Kolmatta lasta "yrittävät"

RD, pahoittelut tädistä :hug:
Innolla uuteen kiertoon, hyvä että kierto ei venynyt pitkäksi, jotain positiivista edes :)

Täälläkin alavatsaa hieman kivistää ja rintojen kipuilu jatkuu, mitä ikinä sekin sitten taas tarkoittaa :LOL:
Ärsyttävää kun tuo yksi testi kummittelee jemmassa, mietin jo pitäisikö kehdata testailla pe... vai malttaisiko vielä odotella. Seuraavan kerran voisi ostaa testin vasta sitten kun on kunnon oireet, eikä valmiiksi "odottamaan". Blääh...
 
Stoppis: kiitos myötätunnosta, täällä sitä ihmetellään yhä...

Kukikas: meillä on kierrossa vain 1 pv eroa. Onko sulla mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan? Mulla ei niin minkäänlaisia :| Aattelin ootella ens ma-aamuun (silloin kp 50 jollei menkat ala) testauksen kanssa, jos vaan maltan... Kyl mä varmaan maltan ku on jo 3 negaa tullu. Ärsyttävä epätietoisuus :/
 
stoppis meillä tuo 1.5v takaraja on siihen kun täytän 30v miulla on ollu niin pahat raskausmyrkytykset kummaltakin pojalta ja kaksi eri gyneä on antanut tuon 30v rajan et sen jälkeen ei mielellään enää raskauksia kun elimistö ei välttämättä enää kestä/toivu siitä niin hyvin ja kuulemma verenpaineet nousee muutenkin 30v iän jälkeen pikkuhiljaa...ni se on miun ja vauvan parhaaks ettei käy huonosti.Olen ollu kummankin pojan jälkeen tosi huonossa kunnossa ja kumpikin on siis syntynyt hätäsektiolla,esikko keskosena ja kuopus pari viikkoa ennen la...kuopuksen jälkeen jouduin syömään verenpaine lääkkeitäkin kun paineet ei meinannu tasottua...sitten sairastuin ite ja paino tippu 25kg ni verenpaineetkin tasottu eikä lääkeitä ole tarvittu sen jälkeen.
Tulipas pitkä sepostus mut ite kysyit =)
 
RD; Voi eei :hug: No ens oviksesta tärppää,peukut ja jotkii muut vaa pystyyn :)
stoppis; Aina tuo kierto on säännöllisen epäsäännöllinen ollut.Ennen esikkoa gyne sano etten todennäköiseti tuu raskaaks ilman hormoneja,toisin kävi.Toista rupesin odottaan vielä esikkoa imettäessä.Jospa tulisin myös nyt.
Oinas74; Niinpä onkin.Tuntemuksia ei muita kuin alaselän juiminta tänään...Mitä lie.Ootellaan.
Äitee2; Pikaista tärppiä teille toivotaan :flower:
 
Jahas, kirjottelin aikaisemmin pätkän ja kummasti se katosi...

Äitee2 onpa teillä ikävä tilanne :( Terveyden kanssa ei ole ikinä leikkiminen :hug: Toivottavasti nappaa nyt pian että saatte vielä yhden pienen! Ja toivon mukaan sekään raskausmyrkytys ei olisi niin paha sitten sillä viimeisellä kerralla! :hug:

kukikas hyvä että raskautuminen kuitenkin onnistuu teillä, vaikka kierto onkin pitkä :) Toivotaan tärppiä pian!

Täällä ei kummempia, yritän olla kuulostelematta oloja, mutta taitaa olla mahdoton tehtävä :xmas: Vähän on alavatsan ja -selän tuntemuksia, mutta niitähän nyt aina on!!!
 
Ei tuo tädin tulo nyt hirveästi potuta.. Potuttaa jonkin verran.. Mutta tää flunssa vie voimat, ni ei oikein jaksa ajatella muuta. Voimat on ihan poissa. Katsoo jaksanko huomenna mennä ees töihin.
Onnex viel ei oo pahemmin alkanu vuotaa.. Huomenna viimeistään :$ .

Kyl väsyttää..

Mutta muille plussaisia tuulia! :whistle: :wave:
 
Torstai 20.9.2007

Narya........................................kp 1/??
Red Dragon...............................kp 2/31-34
Liina81......................................kp 3/??
Adeliina.....................................kp 9/??
Äitee2.......................................kp 15/26-28
AnnaManna...............................kp 15/28-30
Telle76......................................kp 15/29-35
nasu79.....................................kp 16/28-30
sarbba......................................kp 23/26-30
stoppis.....................................kp 23/??
Isebel81....................................kp 28/35
kukikas.....................................kp 45/??
Oinas74....................................kp 46/??
salmiska....................................kp ??/??
MiksiSiksi...................................kp ??/??


Plussanneet

singa
Elriina
äippä 84
 
Paranemista Red Dragon :wave: Itsellä oli jotain 3 viikkoa tautia, eka tavan flunssa ja sitten poskiontelot, jotka aina välillä meinasi parantua, mutta sitten taas sattui... en ole varma onko se vieläkään ohi, kun pari kertaa tosiaan tullut takapakkia...

Mikäs on kaikilla tilanne ja tunnelmat?

Täällä nyt vaan odotellaan... vilupuistatuksia ja tärinää ollut eilen ja tänään, mutta johtunee ällö-säästä, kun olen hoikkana vähän viluinen muutenkin.
 
Moikka,

täällä aika normaalit tunnelmat, ei oireita. Välillä paleltaa ja välillä on hiki, mutta aivan tavallista kun päivän aikana tulee touhuttua lasten kanssa :)

Jotenkin olen jäänyt koukkuun noihin lämpöjen mittailuun :whistle: Pitääkin niitä maittailla päivittäin...eilen oli kumma juttu, lämmöt vain 36,4 ja vähän tuli vessassa paperiin vaaleanpunaista. Ihmettelin että nytkö menkat muka alkaa mutta muuta ei sitten tullutkaan...tänään aamulla lämmöt taas siinä 36,8. Jotain ihme häröilyä tosiaan :eek: Kroppa menee vain entistä sekaisin kun kuviteltuja oireita yms. pähkäilee :LOL:

Milloinkahan sitä kehtaisi testailla? En tosin ole kovin innokas hätäilemään...
 
Äsken myös tuli sitä vaaleanpunaista "limaa" paperiin, ei siis verta mutta jotain... :eek: Lämmöt äsken 37,0 että sen puolesta ei vielä menkat kuitenkaan? Eihän tänään ole kuin kp28 eli hurjan aikaisessa olisi.
 
Täällä tuli kaikki sukulaiset kylään samalla kertaa... :/ eli nyt on kp 1. Toisaalta hyvä, nyt ainakin tietää missä ollaan menossa ja osaa "optimoida". Toisaalta en olis harmistunut, vaikka olis heti tärpännyt, mutta ehkä tästä kierrosta!
 
Pahoittelut kaikille tädin riivaamille! Mulla tuli jo viikonloppuna aikainen ovulaatio ja tulihan sitä vähän peuhattuakin vällyjen alla. Nyt siis menossa tämä inhottava odotus. Testiä en ole ostanut, koska olen saanut pettyä niiiiin monta kertaa. Nyt siis vain odotellaan. Olen miettinyt rattaiden myymistä, et sit varmaan tärppäis kun pääsis niistä eroon. Lääkäriin menen ensi viikolla ja jännittää valmiiksi mitä tuleman pitää. En ole kyllä ajatellut rahoja tuhlata kalliisiin hoitoihin kun on kuitenkin jo kaksi lasta. Kertoisko joku mulle mitä ne terot ja clomit on kun en tiedä. kiitos etukäteen.
 
Perjantai 21.9.2007

Narya........................................kp 2/??
Red Dragon...............................kp 3/31-34
Liina81......................................kp 4/??
Adeliina.....................................kp 10/??
Äitee2.......................................kp 16/26-28
AnnaManna...............................kp 16/28-30
Telle76......................................kp 16/29-35
nasu79.....................................kp 17/28-30
sarbba......................................kp 24/26-30
stoppis.....................................kp 24/??
Isebel81....................................kp 29/35
kukikas.....................................kp 46/??
Oinas74....................................kp 47/??
salmiska....................................kp ??/??
MiksiSiksi...................................kp ??/??


Plussanneet

singa
Elriina
äippä 84
 
Hei kaikki :wave:

++++ Plussatuulia ++++

Täällä on sit täti pakannu jo laukkunsa muutama päivä sitten. Ovista odotellaan. Kamala päänsärky ollu nyt pari päivää mut en viittis särkylääkettä ottaa kun on ollu puhetta että vaikuttaa ovikseen :/
Kyllä tää vaan on niin hermoja rassaavaa puuhaa. kuukaudesta toiseen sitä aina elättelee toiveita et kyl nyt on tärpänny ja aina vaan se täti kurvailee paikalle. Jospa sitten tästä kierrosta tärppäis =)

Hyvää viikonloppua kaikille :heart:
 
Joo, viime kierrossa päätin vakaasti olla tarkkailematta oireita tai laskemasta kp:tä, mutta nytkin loppukierrosta sitä vain alkaa taas kuvittelemaan kaikenlaista ja elättelemään toiveita :LOL: Hitsi kun osaisi ottaa ihan lungisti...
 
Isebel81 mulla on ollut parissa raskaudessa tuota vaaleanpunaista tuhrua ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa/samana päivänä, joten bd ;) +++ :whistle:

Adeliina jos päätä särkee, ota panadolia - se ovulaatioon negatiivisesti vaikuttava särkylääke on nimenomaan ibuprofeeni, muut ei vaikuta :wave: Toivotaan teille tärppiä tästä kierrosta!!!


Täällä on vähän väsymystä ilmassa, eilen otin päikkärit ja nytkin silmät luppasee :/ saapi nähdä pysyykö ruuan päälle silmät enää auki..

Mukavaa viikonloppua kaikille =)
 
Heh, no pitihän se negatesti tehdä aamun alkajaisiksi :LOL: Testasin herkällä testillä. Blääh...pikkuisen heräsi kyllä epäilys kun rinnat ovat olleet arat kp17 asti milloin arvelinkin oviksen tapahtuneen. Viime alkuraskaudessa kun oli sama juttu :)

Lähdetään miehen kanssa viikon päästä risteilylle, jos varmistelisi vielä sit jos ei menkkoja kuulu sitä ennen...

:/
 
Pahoittelut tädin riivaamille.
Väsymystä täälläkin päin,mitä lie.Alkaiskohan täti lähestyä jo,alkaa oottelu tympäseen...
Täällä sataa,t aas.Sais olla välillä poutaa,ois kivempi olla lasten kanssa ulkona.Rentouttavaa ja tärpikästä viikonloppua kaikille :)
 
Sunnuntai 23.9.2007

Narya........................................kp 4/??
Red Dragon...............................kp 5/31-34
Liina81......................................kp 6/??
Adeliina.....................................kp 12/??
Äitee2.......................................kp 18/26-28
AnnaManna...............................kp 18/28-30
Telle76......................................kp 18/29-35
nasu79.....................................kp 19/28-30
sarbba......................................kp 26/26-30
stoppis.....................................kp 26/??
Isebel81....................................kp 31/35
kukikas.....................................kp 48/??
Oinas74....................................kp 49/??
salmiska....................................kp ??/??
MiksiSiksi...................................kp ??/??
Tintta80....................................kp ??/??


Plussanneet

singa
Elriina
äippä 84
 
Isebel81 harmi että negan paukkasi :/ Mutta onhan sulla vielä päiviä aika monta ennen kuin kp:t tulee täyteen (jos siis on säännölliset yleensä, kuten voisi listauksesta kuvitella) :wave: Että ei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon!

kukikas toivottavasti tulee pian plussaa tai edes sitä tädin paholaista :wave:

Mulla on aina niin olemattomat oireet, että niitäpä on sitten kiva metsästää :headwall: No, lämmöt joka tapauksessa aika korkealla (37,5), napukka kivikova, otsassa ihonväristä pikkusyheröä (?), särkyjä ja vihlontaa alamassulla... Ja tää on niin tyhmää edes miettiä näitä, kun en edes tiedä milloin se ovis olisi voinut olla :headwall: Että testaamaan en kyllä meinaa ruveta ennen kuin kp 30 tuolla puolen, jos nyt ikinä tarvetta edes tulee... :headwall:

Hauskaa viikonloppua kaikille :wave: Pitää keksiä jotain tekemistä ettei ihemttele olojaan ja epä-olojaan liikaa :xmas:
 
Stoppis, lupaavilta kuulostaa oireesi :) Itse en tuota k-napukkaa ole kertaakaan kokeillut, jääköön sen tutkailut toistaiseksi :LOL:

Tämä on vasta toinen luomukierto ehkäisyn poisjättämisen jälkeen eli tuo 35 oli viimeksi. Mulla on aina olleet tosi epäsäännölliset kierrot. Jos nyt olen kuvitellut ja arvellut oviksen ihan metsään eikä tärppiä ole tullut, saa nähdä miten pitkäksi 2. kierto venyy...

Sitä odotellessa, plussaonnea kaikille!
 

Yhteistyössä