***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Rakkaimpani kyllä tiedän aika montakin joilla olleet ns. valemenkat vaikka olivat raskaana, ei se niin harvinaista ole =) uusinta testaat niin tiedät mikä tilanne on db :)

Hiljaisuus :hug: positiivisin mielin uuteen kiertoon, kyllä se tärppi vielä sieltä tulee=)

janitalle ja upelankalille :hug: negasta.

Täällä vaan liputellaan, loppuis jo!

huomasin että päivitystäni odotellaan. Olen rv:lla 7+0 ja minulla on parhaillaan tuulimunaepäily päällä, ultra- aika on ensi viikon tiistaina ja silloin varmistuu onko tuulimuna.
Tämä olisi sitten kolmas km!!!

J84
Vastausta Päärynärouvan galluun... :D

Nooh ehkä eniten mietityttää, et kuinka rahkeet riittäis hakee lainaa pankista, et saadaan rempattua tätä meitin taloo. Täytyis tehdä uusiks huoneratkaisut. Ylhäällä on kaks makuuhuonetta, veski, vaatehuone ja perhanan takkahuone...inhoon sitä isoo vuolukivitakkaa joka on tyhmästi rakennettu vuonna -67 :/ , alakerrassa onkin sit keittiö, jota haluisin niin laittaa omannäköiseksi ja olohuone sekä yks makuuhuone..noiden välistä ois tarkoitus puhkaista seinä je tehdä siitä yhtenäinen oleskelu ja ruokailutila. Kellarikerroksessa on saunatilat, pannuhuone, autotalli, johon taas on tarkoitus rakennuttaa esikoiselle omat tilat, et se voi sit teini vuosinaan mennä ja tulla vapaammin omasta ovesta. Kaikesta sitä tulee haaveiltua..et tällaista on tällähetkellä mielessä..tilakysymyksiä :)

Heti tuohon päärynärouvan galluppiin vastailen...

Eniten mietin tätä maailmaa yleensä, sitä millainen tulevaisuus lapsiani odottaa. Välillä näyttää tämä maailmanmeno sellaiselta että ihan oikeasti huolestuttaa. Tietenkin mietin omaa ja miehenkin jaksamista, taloudellista puolta ja myös sitä ettei yhteistä aikaa juuri löydy nytkään, miten sitten kun/jos on 3.lapsi. Silti kaiken tämän jyrää vauvakuume =), yksi vielä ja meidän perhe on koossa :whistle:

tinni.........................................???.....................TYKS
Hiljaisuus................................kp 2/21.............yk 2
Elriina......................................kp 3/34........................KOKS
tuittunen.................................kp 4/32
Jennyli.....................................kp 5/32..............yk 3
Tikruliini..................................kp 6/37-51.......yk3
rakkaimpani...........................kp 7/25-30
hellu77...................................kp 7/30-35
marihoo..................................kp 10/28-32............yk 9
ssihinä....................................kp 11/34.................yk3
syksyinen...............................kp 12/?
päärynärouva.........................kp 12/27-35
Unelma3.................................kp 14/28-30............yk5......TYKS
Neitokeiju...............................kp 17/28
Pakanamaan kartta................kp 19/22-40
Piijuska-78.............................kp 20/28-33
Valon kantaja..........................kp 23/26-28
Vanttu80.................................kp 23/26-28
janita......................................kp 28/28
Katta2.................................... kp 28/26-29
Upelankali...............................kp 31/24-26
Jellona84.................................kp 32/?...............yk 1
Danya..................................... kp 37/28
Peipi80....................................kp 43/25
mervi-elina..............................kp 43/?
äiti 07.....................................kp 50/28-30
Leitz.......................................kp 57/34-38
Tete.......................................kp 62/35
Seamrog.................................kp 66/?
Perhoinen84...........................kp 83/28..........
Vilijonkkis...............................kp 100/28.............
linneaborealis........................kp 157/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................

[/color]

Haamuilijat

[color]

Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin
Mantelinkukka

Allunmamma.............taustalla
Tanjusha82...............taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta

MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

päärynärouvan galluppiin... Lähinnä mietin sitä, että miten töissä suhtaudutaan asiaan. Jaksanko olla loppuun asti töissä vai joudunko sairaslomalle? Sitten meillä on tällähetkellä sellainen väliaikainen asumus, josta muutetaan syksyllä 2009. Kun asumus on jo nyt ahdas, niin miten se on sitten, kun se pienokainen syntyy.

Kaikille :hug: tarvitseville iiiiiso :hug: !!!!! Kyllä se elämä taas joskus hymyilee..

J84
janita juu niin mä olen ton asian ymmärtäny :) Mullakin vain on edelleen lämmöt 36.9-37.1 ne ei oo laskenu vielä kertaakaan noiden alapuolelle. Välillä tosiaan tuntuu mahassa et nyt lorahtaa ja ristiselkää vihloo ajoittain, mut sit ei näykkään mitää. Kokeilin tos aamulla suihkus mun kn:aa ja se oli kaukana, kova ja kiinni..lie mitä sit tarkoittaa :|

Itselläni ollut nyt parissa negakierrossa kn ensin alhaalla,kova ja kiinni. Sitten noussut ylöspäin ja ollut kovahko...kn alkanut aueta sitten ennen menkkoja. Lämpöjä en sitten olekaan seurannut niin tarkkaan. Viimekierrossa ne eivät juuri edes noussut mutta tippui kyllä päivää ennen menkkoja jopa alle 36! Edellisessä kierrossa lämmöt nousi yli 37 ja olivat ylhäällä menkkoihin asti.
Kn seuraan kyllä aika säännöllisesti ja oon oppinu tunteen aika hyvin...noista lämmöistä taas en oo saanu mitään tolkkua enkä jaksa säännöllisesti mittailla :$
Tänäaamuna lämmöt 36.7 mikä hämmästyttävän korkee kun kp 5 menossa!! Yleensä mun lämpö on lähempänä 36ta.

Huomenta.
Janitalle onnellista juhlapäivää!!

Päärynärouvan gallub: Itseä mietityttää tämä nykymaailma ja mahdollinen talouden taantuma vaikutuksineen meidän perheeseen. Oma jaksaminen ja omassa jaksamisessa omien pelkojen voittaminen, olenko pystyvä siihen. Ja työllistyminen.

Jep.

En oikein tiedä onko uusi kierto vielä vai ei. Verta ei vuoda, vähän tuhruttaa. Kn kova, kiinni ja pitkä. Piti kokeilla tänä aamuna suihkussa, kun mietin miksei vieläkään kunnolla sitten vuoda. Ärsyttää suunnattomasti nyt tämä, ettei ne ala edes kunnolla. Alkaisi niin tietäisi varmasti, että on uusi kierto. Mistähän minä sen kierron nyt lasken sitten..

Teidän innoittamana olen muutamana iltana mitannut lämpöäkin ja 36.7 ollut, normi on 36.2 tasolla. En ole ikinä mitään tällaisia tehnyt, kai sitä sekoaa. :D Tokikin on hyvin outoa että edes odotan tulevani raskaaksi. Pelot iskee varmasti siinä vaiheessa sitten kovasti, jos plussaa joskus testi näyttää.
Noh, jospa ne tänään alkaisi kunnolla!

J84
Jennyli ja janita Sunnuntaina aattelin testata. Silloin ois kp37, et luulis silloin näkyvän jos niin onnekkaasti käynyt et tärppi ois tullu :p ovisliuskaan sain plussan kyl tos kp23..muistaakseni et sen näkee sit :)

Hiljaisuus toivottavasti menkat alkaisi kunnolla, että pääset uuden kierron kimppuun :D

On muuten kaunis sää tänään täällä Pirkanmaalla..arska paistaa ja puiden lehdet on kauneimmillaan...aah mikä päivä :) Täytyy tästä mennä imurin varteen nyt, kun poitsu simahti..heippa vaan :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Jellona84:
rakkaimpani Mulla on täällä peukut pystyssä d :p b et tulos olis positiivinen.
en kyllä usko olevan, kun oli niin älyttömän heikko viiva, et kun tuijottaa kunnolla niin näkee. paljon heikompi kuin rfsu testillä jonka tein eilen...........että en tajua mitä tää on,, jospa menisin vasta torstaina testiin...

Jopas täällä on vilkasta! =)

Janitan 1-vuotiaalle onnittelut! :flower: Meidän kuopus täyttää huomenna 1v. :heart:

Rakkaimpani: mun kuopuksen raskaus näkyi koko ajan ja kaikissa eri testeissä haaleana / haamuviivana vaikka testailin vielä menkkojen ollessa myöhässä jo useita päiviä.

Plussaa peukutan teille kaikille epätietoisuudessa eläjille!

Mä oon varmaan jotenki outo, mutta mulla on ja on aina ollu kohdunsuu todella ylhäällä, etten sitä yletä kyllä itse yhtään tunnustelemaan. Myös gynet on sanonu aina, että onpas mulla paikat jotenki "hankalassa" paikassa. Tai sit en vaan osaa tuolta mitään kokeilla..

Periaatteessa menkat vois jo tossa muutaman päivän päästä alkaa ja en kyllä oikein muuta odotakaan. Olo on ihan tavallinen, ei mitään oireen tynkääkään. Mutta vastahan tää on eka yrityskierto, joten en mitään ihmeitä vielä odotakaan. Ihmeet soisin ensiks niille, jotka jo pitempään vaavia toivoneet. :)

tinni.........................................???.....................TYKS
Hiljaisuus................................kp 3/21.............yk 2
Elriina......................................kp 4/34........................KOKS
tuittunen.................................kp 5/32
Jennyli.....................................kp 6/32..............yk 3
Tikruliini..................................kp 7/37-51.......yk3
rakkaimpani...........................kp 8/25-30
hellu77...................................kp 8/30-35
marihoo..................................kp 11/28-32............yk 9
ssihinä....................................kp 12/34.................yk3
syksyinen...............................kp 13/?
päärynärouva.........................kp 13/27-35
Unelma3.................................kp 15/28-30............yk5......TYKS
Neitokeiju...............................kp 18/28
Pakanamaan kartta................kp 20/22-40
Piijuska-78.............................kp 21/28-33
Vanttu80.................................kp 24/26-28
janita......................................kp 29/28
Katta2.................................... kp 29/26-29
Upelankali...............................kp 32/24-26
Jellona84.................................kp 33/?...............yk 1
Danya..................................... kp 38/28
Peipi80....................................kp 44/25
mervi-elina..............................kp 44/?
äiti 07.....................................kp 51/28-30
Leitz.......................................kp 58/34-38
Tete.......................................kp 63/35
Seamrog.................................kp 67/?
Perhoinen84...........................kp 84/28..........
Vilijonkkis...............................kp 101/28.............
linneaborealis........................kp 158/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................

[/color]

Haamuilijat
rakkaimpani

[color]

Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin
Mantelinkukka
Valon kantaja

Allunmamma.............taustalla
Tanjusha82...............taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta

MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

Yhteistyössä