***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Heippa!

Vau! täällähän on plussailtu sitten viime näkemän:D Onnea valtavasti plussanneille :flower:

Mut voi poistaa taustaltakin, se on näköjään ehdoton ei kolmoselle miehen suunnalta :'( .
Moni kaverus raskaana, toki olen todella iloinen mutta silti välillä riipii sydän alaa ne raskausjutut. Ei voi mitään, jos en miestä vaihda ;) .

Plussatuulia ja kaikkea hyvää tälle palstalle :heart: :heart: :heart:

T. Tuittunen *poistuu haikein mielin*
 
Vanamo :LOL: juups, kivasti ne viimemetrit kyl meni kun oli niin hyvä tsemppi päällä. Hitsit mä nauroin yks päivä kun mietin et yks yö mä kierin lattialla ku supisteli ja supistusten välillä kurkin kaksplussaa...ja kukaan ei ollu ees paikalla vaan harrastin yksin juttelua siellä..ois kyllä kiva taas samalla porukalla jännäillä ....

Tuittuselle :hug: ukko sano yks päivä mulle et näin helpostikko sää puhut mut ympäri...tarkotti tota vauvahommaa...alotetaan varmaan keväämmällä kolmosen yritys... :D

Mua potkii joku tuolla masussa... :eek:


'muoks' ja taishan ne olla 41+3 molemmilla ja melki samankokoset poitsutkin :)
 
Irmeli09


KESKIVIIKKO 3.12.2008

P123..................................... kp 2/41.........................yk 2
Pakanamaan kartta................kp 4/30
Elriina.................................... kp 11/31.................................KOKS
snowangel.............................kp 13/26-28
mum84.................................. kp 15/25-35..................yk 2
Jennyli................................... kp 19/32.......................yk 5
syksyinen...............................kp 21/28-36
hellu77...................................kp 22/30-35
ElämänIlo3.............................kp 23/26-28(31)...........yk 7
mervi-elina.............................kp 23/33
kujakatit................................kp 28/27-28..................yk 2.....KOKS
aamukastetta........................kp 29/28-32
metsätähti.............................kp ?/? ...................yk 1
Sonja R..................................
MammaRoi............................
Mii-Sa...................................

[/color]



Haamuilijat

tosi varovaisesti lisättynä :heart: :
ipaipa....................................kp 37/30.......................yk 1



[color]


Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin
Mantelinkukka
Valon kantaja
Vanttu80
tinni
rakkaimpani
Katta2
Neitokeiju
Riemurasia/Molly Weasley
Salmiska
MiksiSiksi
Samppa77
linneaborealis
Käärme
päärynärouva
L3nen
Hudjuke
Irmeli09
Unelma3
ssihinä



TAUSTALLA

Allunmamma, Tanjusha82, Jellona84, marihoo, Tikruliini, janita, Hiljaisuus

NÄILTÄ NIMIMERKEILTÄ ODOTETAAN PÄIVITYSTÄ:

Piijuska-78, Danya, Peipi80, äiti 07, Tete, Seamrog, Vilijonkkis, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, mami-03, huhkuu, Vanilja, hulluriitta


MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!



 
Irmeli09
ON: Tänään on testiajan sisään saatu plussa joten en enää haamuile. Suuren suuret plussapuhurit kaikille muillekin :D .

Siirryn varmaan jollakin aikavälillä tuonne odotuspuolelle ja toivottavasti siellä myös pitkään pysyn =) . Kyselin siis olisiko kenelläkään innostusta ottaa tätä päivittäjän hommaa vastaan. Porkkanana voisin sanoa että kyllä kannatti, minullekin pärähti heti plussa kun tämän homman otin vastaan :LOL: .
 
Tässä mä vaan piinailen keskenäni, mies ei oo ees kysyny testien tuloksia kun oon ilmottanu illalla testin tekemistä aamulla. hmm.... :eek:
mä voisin muuten ton päivityksen ottaa, mutta kun tää kone on täys viruksia :headwall: toiminta takuuta ei ole joka päivälle.... joten se jää ja oon muutenkin niin tumpelo... :LOL:

jouduin eilen käymään terkkarissa kun mulla särki oikeeta munasarjaa järjettömästi... ei selvinny mitään, lääkäri paineli kohtua ja mahaa jokapaikasta, ei ollu umppari ainakaan... :/
kysyivät menkkakierrosta ja sanoin viikon olevan myöhässä ja kysyin voiko olla kohdunulkoisen oireita, sanoivat että näkyy rtesteissä viivana sekin ja mullahan on ollu vaan toi viivanpaikka.... valitusta kerrakseen ja kyllikseen taas...... :kieh:

Niponipo + vekarat :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
Vanamo :LOL: juups, kivasti ne viimemetrit kyl meni kun oli niin hyvä tsemppi päällä. Hitsit mä nauroin yks päivä kun mietin et yks yö mä kierin lattialla ku supisteli ja supistusten välillä kurkin kaksplussaa...ja kukaan ei ollu ees paikalla vaan harrastin yksin juttelua siellä..ois kyllä kiva taas samalla porukalla jännäillä ....

Tuittuselle :hug: ukko sano yks päivä mulle et näin helpostikko sää puhut mut ympäri...tarkotti tota vauvahommaa...alotetaan varmaan keväämmällä kolmosen yritys... :D

Mua potkii joku tuolla masussa... :eek:


'muoks' ja taishan ne olla 41+3 molemmilla ja melki samankokoset poitsutkin :)

Tuosta ympäripuhumisesta--aika helposti kävi meilläkin, mies oli ensin ihan täysin vastaan kolmen lapsen ajatusta, mutta nyt on ihan suostunut jo siihen kesällä yrittämiseen. Toisaalta voi olla että aletaan yritteleen jo aiemminkin...eihän se heti natsaa kuitenkaan. :p

Plussatuulia siis kaikille ja onnitteluja plussanneille! :heart: :flower:
 
Mulla oli joku muistikuva et plussasit???
joo, mä sain tosiaan haamun tänään testiin mutta testaan huomenna herkällä aamupisusta... paha vaan sanoa neuvolassa sitten tota menkkapvää jos se vahvistuu plussaksi, viime menkat oli jo 26 vai 24 pvä 10!!

ja taas natisin :LOL: :saint:
 
Hienoa irmeli09 vielä kerran :heart: :flower:

P123 voihan vide :hug:

ON: Mulla oli siis ovis tuossa ma. Nyt alkoi taas se sama nippailu het oviksen jälkeen, niinkuin viemeksikin :eek: Toivoisin et jos nyt onnistais :snotty: Luulenpa et saan kyl vielä KAAAaun odottaa ennenkuin plussan siellä testissä nään....
 
Mä testasin taas ja viiva siihen tuli ei vahva mut viiva kuitenkin eli taidan toistaiseksi uskoa et olen plussannut. Mihinkäs pinoon Irmeli09 ajattelit siirtyä, ollaan tuolla samassa viikkopinossa 49 niin mikäs se seuraava pino olis?

Muille peukkuja ja :hug: tippuneille!
 
Irmeli09
Unelma3: Upeata, onnittelut plussasta :D :heart: :D . Päivitän sinut plussanneisiin.
Olen muuten uskaltautunut hieman kurkistamaan tuonne odotuspuolelle. Olen siellä eloheinäkuisten pinossa ja vähän alkuraskauden hermoheikoissakin
:wave: . Tule sinne joukkoon oivaan. Siellä on useita tuttuja nimimerkkejä ja toivottavasti saadaan koko joukko vielä mukaan elokuisiin täältäkin :D .
 
Onnea Unelma3 ja ipaipa :heart: :flower: =) Toivottavasti viivat vahvistuvat pian niin että oma epäilys häipyy.


Ja kiitos kaikille myötätunnosta =)

Tällä asenteella minä lähden uuteen kiertoon, kyllä se tätsykkä vielä selätetään kaikki!



Terkuin P123 ja ihan uusi kuukuppi
 
testasin ennen aikojaan ja yllätyksekseni plussa, tosin heikohko tietenkin, tuli. Kaippa vielä ensi viikolla täytyy varmistaa, mutta kuitenkin.
Siirtyilen kaiketi tuonne odotuspuolelle.
Lykkyä tykö kaikille vielä perheenkasvatusta toivoville!!! :wave:
 
Irmeli09


TORSTAI 4.12.2008

P123..................................... .kp 3/41.........................yk 2
Pakanamaan kartta................kp 5/30
Elriina.................................... kp 12/31.................................KOKS
snowangel.............................kp 14/26-28
mum84.................................. kp 16/25-35..................yk 2
Jennyli................................... kp 20/32.......................yk 5
syksyinen...............................kp 22/28-36
hellu77...................................kp 23/30-35
ElämänIlo3.............................kp 24/26-28(31)...........yk 7
mervi-elina.............................kp 24/33
kujakatit................................kp 29/27-28..................yk 2.....KOKS
aamukastetta........................kp 30/28-32
ipaipa....................................kp 37/30.......................yk 1
metsätähti.............................kp ?/? ...................yk 1
Sonja R..................................
MammaRoi............................
Mii-Sa...................................

[/color]



Haamuilijat



[color]


Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin
Mantelinkukka
Valon kantaja
Vanttu80
tinni
rakkaimpani
Katta2
Neitokeiju
Riemurasia/Molly Weasley
Salmiska
MiksiSiksi
Samppa77
linneaborealis
Käärme
päärynärouva
L3nen
Hudjuke
Irmeli09
Unelma3
ssihinä



TAUSTALLA

Allunmamma, Tanjusha82, Jellona84, marihoo, Tikruliini, janita, Hiljaisuus

NÄILTÄ NIMIMERKEILTÄ ODOTETAAN PÄIVITYSTÄ:

Piijuska-78, Danya, Peipi80, äiti 07, Tete, Seamrog, Vilijonkkis, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, mami-03, huhkuu, Vanilja, hulluriitta


MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!



 
ipaipa ja ssihinä :heart: :heart:

Täällä sitä jännäillään edelleen ja konekin teki eilen tepposet :kieh: tais olla sitä mieltä et tää mamma viettää liikaa aikaa 2+ sivuil,ku ei suostunu näit enää avaamaa |O

:hug: :hug: seuraavaan kiertoon siirtyneille
 
Onnea plussanneille :flower: :heart: Niitä ropiseekin nyt urakalla!! =) :heart:
Tulee itsellekin 3-vuoden takaiset muistot mieleen kun plussasin pojista näillä tienoin...voi kumpa saisi taas kokea sen onnen!! :heart:

Mutta täällä ollaan ja vahvasti sellainen olo ettei tärpännyt vaikka kaikki meni nappiin ja yritystä oli enemmän kuin ikinä :ashamed:
Pessimisti minä :$ :D
Kp:t nyt 20 ja lämmöt 37 sekä nännit pirun arat! Samat oireet kuin ennenkin oviksen jälkeen. Vatsassa ei tunnu miltään |O
 

Yhteistyössä