Kolmatta odottavia?

Terve! Saanen liittyä jengiin! :-D Plussasin tänä aamuna, mikä oli suuri helpotus sillä minulla on ollut pahoinvointi, megaväsymys, tissien aristus ja noin 10 muutakin selvää raskausoiretta päällä, mutta eka testi näytti negaa...

Minulla on ennestään kaksoset vuosimallia 2004 eli kauan on siitä kun viimeksi olin raskaana! Itse olen 34-vuotias. Aviomies eli isä on vaihtunut matkan varrella ja hänelle tämä lapsi on ensimmäinen. Kaksostyttäreni kyllä asuvat kanssamme eli hulinaa riittää, ja välillä mietin että olen minä vaan hullu kun luovun vapaaehtoisesti ihanasta romanttisesta joka toisesta viikonlopusta jolloin ollaan saatu olla nykyisen miehen kanssa kahdestaan kaksosten tavatessa isäänsä... Mutta vauvakuume oli niin polttava etten voinut vastustaa, sitä paitsi minusta olisi ihan tuhlausta jos nykyinen mies ei saisi koskaan biologisia lapsia ja hänen leskiäitinsä lapsenlapsia. Mies kyllä itse vakuuttaa ettei asialla ole hänelle väliä, mutta myöntyi lopulta vauvakuumeeni edessä :)

Femmefatale ja Tenholiini, mukavaa että täällä ryhmässä on muitakin, joiden masuvauvojen ikäero isosisaruksiin on iso. Tenholiinin lapset ovat samanikäisiä kuin minä ja vanhempi pikkuveljeni oltiin silloin kun meille syntyi 1988 pikkuveli. Minusta tuli varaäiti pienelle, hoidin ja hemmottelin häntä tosi paljon. Veljekset sen sijaan tappelivat aika lailla keskenään, kunnes toinen miehistyi ja hänestä tuli pienemmän roolimalli ja suojelija. Ovat nykyään parhaat ystävät.

• Tykkää
Reactions: Tenholiini
Moi! Tuntuu, että kirjoittelu kiireen vuoksi tuntuu aina pitkittyvän :/
Bhumi meillä on saman tyylinen tilanne, että 2.kierros puolisosta on myös menossa. Nykyisellä miehelläni ei ollut ennestään lapsia, mutta jo alkuvaiheessa oli selvää, että hän haluaa myös omia biologisia. Ja minä olin se jota piti sulatella vauva-ideaan, sillä täytyy myöntää että kun nuo esikoiset ovat jo niin itsetoimivassa-iässä ja saimme ne isävloput olla kahdestaan...kohta tuo onkin vain muisto <3 Ehkäpä sitä näin toisella kierroksella osaa hieman paremmin itse panostaa myös parisuhteeseen.

Nähtäväksi jää miten sitten esikoiset oikeasti reagoi kun on se tuhiseva nyytti kotona...Tyttölapsella kun ei tunnu ennestään olevan juurikaan hoivaviettiä (ei koskaan ole leikkinyt nukeilla tms.). :confused:

Tässä on kuitenkin heinäkuun alkuun aikaa pureskella.
Se mikä parasta, että nyt kolmosen kanssa ei vielä minkäänlaista synnytyskammoa mitä esim. 2. odotusaikana :) Esikoisen kanssa kun ei edes tiennyt mitä odottaa kun sinne saliin mennään :)

Toivotaan tosiaan että ollaan opittu välttämään pahimmat vauva-ajan karikot jo edellisellä kierroksella, ja osataan ottaa rennosti :)

Meillä toinen tyttö on ollut innoissaan pikkusisaruksesta masussa ja toinen taas ajoittain iloinen, ajoittain huolissaan ja itkuinen. No, ainakin hänellä on aikaa sulatella sitä. Olen koettanut halata häntä kovasti ja nimetä hänelle hänen tunteitaan, häntä varmaan huolestuttaa, rakastanko häntä ja vietänkö hänen kanssaan aikaa vähemmän uuden vauvan tullessa. Lupasin jo että yritän järjestää kahdenkeskisiä hetkiä kummankin tytön kanssa, jos siitä tekisi rutiinin ennen kuin vauva syntyy niin siitä olisi helpomi jatkaakin sitten. Täytyisi ruveta tuumasta toimeen!

Hei!

Mä voisin kanssa liittyä mukaan. komatta odotetaan viikoilla 35+3 ja la on 15.2. Ennestään meillä on tytöt 4/08 ja 11/09 eli meilläkin on tällä iltatähdellä vähän ikäeroa sisaruksiin. ja useamman ultran mukaan kolmatta prinsessaa odotellaan.

Raskaus on ollut melko vaikea ja olenkin ollut lähes koko raskauden osittaisella sairaslomalla raskauspahoinvoinnin takia. Nyt vähän helpottaa kun viikot vähenevät ja synnytys lähestyy. Edelliset ovat syntyneet rv 37+0 ja rv 38+2 ja nyt jännätäänkin meneekö saman kaavan mukaan ja syntyy rv 39 vai joudutaanko ekaa kertaa yliajalle.

Täälläkin kolmatta odottava, ennestään tytöt 02/05 ja 04/13 ja nyt LA 4.5.
Maha pomppasi heti esiin, ilmeisesti kun niin lyhyt aika edellisestä raskaudesta ja kaikki luulee että odotan kaksosia :D Eilen oli juuri eka lääkärinneuvola jossa jäbbis oli kasvanu huimaa vauhtia ja lisäksi lapsivettä nippi nappi normaalin rajoissa ettei olisi liikaa, seuraava ultra 3vkon päähän, seurataan kasvua.... alapään kivut alkoi jo rv 18 muuten mennyt ihan hyvin raskaus... niin ja miehän olen 28v, kohta 29. Nyt on siis tulossa poika ja vatta on paljon isompi (eteenpäin) kuin tytöistä, mammafarkut joilla huhtikuussa menin juniorista laitokselle ahistaa jo!!

rv 26+5

Yhteistyössä