***KOLMATTA ODOTTAVAT***

hei!
täällä pikkukolosta perheeseen odotteleva.
nyt viikkoja 20+5 eli la on 10.6.09

perheessä ennestään pojat 5v ja 1v 9kk tuo pienempi ehtii ennen ryynin syntymää täyttää 2v.
perheeseen kuuluu myös reissuhommiapaiksiva iskä jonka työ kuviot stressaa ensi syksyn osalta mua nyt jo. esikolla alkaa eskari ja uusi perhetilanne yms.
lemmikkinä suurimman osan päivästä ja yöstä tirsaa meitin "eka " vauva eli vanhapoika kollikatti pikapuoliin 12v .
olen kotosalla poikien kanssa ja siis jatkan elokuuhun ´2010 asti. jolloin esikoinen menee siis kouluun ja pienemmät hoitoon.
 
Moi!
täällä odotellaan myös kolmosta. Laskettu aika olisi 15.8 eli nyt ois viikkoja 11+2.
Meillä on kaksi tyttöä ennestään 2v8kk ja 11kk + elokuussa otettu koiranpentu joka meinaa välillä kiristellä hermoja.
Raskausoireista: Täältä löytyy aivan kauhia väsymys, onneksi tytöt nukkuu yhtä aikaa päikkärit niin saan itekki nukuttua. Palelua löytyy kans, aina kauhia vaatekerta päällä, Sekä etomista on kans mitä ei ollut tyttöjä ootellessa ollenkaan, niin pitäähän se tässä kolmannessa sitte kokea seki.

:)
 
Pitäsiköhän tähän pinoutua paremmalla menestyksellä kuin tuolla toisessa pinossa :ashamed:

Tänne myös odotellaan kolmatta velmua eli kaksi poikaa on ennestään. Synttäreitä valmistellaan eli molempien vuodet täyttyvät pian. Esikoinen täyttää 7v. eli aloittaa syksyllä koulun ja toinen täyttää 4v. Laskettuaika heinäkuun alussa eikä vielä ole tietoa sukupuolesta, tosin aion kysyä kun rakenneultran aika koittaa, mutta en jaksa uskoa, että prinsessaa meille tulee. Toisaalta toivon, että olisikin poika kun katsoo näitä Spidereita, Salamoita, turtleseja... Eipähän tarttis paljoo lelurepertuaaria vaihtaa :)

Viimeksi maha-asukki nähty joulun tienoilla np-ultrassa ja sen jälkeen ei ole neuvolaa ollut. Onneksi huomenna pääsee - ja sydänääniä kuuntelemaan - olen nimittäin panikoinut itselle vaikka mitä juttuja kun liikkeitäkään en ole vielä tuntenut... Toivotaan, että kaikki on kunnossa :headwall:

Linnea & "Puskutraktori" rv 17+2
 
unicorn
Täällä myös numero kolmonen tilattu ja tilaus saapuu kesäkuun alkupuolella, viikkoja siis 20+1. On niiiin samanlainen tilanne meillä kuin tuolla Seranzulla, ikää itsellä 36 ja vanhemmat lapset poitsu keväällä 15 ja tyttö niinikään keväällä täyttää 13. Isä on kyllä kaikilla sama :D . Juuri tänään oltiin rakenneultrassa ja kaikki ihanasti ookoo, olenhan tässä jo 2 ja puoli kuukautta ollutkin sairaslomalla vuotojen ja eteisistukan vuoksi, tänään tuli sitten lupa mennä töihin kun istukka oli noussut ylös mahan kasvettua =) . Koko porukka odottaa vauvelia innokkaasti, varsinkin nuo meidän murkut ja isähän on aivan tohkeissaan iltatähden vuoksi. Meillä taitaa eniten stressiä aiheuttaa se, kun Katkaravun LA ja esikoisen konfirmaatio sattuu samalle päivälle... :LOL: Olenkin jo suosiolla päättänyt siirtää sitä konfirmaatiota heinä- tai elokuulle ja villeimmissä haaveissani suunnittelen sekä rippijuhlia että ristiäisiä samalle päivälle
 
Mrs O Hurjaa sulla tosiaan vaavi ihan just sylissä! :) Onnea matkaan.

Mulla jotenkin vieläkin epätodellista myös tämä kolmonen. Hih! Vehkeet on laitettu ja kaikki valmiina vauvalle. Luulen kyllä että tosiaan muuttuu todelliseksi vasta kun vauva sylissä.

Mulla huomenna lääkäri neuvola ja mun puolesta voisi vaikka ronkkia synnytyksen käyntiin... He. Kyllästyttää tämä olotila sen verran..

Tänään tein sämpylät, pullat ja ruokaa ja nyt taas ei meinaa kävelemään päästä... :eek: :eek:
On se pienestä kiinni. Saati sitten että kävelylle arvaisin lähteä. Huomenna on neuvola, kauppareissu ja pojan parturi. Ei tarvia muuta suunnitella sillekään päivälle... Narin nirin... :whistle: :whistle:

Torku ihmeessä jos siltä yhtään tuntuu Irmeli. :)
 
Seranzu: Aika ylläri se kaksoset oli. Mies nyt meinaa, että hyvä niin. Saan hälle näyttää vaipanlaiton ym toisella vauvalla =).
Liikaa hommia ei kannata haalia. Kaikessa rauhassa =) Minäkin äsken tulevaa setää käytin hevosten karsinoiden siivoukseen.
Nyt sauna lämpiämäs.

K&S 23+5
 
Eilen olikin lääkärintarkastus ja kaikki oli onneksi hyvin! Huh! ja helpotus! Vaikka sillon tällöin on jomotellut alaselkää ja -vatsaa ja liian touhuamisen jälkeen tullut enempi harjoitussuppareita, ei ollut mitään muutoksia tai avautumisia lähtenyt käyntiin, jota ehkä vähän pelkäilin. Semmosen käskyn sain lekurilta, että pitäisi vaan lepäillä kovasti ja jättää suosiolla liikunnan harrastamiset vauvan syntymän jälkeiseen aikaan. No, eipä tässä oo liikuntaa kyllä jaksanut harrastaa... kovasti mieli tekisi mutta kroppaa vetää kummasti puoleensa tuo tuttu sohva tuolla olohuoneessa! :LOL:

Tänään on ollut kanssa semmonen olo ku Seranzulla, että voisipa jo syntyä! En haluaisi ennenaikaista synnytystä, mutta jos vaikka aika hurahtaisi nopeammin eteenpäin, niin olisi jo laskettu aika käsillä... Tätä kärsimättömyyttä!! Kun masu on jo niin iso ja kulkeminen vaan vaikeutuu... Täytyisi ehkä yrittää nauttia tästä hetkestä vaan! :ashamed:
 
Eilen oli np-ultra. Kaikki oli siellä hyvin. Saatiin kiva kuvakin kaverista josta se moikkaa meille. Kaikki sormetkin näkyvät ihanasti kuvassa :D .

Nyt täytyy mennä hieman pötköilemään kun esikko on kerhossa ja kakkonen päiväunilla. Viime yö oli aika huono, kun kakkosella alkoi nenä valumaan ja yski pitkin yötä.....
 
Irmeli74: Voi ku hyvä juttu. On pllut hyvä ultra jos sormetkin näkyy hyvin. Mulla sukuvikana liikavarpaita ja olis ollu kiva nähdä on tulevilla liikavarpaita. Pojalla oli, ne toki leikattu pois 1,5v.

Eilen oli maha kipee ja meninkin pitkille päiväunille jonka jälkeen kävin isolla asialla. Maha kipu johtuikin siitä :eek: Onneksi.

K&S 24+2
 
Hei vaan!

Meillekin kolmatta odotellaan. Ikää mulla ja miehella on 32v, esikoinen ekaluokkalainen ja nykyinen kuopus on eskarilainen. Poikia molemmat ja mulla on sellainen "tunne", että poika täältä olisi tulossa. Tiiä tuota sitten. Nyt olis menossa rv 14+1 - jotenkin noi raskausviikot ei pysy mielessä, niin kuin aikaisemmissa raskauksissa. Jotenkin tämä raskaus tuntuu menevän vähän siinä sivussa, ei paljon ehdi miettimään oloa tms. Np-ultran ja veriseulan kävin, normaali riski.

Meillä ei oo mitään kamppeita jäljellä vauvalle - enkä tiiä miten mun sisaruksilla niitä on. Vielä ei oo kerrottu kenellekään vauvasta, vuosi sitten oli tuulimuna, joten vieläkin on vähän varovainen mieli. Ehkä sitten rakenneultran jälkeen. Mulla ei oo mitään ongelmia vielä vaatteiden kanssa, vaikka kohtu tuleekin tosi eteen, sillä oon pudotellut tässä viime vuoden kuluessa painoa ja jumpassa kiinteytyny, mut vaatevarastoa en oo uusinu, joten samoilla vaatteilla pystyn jonkin aikaa vielä pelaamaan.

Mutta taidan lähteä nyt saunaan - mukavaa viikonloppua kaikille :)
 
mulla vaan noi kakos unet sun muut vaan on lisääntyet ja pahentuneet ja eka nla ki o vasta 19. päivä ja urltra varmaan ens kuussa joten sinne asti varmaan näitä unii pittää nähdä ku en taas mihinkään varhais ultraan jaksa mennä. No näillä mennään... huono olo on malki aina tai sit pitäs syyvä koko ajan.
 
Moi!

Täällä olis kans kolmatta odottava äiti. Ikää on 24w ja mies täyttää 30w.Esikoinen täyttää 4v maaliskuun alussa ja nuorempi vesseli kesällä 3v. Laskettu aika tälle kolmannelle on 20.8.
Eilen käytiin np-ultrassa.Kaikki on hyvin tällä asukkaalla ja yksi asukas on. Oli ihana nähä että siellä on elämää.Vauvan koko vastasi viikkoja hyvin joten laskettu aikakaan ei muutu.
Jännäilen kumpikoha on tulossa.Tytöstä kovasti haaveilen. =)

Äiti24w+ maha-asukki rv 12

 
Täälläkin yksi kolmatta odottava. Perheeseen kuuluu tällä hetkellä 6,5- ja 3,5-vuotiaat tytöt sekä mies. Tämän kolmannen laskettuaika on hyvin lähellä toisen lapsen laskettua aikaa, eli saas nähdä syntyisikö syntymäpäivälahjaksi isosiskolleen =)

Alkuraskaus on ollut aika rankka. Työpäivän jälkeen olen niin väsynyt, että voimia ei kotona tahtoisi riittää mihinkään. Ja sitten tietysti huono omatunto, kun ei jaksa riittävästi leikkiä ja touhuta lasten kanssa. Nyt alkaa onneksi väsymys hieman hellittää... Ja kun pahoinvointi on myös alkanut hellittää, niin ehkä tämä tästä vielä iloksi muuttuu...

Tulevaa kesää odotan innolla ja tulevaa syksyä myös. On kiva kun voin jäädä kotiin ennen kuin esikoinen aloittaa koulun

Belle 14+1 (eli la 5.8.)
 

Yhteistyössä