***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Jo oli jännät vuodot jos nyt sit ei huomenna ala uudestaan. Vuodot kesti kaksi päivää. Eilen ja tänään ei ole tullut ollenkaan.
Taidan elää hiljais eloa jonkin aikaa. Tämä alkukierto on meinaan niin tylsää aikaa ettei tule mieleen mitään kirjoitettavaa.

Tikruliini Ovista odotellessa täälläkin aika matelee...

Upea ilma, saispa vaan ittensä lenkille raahattua, koiruli ois kyllä kaveriksi lähdössä. Mua vaan laiskottaa |O . Poika valvottaa hampaittensa kanssa, niitä plopsahtelee ku sieniä sateella, nyt jo 4 ylhäällä ja kolmas tulossa alhaalla. Ei ihme et kiukuttaa. Yöllä kylläkin olin nukkuvani toosi sikeästi, niin miehen oli pakko nousta lohdutteleen naperoa :xmas: huomenna pääsee mies töihin nukkuun ja meitsi saa hoitaa tuota mölyapinaa:$ ( eikun Ihanaa:heart: Rakasta:heart: Lastamme )yksin monta yötä putkeen.

Nyt ihana lapsi tööttäilee pikkuautollaan lattialla=) neljän tunnin päikkäreiden jälkeen...

Ruuanlaittoon: porkkanasoppaa ja pannaria, ainakin lapset tykkää.

:heart:

Hiljaisuus................................???
tinni.........................................???.....................TYKS
tuittunen.................................kp 3/32
Jennyli.....................................kp 4/32..............yk 3
Tikruliini..................................kp 5/37-51.......yk3
rakkaimpani...........................kp 6/25-30
hellu77...................................kp 6/30-35
marihoo..................................kp 9/28-32............yk 9
ssihinä....................................kp 10/34.................yk3
syksyinen...............................kp 11/?
päärynärouva.........................kp 11/27-35
Unelma3.................................kp 13/28-30............yk5......TYKS
Neitokeiju...............................kp 16/28
Pakanamaan kartta................kp 18/22-40
Piijuska-78.............................kp 19/28-33
Valon kantaja..........................kp 22/26-28
Vanttu80.................................kp 22/26-28
janita......................................kp 27/28
Katta2.................................... kp 27/26-29
Upelankali...............................kp 30/24-26
Jellona84.................................kp 31/?...............yk 1
Elriina......................................kp 36/28........................KOKS
Danya..................................... kp 36/28
Peipi80....................................kp 42/25
mervi-elina..............................kp 42/?
äiti 07.....................................kp 49/28-30
Leitz.......................................kp 56/34-38
Tete.......................................kp 61/35
Seamrog.................................kp 65/?
Perhoinen84...........................kp 82/28..........
Vilijonkkis...............................kp 99/28.............
linneaborealis........................kp 156/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................

[/color]

Haamuilijat
Elriina

[color]

Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin
Mantelinkukka

Allunmamma.............taustalla
Tanjusha82...............taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Swiss, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta

MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

:'( olo on tyhjä.Taas sama juttu.Vuoto alkoi,niukka mutta kuitenkin.Ihan kuin kaikki olisi pysähtynyt..anteeksi :ashamed: Olin varautunut mutta silti koskee.Nyt kp2/34? Plusanneille sylin täydeltä onnea! :heart: :hug:

J84
Voi pahus Elriina :hug:

(.) Näin viimeyönä tosi "pelottavan" unen. Tein ylläri pylläri raskaustestei joita olin haalinu apteekista roppa kaupalla. Ne oli ihan kynän näköisiä ja niitä piti kääntää keskikohdasta että testiliuska tulee näkyviin. Ja muistaakseni ne oli viä Clearbluen testei :D Nooh minä siinä unessa tein ja tein niitä testei niin jokaisella kerralla vastaus oli kaks plussaa mut sit, kun mun piti näyttää niit ukolle niin ne hävis eikä hän sit uskonu ja sit mä itkin, et mitä ihmettä tää on :| Sit mä heräsin siitä unesta, kun poika rupes kitiseen sängyssään..se tekee taas hampaita :/

Oikeesti tää on ihan hullun hommaa, kun noi tulee jo uniin :D Arvatkaapas auttoiko toi uni laittaan toiveet korkeemmalle ja, kun ei oo menkoista merkkiäkään :p Mä joudun kohta antaan lompsani sisältöineen ukolle etten kurvaa apteekkiin :) :LOL:

Elriinalle :hug:
mä täällä malttamattomana odotan postia jos ne mammaksin testit tulis tänään :whistle:
en vaan tiedä mitä enää toivon kun ukon kans eilen tapeltiin niin se sano ettei halua lasta vielä kun tietää mitä se on :'(

Jellona Plussa-tuulia sinne päin =) enneunia näeskelet :D älä lompakosta luovu, ostat vielä apteekin piikkiin :saint:

Meidän poikasen hampaat onneksi antoivat nukkua viime yön :) oli ihana herätä suht pirteänä. Paitsi että mies häipy taas työreissulleen äreänä, jäipä taas hyvä mieli moneksi päivää :ashamed:

Hyvää päivänjatkoa!

Elriina :hug:

Janitalle ++++++++ :D

Itsellä eilen tuli pientä vuotoa ja tänään taas vähän rusehtavaa. Eli ei raskaana.
Tosin kierto vasta 22. Mietin, että alkaako menkat sitten etuajassa pillereiden lopetuksesta huolimatta. Kummastuttaa tämän kropan käytös.
Rinnat on kipeät ja arat, väsyttää.. Mutta se johtuu kaikki pillereiden lopetuksesta ilmeisesti. Olisipa oireeton, kun ei ole aihetta oireisiin!

Vai voisikohan vielä olla toivoa..

Elriina suuren suuri lohtu :hug: :(

Janitalle ja jellonalle ++++++++++++ :heart:

Hiljaisuus voisiko olla kyse kiinnittymisestä? ;)

Mä kävin tänään toisissa hormonikokeissa! Täti vielä kiusana, ehkäpä jopa hieman runsaampana...ollutkin niin kovin niukka vuoto nyt (mikä epänormaalia). lähtis nyt vaan hiivattiin niin sais alkaa tikuttelemaan ja aloittelemaan uutta yritystä ;) Katsotaan sanooko 3 kerta toden :D Ainakin vielä positiiviset fiilikset vaikka kierto voikin taas tehdä vaikka mitä tepposiaan jne.!

Voi kurja janita :hug: Tiedän tunteen varsin hyvin :(
Mutta niinhän kauan on toivoa kun menkat pysyy poissa ;)

Meillä oli myös eilen isännän kanssa riitaa :/ Mitään emme kyllä vauvan teosta puhuneet mutta jos olisin asian ottanut puheeksi niin varmasti olisi meilläkin ukko sanonut että ei mitään vauvoja!!

hei,auttakaa tekin minua eli menkat oli ja loppui 2pvä sitten, mutta minulla on raskauteen viittaavia oireita koko ajan, ja siksi tein testin tänään rfsu testillä. oli hailakka plussa, katoin testituloksen kylläkin vasta tunnin päästä,, mitä teen voiko muka olla plussa.... :ashamed:

Rakkaimpani noista rfsu:n testeistä on kai vähän huonoja kokemuksia (olen lukenut), niissä ilmeisesti saattaa olla viivanpaikka?!
Ehdotan että teet apteekin testillä huomenaamuna tai käyt labrassa antamassa näytteen?

J84
rakkaimpani iiiik... :D Eikös menkat voi tulla vaik oliskin raskaana? Voi vitsi oisko vähän siistiä jos sun oireilu oliskin syynä et raskaus on alkanut menkoista huolimatta. Pitäisköhän sun menna terkkaan verikokeisiin ;) Se olis ainakin varma tulos..eikös?
Toivotaan parasta :hug:

Hiljaisuus Jännää...jospa ois tärppi käynyt :p

janita Älä vielä kirvestä kaivoon..se plussa voi pärähtää parin kolmen päivän päästä vasta. Jos vaikka hormoonia ei oo viä tarpeeks kropassa.

Jennyli Kiitos plussa puhalluksesta..toivottavasti en nyt ala silti toivoon liikoja vaik kp:t on nyt sen 31 :)

niin kahesta aiemmasta muksusta plussa tai no haamu tullu vasta kun menkat viikon myöhäs :) mut nyt kyl taidan kirveen heittää kaivoon kun nuo lämmötkin tippunu hieman, eilen samaa aikaan oli 36,7 ja tänään 36.3 eli kyl se täti taitaa tulla :ashamed:

en kyllä jaksa uskoa, eikö se ole tosi harvinasista että menkat tulee kun paksuna.... ja kun ei minulla koskaan aikaisemmin ole tullut........ tää on kyllä jtn tosi outoa...mut siinä näkyy toinenkin punanen viiva.. kyllä suutun jos nuo näyttää virheellisesti :kieh:

Eipä taida olla valitettavasti tärppi käynyt. Kyllä nyt on menkkakivut ja tuntuu että vereksi muuttuu. Eli taitaa olla kp1. Ja yrityskierto on sitten 2.
Mietinkin sitten vain, että mitenkähän pitkä sen kierron pitikään olla, että edes ovuloi. Tämä kierto olisi ollut vain 21, vaikkei sitä suoraan voi sanoakaan. Mutta kai se on parempi näin päin, että pillereiden jälkeen menkat tulevat suht ajoissa, entä paljon myöhässä.
Mutta en usko raskauteen, vaikka oireet onkin. Ja kun muutenkin vaikea uskoa tosiaan, että helposti edes raskautuisin.
Mutta tästä eteenpäin sitten vaan.

Nyt kp 30 eikä menkkoja näy, mutta en ole raskaanakaan testien perusteella. Mihin ihmeeseen minun menkat on hävinneet??? Normikierto kestää max 26 päivää. Tosin tässä kierrossa söin clomeja ja alkukierrosta oli vielä ´varsinaisten menkkojen jälkeen vuotoa. Mitään oireita raskauteen saati menkkoihin ei ole. Turhauttaa!!!

elriina: voimia. :hug:

jennyli: tsemppiä uuteen kiertoon.

jellona84: mä toivon et olis enneuni siinä mieles et oot raskaana. ei muuta kuin testiä hakemaan, ties vaik apteekissa olis jokin tarjouskampanja menossa :LOL:

janita: plussatuulta sinne oikeen myrskyn lailla.. miehet on miehiä... ne ei ymmärrä mitä ne suuttuessaan sanovat. kyl se vauva on varmaan yhtä tervetullut edelleen.

rakkaimpani: toivottavasti sä saat sen plussan. kannattais käydä antamas verinäyte niin näkevät siit tarkkaan ootko raskaana.

hiljaisuus: tsemppiä sulle.

sit galluppia eli kun toivon mukaan saatte sen kolmannen niin mikä asia mietityttää eniten arkielämässä? mä mietin et miten mä oikeesti kerkeen tekeen enää mitään ku nytkin jo aika ei riitä. siis tarkoitan nyt ihan pyykinpesusta lasten kanssa touhuamiseen. miten sitä mitään kerkiää jos vauveli päättää olla tissillä koko ajan tai valvottaa yöt koliikilla niin sit ei edes jaksa. ei pitäis ajatella ikäviä asioita.

täällä mies sanoi eilen et sille tuli vaan tunne et täs kierros tärppää ja mul taas vastainen tunne. mut ihana oli kuulla et mies odottaa vauvaa jo niin innokkaana et kuvittelee jo kaikenlaista.

Yhteistyössä