutta.. no tosin oon eri asemassa kuin suurin osa meistä... me niin kovasti tahdottaisiin uusi pikkunyytti meidän elämään... koskee ja kovasti.. muttamutta nyt tarttee oikeesti karistaa kiloja joita tän vuoden aikana on tullut lisää 9 kiloa.. keskenmenon jälkeen lähti viisi ja takaisin on kolmen epäonnistuneen ivf:n jälkeen tullut siis kiitettävästi.. huomenna on ravintoterapeutin luona käynti josko siittä saisi lisäinspistä.. kilo jo miinusta tällä viikolla.. hyvä hyvä!!! Nyt vaan kiihtyvällä tahdilla, että keväällä jaksaa taas passeihin ryhtyä...tosin mie jaksasin jo nyt, mutta tosiasia on että painoa on nyt tiputettava..ainankin omasta mielestä.....

Mirulle tsemppiä viimeisiin päiviin masun kanssa.... kyllä käy kateeksi.. oot ajatuksissani, ihanaa aikaa teille pikkunyyttien kanssa!!!!

Kaikille hoitotaipaleelle myös tsemit, niitä tarvitaan aina!
Toivotaan monta plussaa meidän pinoon...... meikäläisellä vaan taitaa jo ikä painaa.. mutta toivosta en(-mme) silti vielä luovu!

 
Täällähän on taas meininki vähän vilkastunut! Mukavaa :) Itsellä ollut niin hässäkkää töissä, etten pahemmin ole tänne ehtinyt. Ja kotona taas en jaksaisi konetta avata, kun työpäivä menee ruutua tuijotellen... :|
kk76:lle onnea! Ihanaa :heart: :heart: Nyt vaan peukut pystyssä ja jalat ristissä loppuun asti!

Ellalle ja PeePeelle hurjasti tsemppiä! Ja onnea matkaan, sitä kun ei koskaan tunnu olevan liikaa. Sanonta "tasan ei käy onnen lahjat" on jo liikaa koskettanut meidän porukkaa, eiköhän olisi jo kaikkien aika päästä niiden onnekkaampien joukkoon... :x

Emppu :hug: Kp1 tuntuu aina siltä, kuin joku pudottaisi hissin kattohuoneistosta kellarikerrokseen ilman hidastusta. Sieltä sitten taas kavutaan kohti ylempiä kerroksia kukin omaa tahtiamme. Painellaan me täällä kovasti niitä yläkerrosten nappeja, että se nousu olisi rivakampaa!

Mitäs Toiveikkaan ultra tänään näytti? b :) d hengessä mukana ollaan...

Mustaruusulle voimia! Voi kuinka toivonkaan, että saisitte kannustavia uutisia DNA-tutkimuksista! :heart: Ja eihän se sijaisperheeksi ryhtyminen sulje mitään pois... Mulla jotenkin sydän sykkii niille lapsille, jotka meitä turvallisia aikuisia tarvitsevat niin kovin paljon. :'(

Voi Ade miten tutulta nuo omakotiasujan rahahuolet kuulostavatkaan! Tuosta rahasta meillä taitaa tällä hetkellä eniten kiikastaa hoitoihin lähteminen. Tietääkö joku, millä perusteella kunnalliselle pääsee? Meiltä on jotenkin evätty se mahdollisuus kokonaan, ja aina tyrkytetään vaan yksityistä... Vähän epäreilulta tuntuu :(

Kesälle :hug: Saa niitä negoja surra, sehän kuuluu asiaan. Toivottavasti saat ravitsemusterapeutilta apua! (toivoo täällä eräs sellainen)

Tuli aamulla yhden ystävän lapsen juttu mieleen. Poika silloin 3 v kyseli äidiltä pikkusiskoa (oli lelukirja kädessään). Äiti sanoi, että ei niitä noin vain saa tilaamalla. Poika katsoi äitiä hieman hämmentyneenä ja totesi: miten niin, vauvat.com! :LOL: :LOL: On meillä tainnut jäädä jotain huomaamatta, tai sitten ollaan saatu väärät käyttäjätunnukset :( Eiköhän nyt hoideta kaikille ne toimivat versiot ja siirrytä kyseisen osoitteen kautta plussapuolelle! ;) :whistle:

Ihanaa viikonloppua kaikille! Kaikesta huolimatta...
 
Voi kuulostaa oudolta, mutta mä melkein toivon että DNA-tutkimuksesta tulisi huonoja uutisia. Jotenkin ei ole enää oikein intoa lähteä hoitoon omilla soluilla, kun on jo nähty ettei niistä ole oikein mihinkään. Lahjasoluhoidossa toiveet olisi varmasti paljon korkeammalla, kun onnistumisen mahdollisuudet olisi niin paljon isommat.

Meillä on nyt varattu aika sossu-tädille joulukuun alkuun, mennään juttelemaan sijaisperheasiasta. Luulen kyllä, että hoidot pitää olla lopetettuna ennen kuin sijaisperheeksi voi ryhtyä. Mutta toivotaan että voitais käydä se koulutus jo nyt valmiiksi, kun ei niitä täällä järjestetä kuin kerran vuodessa tai harvemmin. Ja meidän hoidot saattaa olla käytynä loppuun jo vaikka muutaman kuukauden päästä. Olen kyllä nyt niin innostunut ajatuksesta nyt, että pidän sen varmaan mielessäni vaikka saisimmekin hoidoilla oman lapsen. Voishan sitä silti kasvattaa perhettä sijaislasten avulla. Mustakin se tuntuu ihanalta ajatukselta, että voi samanaiakisesti toteuttaa oman haaveensa perheestä ja samalla auttaa lapsia jotka tarvitsevat kodin. Tosin ehkä kuvitelmani ovat liian ruusuisia, sillä eihän ne sijoitukseen tulevat lapset varmaan ole sieltä helpoimmasta päästä kun ovat kokeneet ties mitä. Mutta eiköhän sen koulutuksen aikana sitten selviä paljon asioita.
 
Heippa kaikille!

Täällä ollaan vähän maassa.. Kävin tänään ultrassa ja siellä näkyi kolme suurempaa munarakkulaa kooltaan 14mm. Tästä lääkäri sitten sanoi, että nyt on monisikiöisen raskauden riski, joten inseminaatiota ei voi tehdä!
Mä en voi käsittää tätä. Meillä ei sitten onnistu mikään. Ei raskaudet mut ei myöskään hoidot. :|
Mä en hetkeäkään usko, että sieltä tulis kolmoset, kun se on tilastollisestikin hyvin harvinaista. Minä olisin ollut valmis ottamaan riskin ja kokeilemaan hedelmöittyykö sieltä yhtään. Lääkäri ei nyt sit kuítenkaan kieltänyt yrittämästä kotikonstein, mut sanoi, et nyt tässä tilanteessa on hyvä heikentää raskautumismahdollisuutta sillä, että ei tehdä inseminaatiota eikä oteta hormoonia tukemaan loppukiertoa.
Tää on niin käsittämätöntä, että on vaikea uskoa. Onko kellekään tapahtunut tällaista?

Anteeksi tämä oma napa.... Jotenkin sitä on vaan nyt niin toivonsa heittänyt olo :headwall:
 
PeePee kiitos huolenpidosta, kierto tosiaan venyy. Mutta ei se ole mulle mitenkään tavatonta että menee yli 40 päivän. Raskaudesta kumminkaan ei ole kyse, kun meillä se ei luomusti ole mahdollinen. Verikokeiden perusteella näyttäis, että silloin kun mulla on se FSH-taso liian korkealla niin kierto on lyhyempi, ja silloin kun se on normaalitasolla niin kierto on "epänormaalin" pitkä. Hassua sinänsä kylläkin.

Toiveikas mä olen kuullut sellaisista tilanteista, että inssi on vaihdettu lennosta IVF:ksi, jos on tullut liikaa folleja. Mutta ehkä 3 on sitten kuitenkin siihen liian vähän? Minäkin kyllä tuossa tilanteessa ottaisin kotikonstit käyttöön! Kyllähän se kumminkin on tositosi harvinaista että tulis kolmoset, ja mä ainakin ottaisin sellaisetkin ihan onnessani vastaan kaiken tämän yrittämisen jälkeen!
 
PeePee: Huomenna ultraan käy tieni. Kääk! Kumpa minua tällä kertaa onnistaisi edes sen verran, että siirtopäivä selviäisi.
Hienoa että sullakiin ultra huomenna ja mikä vielä hienompaa, osaat ottaa niin lunkisti tämän kaiken - tällä kertaa - hyvä niin, jospa nyt olisi sitten SE kerta!

Muillekin oli tarkoitus jotain kommentoida, mutta kun tässä matkalla jo unohdin mitä ja kenelle. Ja nyt sitten kesken kirjoittamisen ei pääse sivuja taaksepäin kurkkimaan. No toisella kertaa sitten! Tasapuolisesti suuret tsempitykset ihan jokaiselle ihan mihin tahansa vaiheeseen!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Pöppis - pitikö teid'än käydä jollain kurssilla tms. ennen kuin päätös tukiperheen toimimisesta tuli? Meinasimme mennä kurssille tänä syksynä, mutta päätin sitten kuitenkin siirtää sitä asiaa vielä. Nyt on taas sellainen olo, että olisi vain pitänyt mennä sille kurssille. Pitääpä tiedustella kevään tilannetta.
 
No nyt on kp1 täällä, jos PeePee haluat päivittää. Olipas taas vaatimaton 41 päivän kierto...No, mutta ihan hyvä tietää että nää on nyt tämmöisiä niin osaa huomioida asian tulevan hoidon aikatauluissa.

Lili nuo kurssiasiat taitaa olla kuntakohtaisia. Meillä päin ainakin pitää käydä kurssi ennen tukihenkilöksi tai -perheeksi ryhtymistä. Siihen on joku eri kurssi, ja sitten sijaisvanhemmuutta/adoptiota varten on omansa (Pride-koulutus). Me ollaan menossa siihen Pride-koulutukseen ensi vuoden alussa, jos vaan päästään mukaan kun meillä on vielä hoidot meneillään. Joulukuussa meillä on keskustelu sossun tädin kanssa, silloin asia selvinnee. Me kun asutaan pienellä paikkakunnalla eikä kursseja järjestetä kovin usein, niin olisi kiva käydä se nyt jo "valmiiksi" ettei sitten taas joutuisi odottelemaan. Tässä on tullut jo odottelua ihan tarpeeksi viime vuosien aikana!
 
Lili kyseli tukiperheasioista ja kursseista. Niin kuin Mustaruusu ehtikin jo vastata, on se hyvin kuntakohtaista. Täällä tukiperheeksi haluavien ei tarvitse käydä kurssia, pitää vain olla normaalin arjen pyörittämiseen kykenevä turvallinen perhe. Sossusta tekevät joitakin kotikäyntejä (meillä yksi takana ja perjantaina olisi seuraava). Täällä on huutava pula perheistä ja varmaan siksikin ottavat ilman kursseja. Sijaisperheeksi haluavien pitääkin sitten käydä Pride ja sinne ajattelin itsekin tulevaisuudessa mennä. Kysele asiasta rohkeasti oman paikkakuntasi sosiaalitoimistosta! Joillain pienemmillä paikkakunnilla Pridenkin voi "suorittaa" yksityisesti sosiaalityöntekijöiden kanssa.

Kaikille jaksuja arkeen! Mulla superväsymys tällä hetkellä ja töitä hirmusti. Pakko vaan tsempillä painaa eteenpäin perjantaita odotellessa :)
 
...sukellan sekaan tänne vilkkaaseen keskusteluun!

PeePee, hattua nostan kun olet noin tarmokkaalla asenteella taas liikkeellä.
Kuule rakas ystävä, täällä nousee jännitys ja toivo samaa tahtia kun sun follikkelitehdas
raksuttaa. Nyt sitä lykkyä matkaan!! Koita kestää vielä pari päivää tukalaa oloa jookosta.

Toiveikas, eipä mullakaan tietoa ole, mutta nyt Pirkkaniksit kotona käyttöön ja voi kun olisi ihanaa, kun aivan puoliluomusti toisit pikkujouluyllärin tänne...!

EllaElias...mikäs tilanne, huhuu?

Pöppistä halailen jaksumielessä ja toki muutenkin. Luin tuolta kiukkuketjusta (vai olikohan se joku muu?) siitä että "nuoripari otti 5 keskenmenoa raskaasti" ja kiemurtelin teidän puolesta!!!!! Aivan kammottavan ammattitaidotonta ja törkeää kommentoida tuolla lailla, herranen aika. Miten olemattomilla ihmissuhdetaidoilla varustettuja hoitsuja ja lekureita sitä markkinoille päästetäänkin.

Kesä. Kurjuus. Lähetän sulle paljon paljon hermoja ja voimia laihdutusrupeamaan. Tuolla toisessa pinossa siitä oli oikein hyviä kokemuksia ihmisillä eikä vähiten raskautumisen suhteen... Muistathan silti pitää itsestä huolta ja hemmotella?!

Sytytelkäähän nyt niitä kynttilöitä ja pitäkää mieli iloisena. Kun on niin valotonta ja hetkittäin suorastaan ankeaa. Mutta kuulkaas, keväällä meidän plussalista on varmaan jo upea ja ties mitä ihania asioita on järjestynyt itse kullekin :heart:
 
Nopsa piipahdus

PeePee: Vau, mikä määrä ja vielä perjantaihin asti sinnittelet, upeaa!

Kiitos kysymästä. Omasta ultrasta ei niinkään positiivista. Ei ole tietoa siirtopäivästä, limis aivan surkea ja uusi ultra odottaa viikon päässä. Mä alan olemaan aika . . . :headwall: . Miten ihmeellinen tämä ihmiskroppa voikaan olla. Koskaan aiemmin ei ole ollut ongelmia tässä asiassa, mutta totta kai sekin pitää kokea.

Nyt kotihommiin. Saatan palata palstalle vielä tiskivuoren jälkeen.
 
Pöppis ja Mustaruusu, kiitos kommenteista. Taidan ottaa asian miehen kanssa uudelleen esiin. Vähän kun on tässä ehtinyt kaipailla "tarkoitusta" elämälleen.

Voisin kai muutenkin liittyä tähän porukkaan :) 30 tuli täyteen muutama viikkoa sitten. Tilanne on nyt se, että meillä 4 ovulaatioinduktiota takana ja viimeisin tamofen-kuuri (ultra oli viime viikolla) ei tuottanut yhtään kasvanutta follikkelia. Olisin halunnut inssiin jos olisi tullut se yksi follikkeli. 2 onnistunutta kiertoa takana follikkeleiden suhteen ja ne yritettiin ankkuroida kotikonstein, mutta ei onnistunut.
Seuraava hoito näyttää menevän uuden vuoden puolelle.
 
Nostetaan rakas pinomme taas kartalle!!

Lili78, tänne vaan ja myöhästyneet synttärionnittelut!
Mukava saada uusia "nimiä" jengiin...kasvoja tääläl ei näe...

EllaElias, todella ikävää ja turhauttavaa. Kroppa ei tosiaan aina ole juonessa mukana!
Mutta voihan viikossa tapahtua jo vaikka mitä. Nyt "limaiset" peukut pystyyn bd.

Stellanen. Tulethan takaisin?!

Omaa napaa sen verran, että kurjat mahaoireet pukkaavat takaisin nyt lääkityksen loputtua. En voi kuitenkaan käyttää mitään helpottavia troppeja, koska täytyy olla ihan clean kuukausi ennen kuin menee uuteen heliko-testiin. Siispä kärvistelyä tiedossa :/
Tekisi kovasti mieli aloittaa ne pistelytkin silti jo heti seuraavasta kierrosta, vaikkei se oikein viisasta olekaan...no kohta se päätös täytyy tehdä, kun Tätsykkä saapuu paikalle.

Tsemppiä kaikille kaikkiin viikon ponisteluihin! :)
 
Tsemppiä kaikille hoitoihin, kovasti pidän Teille edelleen peukuja pystyssä ja tuleville piinapäiville kärsivällisyyttä :heart:
Omia kuulumisia: sairaalassa viime viikolla oltu jo 2kertaa sisällä, vuotelin jonkun verran ja maha oli TODELLA kipeä ja turvonnut. Syykin löytyi:jättimäiset munasarjat, mullahan oli lievä hyperi hoidoista ja raskaus nyt aktivoinut ja stimuloi niitä. Kivuliasta ja kiertymävaara, joten hissuksiin olen, ainakin tämä viikko vielä saikkua. Viikolle 12 asti voivat kasvaa (?)joten sinne asti otettava iisisti:kiertoliike-,repis-,hyppimis- ja yhdyntäkielto. Töissä yritettävä saada kevyempää hommaa jos sinne päästään ens vklla. Salikortin jäädytin tälle vuodelle. Maha on aikas pallo, mutta johtuu nesteestä..Ainakin vielä maanantaina 2 :heart: :tä onneksi vielä jumpsutti, mutta voitte arvata että raskasta ja keskenmenot pelottaa taustasta johtuen :ashamed:
Voimia kaikille*halaa* :hug:
 
:wave: :wave: Hiljaisen puoleista on täällä viimeaikoina ollut. Ihan jo allekirjoittaneenkin puolesta. On se epäreilua kun töissä ei nykyään ehdi mitään itselle tärkeää...
PeePeellä alkaa olla tärkeät päivät käsillä. Jänskättää sun puolesta! Sais kyllä tällä kertaa mennä asiat niin kuin pitää.
Mitenkäs Aden tilanne? Jospa sillä paloautolla olis nyt vaan eri osoite. PeePeen kanssa olen samoilla linjoilla, sais tulla ylläriä joskus tännekin... :)
Lili, mukavaa jos tulet porukkaan niin saadaan täälläkin homma vilkastumaan. On viimeaikoina ollut hiljaisempaa, kuten jo alussa totesin.
Meillä on huomenna se toinen kotikäynti tukiperheasian tiimoilta. Vähän jännittää... Ja lisäksi taitaa olla PMS oireita roppakaupalla: rinnat ihan sika kipeet, huippaa ja kuvottaa. Näillä mentiin edellisessäkin kierrossa ja silloin jo ehdin toivoa... :( Tiistaina pitäis olla kp1, sitä odotellessa koitan suunnata energiani tukiperheasioihin. Legojen ryöstö tapahtuu viikon kuluttua, kun menen käymään vanhempieni luona ;) :whistle:
Huutava nälkä pakottaa nyt ruokatunnille! Jaksuja kaikille ja voimia ja Puskatädille tsempitykset piinailuun! Onkin muuten TAAS julmettu nälkä...
 
Hihii, Pöppiksestä tuli Poppis! :LOL:
Mutta ties millainen poppis teillä kohta soikaan kun tukilapset
saapuvat paikalle..j
Ja mikäs se huutavan nälän lähde sitten oikien onkaan??! :whistle:

PeePee, huh melkein omat munasarjat jomottavat puolestasi, mahtaa olla aika turpea olo?
Ja huomenna tosiaan alkaa tapahtumaan! Tsssssemppiä reissuun ja tulethan sitten raportoimaan!!

Kiitti PeePee, olen hetkittäin tietoinen venähtäneestä kierrostani. Nyt kyllä jänskittää se, että jos se Paloauto ilmestyy viikonloppuna ja jos päätetään nyt kuitenkin ryhtyä toimiin, niin saanko aikaa sitten ultraan Naikkarille etenkin jos pääsen soittamaan sinne vasta joskus kp 2 tai kp3.. no turha sitä nyt on miettiä enempää, näitä paloautoja kun ei voi tilailla paikalle miten itse haluaa. Ja jos nyt todella olisi niin, ettei koko ajoneuvoa ilmestyisikään, niin silloin kyllä huutelisin kylillä, että "Heti kun lopetettiin stressaaminen, tulin raskaaksi!!" ja räkäinen nauru päälle :kieh:

KK, kiva kuulla sinusta plussanainen ja nyt vielä siis kaksplus! Ihan varmaan sua jännittää ja pelottaa, mutta ei ole mitään syytä sille, etteikö kaikki menisi hyvin murunen! Täällä eletään kyllä kovasti juonessa mukana! Kiva, jos jaksat pysyä täällä jengissä mukana. Tuntuu niin mukavalta sekin, että voi olla aidosti toisen raskaudesta iloinen. Ihan kuin olisi itse hiukan raskaana, kun palstasisko on siinä onnekkaassa tilassa! :)

Odottelen jo malttamattomana kuulumisianne naiset!!

Nyt jälleen kerran ja kaavoihin kangistuneena sekä uskollisena Housen lumoihin..!
Olette tärkeitä!!! :heart:
 
pöppiksen suunnitelmat kuulostavat hyville. Itsekin mietimme sijais-/tukiperhe asiaa. Meillä kun on iso omakotitalo isolla tontilla ja ihan kaksin tässä oleillaan. Ja rakkautta olis vaikka kuinka kans. :)

kk:n kertomuksesta tulee heti kyyneleet silmiin. Omat kokemukset ja muistot nousevat pintaan, mutta ei niistä tässä enempää. Hirmusti tsemppiä ja kovasti toivon, että vaikeuksista huolimatta saatte pienokaiset syliin sitten ajallaan.

Tuntemuksia ei ole minkäänlaisia vieläkään eli eiköhän se nega sieltä tule ensi viikolla taas. Sitten varmaan pidetään taukoa, koska pitää vähän säästää ennen IVF-hoitoa.

Iloisia uutisiakin: kuulin, että kaveriperhe pääsee nyt vihdoin monen vuoden prosessin jälkeen ensi viikon perjantaina hakemaan pienokaista kaukomailta. Sitten heitä on perheessä 6. Aivan mahtava juttu. :)
 
No ei meillä ihan näin suuri tiskivuori sentään ollut, kun viimeksi ma-illalla kirjoitin kotihommiin ryhtymisestä, mutta viikko on mennyt kuin siivillä, eikä koneelle ole oikein ehtinyt.

PeePee: Sullahan on ollut tänään jännittävä päivä ja uskon kaiken menneen mukavasti. Toivottavasti pian pääset kuulumisia kertomaan. Mutta tärkeintähän on että otat nyt rauhassa lepäillen.

kk76: Tsemppiä sinne ja onnittelut kahdesta asukista! :heart: :heart:

Täällä suunnalla ei mitään uutta. Maanantain ultraa peläten ja odotellen. Toivon todella että tuplalaastarit ovat nyt tehneet tehtävänsä ja passiin ensi viikolla päästäisiin, mutta samalla niin kovasti pelkään, että niin ei nyt vaan ole käynyt. Onneksi vkloppuna mukavasti ohjelmaa, niin ei sitten tarvinne paljoa tätä asiaa miettiä, kun mitään ei sille kuitenkaan voi itse tehdä.

Kaikille teille toivon oikein nautinnollista ja lumista vkloppua!
 
Huh, tämä pino on muuten täyttänyt jo vuoden! Täytyy sanoa, että fiilikset ovat paremmat kuin silloin, kun ekaa kertaa kirjoittelin vuosi sitten.

PeePee, kuinka voit?!
Toivottavasti kaikki meni hyvin ja pikkuisia on nyt labrassa tuloillaan.

Ellalle toivottelen kovasti maanantaille hyviä ultrakuulumisia, jotta pas onnistuisi. Jospa ne laastarit hoitelisivat hommansa ja valmistelisivat hyvän majapaikan tulokkaalle. Sellaisen, jossa viihdytään 9kk!

Puskatäti, pitkää pinnaa ja jaksuja odottelupäiville. Vielä teidän isoa taloa ja lämpimiä sydämiä tarvitaan!!

Uusintakuulutus Stellasta... no, uskon sinun palailevan sitten, kun siltä tuntuu ystäväinen!

Täällä siis tilanne seisoo ja homma venyyyyyyyy... eikä mitään sellaisia tuntemuksia ole -tietenkään - jotka viittaisivat raskauteen, mutta onneksi illaksi on hyperkivaa tiedossa miehen ja kaveriporukan kanssa! Toivotaan nyt kuitenkin, että ensi viikolla pääsisi soittamaan Naikkarille ja varailemaan ultraa. Olemme siis miehen kanssa päättäneet aloittaa piikitykset tästä seuraavasta kierrosta. Pääsimme asiassa soutamisen & huopaamisen jälkeen konsensukseen ja hyvä niin.

Raskautestiä en millään viitsi tehdä. Se kun tuntuu samalta kuin virtsailisi setelien päälle. Tiedätte varmaan; mieluummin menkat kuin nega testissä.

Raikkaan talvista viikonloppua ja halauksia ystävät!
 

Yhteistyössä