***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Onnea vanttu :flower: :heart: Olinkin kyllä 100% varma että plussaat! ;) Toivotan sinulle onnellista odotusaikaa!
Toivottavasti itsekin saisi kokea tuon onnen pian! :heart:

).( Tuntuu jotenkin oudolta että kierron näin varhaisessa vaiheessa on jo oviskin ohitettu! Kp 13 ja ovisplussa tuli siis kp 10! Onneksi satuin tikuttelemaan ajoissa sillä olisin odottanut ovista vasta tänne viikon loppupuolelle!
Ja kyllä testi kaiketi oikeessa oli koska nipistykset ym. alkoikin sitten vajaa vuorokauden kuluttua plussasta!
Harmittaa vaan niin vietävästi että hempeiltyä tuli vasta plussan jälkeisenä päivänä ja jotenkin omista tuntemuksista päätellen se päivä oli juurikin huonompi vaihtoehto tärpin kannalta:/
Nyt sitten vaan odotellaan ilman suurempia odotuksia!

Kauanko teillä muilla kestää oviskivut? Mä olen itse nimittäin ennen tikuttelua luullut vissiin oviksen tapahtuvan myöhemmin kun se oikeasti tapahtuu!!
Nyt kävi nimittäin niin että halukkuus lisääntyi huomattavasti (niinkuin aina) mutta ennen pluspäivää en muista tunteneeni mitään nipistyksiä tmv.
Se että plussa tuli kp 10 oli mulle suuri yllätys...sinä päivänä kuitenkin halut oli pilvissä ja huomasin kn olevan auki. Juoksevaa vuotoa oli paljon mutta ei niinkään venyvää (niinkuin joskus selkeästi) :x Tuolloinhan en sitten saanut isäntää petiin :ashamed:
Plussayönä heräsin nipistyksiin vas. munasarjassa ja ne valvotti muutaman tunnin! olisiko irtoaminen tapahtunut tuolloin?!
Aamulla lämmöt oli jo 36.6 ja sitä luokkaa nyt 3tta päivää. Nouseeko lämmöt siis välittömästi?!
Plussan jälkeisenäkin päivänä tuntui vielä jomotusta vasemmalla puolella sekä kohdussa. Lisäksi nännit aristi sekä kuvotti!
Hempeiltiin vasta tuolloin illalla joten jos munasolu oli jo yöllä irronnut niin onkohan enää mitään toivoa?!
Riippuu tietty siitä kuinka pian simpat munasolun tavoittaa ja kauan munasolu elää?!
MUTTA nyt siis kp 13 ja vieläkin on sellaista ns. poltetta kohdunseudulla! Kastääkö siis oviskivut näin kauan?
Siksi oon varmaan luullut oviksen tapahtuvan myöhemmin :attn:
Toiseksi ihmetyttää se että eikös oviksen jälkeen tule ns. kuivakausi?! Mulla ei ainakaan ole kuivuutta ollut vieläkään. Kn oli tänäaamuna jo kiinni!

Tulipa sepustus :$ Ei taida kukaan edes jaksaa lukea :LOL:
Pointtihan oli siis se että kauanko muilla kestää oviskivut?! ;)

Nyt imuroimaan ja iltavuoroon töihin :wave:

Vanttu Onnea, Onnea, Onnea!!!:flower: Hyvää odotusaikaa sulle ja pikkuiselle =)

Jellona No kyllä olet Raskaana, onnittelut vielä kerran!:flower:

mervi-elina päivän heitto, tää lista tulee päivän perässä. En jaksa alkaa nuuskimaan olenko ite antanut väärät tiedot (todennäköisintä) vai näppisvirhe. Tuskin nyt suuntaan tahi toiseen heiluttelee.

jennyli jos voi kivuista puhua, niin mulla tuntuu oviksen aikoihin pari päivää sellasta pientä juilimista, nippailua vaan muutaman tunnin. Kummallakin kerralla kun raskaus alkoi ovis tuntemukset jatkui ja jatkui... jotain sellasta...täällä on sellanen hulina taas ettei ajatus kasassa pysy |O |O

Vielä omaa napaa väsyttelee ihan äärettömästi, lima virtaa ja ärsytyskynnys olematon... :headwall: aamuisin vetäisin peitot korviin mut kuopus hakkaa naamaan ja esikko karjuu: äiti helää jo! Saispa joskus nukkua niin paljon ku sielu sietää...

+++++++++++++
:whistle: :whistle: :whistle: nyt niitä vauvan alkuja tänne päin :D

moikka, onnea plussanneille :flower: :hug: itellä nyt vähän outo olo. tai kun valkovuotoo on tullu aika lailla 5pvä ajan, ja mitn kovia kipuja ei ole ollut, ovis on kyllä jo ollut, ja hyönettykin, jos se nyt sit oli ovis,, mut sellasta kk maista kipua päivittäin, en tajua..mistä vois johtua? :/

janita......................................kp 5/28-33
tinni.................................................................yk 2.....TYKS
Katta2.................................... kp 9/26-29
Hiljaisuus................................kp 11/21.............yk 2
Elriina......................................kp 12/34........................KOKS
tuittunen.................................kp 12/32
Jennyli.....................................kp 14/32..............yk 3
Tikruliini..................................kp 15/37-51.......yk3
rakkaimpani...........................kp 16/25-30
hellu77...................................kp 16/30-35
marihoo..................................kp 19/28-32............yk 9
ssihinä....................................kp 20/34.................yk3
syksyinen...............................kp 21/?
päärynärouva.........................kp 21/27-35.......................K-KS
Unelma3.................................kp 23/28-30............yk5......TYKS
Neitokeiju...............................kp 26/28
Pakanamaan kartta................kp 28/22-40
Piijuska-78.............................kp 29/28-33
Danya..................................... kp 46/28
Peipi80....................................kp 52/25
mervi-elina..............................kp 52/?
äiti 07.....................................kp 59/28-30
Tete.......................................kp 71/35
Seamrog.................................kp 75/?
Perhoinen84...........................kp 92/28..........
Vilijonkkis...............................kp 109/28.............
linneaborealis........................kp 166/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................

[/color]

Haamuilijat
rakkaimpani

[color]

Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin
Mantelinkukka
Valon kantaja
Jellona84
Vanttu80

Allunmamma.............taustalla
Tanjusha82...............taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta

MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

Minulla on nyt tullut jotain pientä vuotoa n. viikon ajan, mutta kuukautiset nuo eivät ole, joten en nyt tiedä, että onko kierto tuon verran vaiko eikö ole.

Lääkärillä kävin tiistaina ja tänään sitten labrassa verikokeissa niin katsotaan, että mitä tulee.
Mutta joo, nyt on tilanne kuitenkin sellanen, että mut saa poistaa listalta. En jaksa pohtia ja ihmetellä, kun kroppa on muutenkin sekaisin niin en tahdo sitä raskaudella enää enempää sekoittaa, joten kiitoksia kaikille seurasta ja plussaonnea kovasti kaikille :) nyt jos jollain muulla tärppäisi kun me luovutamme :D

ja onnea raskautuneille!

Epätietoisuus on inhottavaa :headwall: Eihän se mun lupaus testailusta sitten pitänytkään, vaan eilen taas aamulla mammaksin testin tein.. No, siinä olikin sitten ihan haaleen haaleen haalee viiva :) No, myöhemmin sitten vielä tehtiin clearbluen testi joka oli selvääkin selvempi nega.. Tänään sitten aamulla clearbluen testi jossa sitten näkyy aivan haaleetakin haaleempi viiva, jossa myös himpunverran sinistä väriä.. Mieskin siinä tummentuman näki :) Mutta oikeesti mä en ole yhtään varma onko ne haamuja vai onko ne kuviteltuja haamuja... toisaalta kun vertaan eiliseen negatestiin, siinä en mitään haamu näe vaikka koittasin kuinka kuvitella sitä siihen :LOL: mutta tässä tän aamuisessa olen näkevinäni.. Voi elämä tää on hölömöö :LOL: kun vaan jaksas oottaa sinne sunnuntaihin,mutta ei :ashamed: Huomenna pitäs tulla mammaksin testi taas.. Testaan siis sillä. EI innostuta vielä, koska mä oon sata varma että mä kuvittelen nuo "haamujen esiesi-isät" .....

Lääkärissä käyty :wave:
Ohhoi...mistäköhän aloittaisin!! Tulee taas pitkät sepustukset:whistle:

Josko aloittaisin niistä hormonikokeista...elikäs vaikka viimekierrossa ultrassa lääkäri tulkitsi näkemänsä keltarauhaseksi eli puhjenneeksi munarakkulaksi niin kokeet osoitti ettei ovulaatiota olisi tapahtunut :attn: :$
Prolaktiini oli 599 eli viitearvojen rajalla. Lääkitystä en tähän saanut. kyseenalaistin tuon koska minulle aikoinaan sanottiin että tulisin syömään lääkitystä vaihdevuosiin saakka! Gyne sanoi minun saaneen väärää informaatioita koska monesti nuo prolaktiini arvot kuulemma normalisoituu! Eikä nytkään ollut aiheellista lääkitystä aloittaa!
Sitten progesteroniarvoihin...ne olivat minulla liian matalat. Tuohan kasvattaa loppukierrossa kohdun limakalvoa joka on ehdoton hedelmöitymiselle! Minullahan oli viimekierrossa ohut limakalvo ja tiputtelua :attn: Ne siis johtunee ilmeisesti tuosta!

Sitten ultraan...nyt siis kp14 ja kp 10 tikutin digitaalisella testillä ovisplussan :attn:
Noh,ultrassa selvisi että ovulaatiota ei ole tapahtunut VAAN vas. munasarjassa näkyi 14mm follikkeli eli ovulaatio on vasta tulossa!!
Olenkin ihmetellyt miksi nämä kipuilut vain jatkuvat ja valkovuoto senkun lisääntyy :x
Lisäksi kohdun limakalvolla näkyi jotain?!!? Nestettä tai pieni polyyppi! Nyt kuitenkin kun ovis on tuloillaan ei uskaltanut tutkia tuota paremmin vaan menen menkkojen (toivottavasti ei tulisi) jälkeen sitten tutkittavaksi! Pieni polyyppikaan ei kuitenkaan kuulemma ole este raskaudelle mutta voi myöskin aiheuttaa tiputtelua!

Lääkäri epäili että ovulaatio tapahtuisi tuossa su-ma ja näin kierrostani tulisi taas sen 32pvää!
Sain ohjeeksi tietysti hempeilyä viikonlopun sekä maanantain aikoihin sekä Terolutit tukemaan mahdollista raskautta oviksen jälkeen.
Jatkossa joudumme sitten valitettavasti hakeutumaan yksityiselle puolelle saadaksemme apua raskautumiseen :/
Ovulaatiohäiriötä minulla siis on! :( Itse olisin halukas inssiin mutta kallistahan se yksityisellä on eikä ilman lainaa siitä varmaankaan selviäisi! :/

Mutta tähän kiertoon on siis vielä toiveita isolla T:llä ;) :heart: Nyt kaikki on vain kiinni isännästä ja sen jälkeen tuolta yläkerrasta!
Illalla siis varmaankin täytyy näistä asioista vähän ukko-kullan kanssa keskustella =)
Harmi vain kun hän on ollut hieman kireä koska lopetti tupakanpolton maanantaina :$

Hmm...ja mitä tulee noihin ovistesteihin niin usko kyllä meni niin kalliisiin kuin halpoihinkin!! :kieh: Silti ostin apteekista uusia että saan tikuttaa nyt loppuviikon :D Lämpöjen mittailut lopetan kanssa tähän!! ;)

nokun se on mun mielestä ollu jo.. kun limaa olin paljon. ja vähän ka kipeä olin. nyt ei niin limasuutta enään, eikä tee mieli rakastella.. joten ovis pitäisi olla hyödynnetty,, niin ja tän kierron pysyn mukana tässä ketjussa mutta sitten siirryn ukon ja kavereitten kaa jännää,, tuntuu että tietokone vie nykyään liikaa aikaa, kun ennen tuli kattoottua vain sähköposti----- :ashamed: te kaikki olette olleet kyllä ihania ja kannustavia, mutta pysytään tämä kierto loppuun :wave:

Kuinka pitkiä aikoja menkkojen pitää olla kateissa, ennen kuin kannattee lääkäriin edes mennä?

Minähän siis jätin pillerit pois ja vuosin viikko sitten kolme pv ruskeaa tuhrua ja nyt taas tuo tuhru jatkuu, oikeaa vuotoa ei. Menkkojen olisi pitänyt tulla, mutta ei.
Mietin, että mikä tässä mättää ja kauanko katson tätä. Lähinnä tämä outo vuotaminen huolestuttaa. :( Eli tuo listan kp ei pidä paikkaansa, vaan yhäkin sitä ensimmäistä kiertoa mennään.. En ymmärrä mitä tämä jatkuva ruskea tuhru nyt on. Ahdistaa.

janita......................................kp 6/28-33
tinni.................................................................yk 2.....TYKS
Katta2.................................... kp 10/26-29
Hiljaisuus................................kp 12/21.............yk 2
Elriina......................................kp 13/34........................KOKS
tuittunen.................................kp 13/32
Jennyli.....................................kp 15/32..............yk 3
Tikruliini..................................kp 16/37-51.......yk3
rakkaimpani...........................kp 17/25-30
hellu77...................................kp 17/30-35
marihoo..................................kp 20/28-32............yk 9
ssihinä....................................kp 21/34.................yk3
syksyinen...............................kp 22/?
päärynärouva.........................kp 22/27-35.......................K-KS
Unelma3.................................kp 24/28-30............yk5......TYKS
Neitokeiju...............................kp 27/28
Pakanamaan kartta................kp 29/22-40
Piijuska-78.............................kp 30/28-33
Danya..................................... kp 47/28
Peipi80....................................kp 53/25
mervi-elina..............................kp 53/?
äiti 07.....................................kp 60/28-30
Tete.......................................kp 72/35
Seamrog.................................kp 76/?
Perhoinen84...........................kp 93/28..........
Vilijonkkis...............................kp 110/28.............
linneaborealis........................kp 167/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................

[/color]

Haamuilijat
rakkaimpani

[color]

Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin
Mantelinkukka
Valon kantaja
Jellona84
Vanttu80

Allunmamma.............taustalla
Tanjusha82...............taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta

MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

Hitsin hitsit...! Kokeilin tikuttaa mammaksi ovistesteillä ja olinkin saavinani eilen ovisviivan tikkuun...? Mutta,tietysti mies iltavuorossa ja ihan naatti kun töistä tuli :/ Eli ei sitten pupuiltu :headwall: Testasin vielä tänään ovista, ja ois sen mukaan jo ohi... Mutta nyt vasta vatsaa nippailee ja limaa enemmän... Mitäs pitäis tuumata? uskotteko aina noita testejä? Mun pää menee ainakin niistä ihan sekasin :whistle: Ja kummat parempia liuskat vai ne toiset(mitä nyt olivatkaan)?Onnea plussanneille!
Täällä sitä kärvistellään ja yritetään metsästää ovista,Prkl |O

Huomenta kaikille :)
Täällä taustalla vieläkin, odotellaan että olis ovis aika :p mun mies on suunnitellu tälle päivälle jotain, kun pyysi että järjestän jonkun lapsenvahdin. Käski myös pukeutua hyvin :whistle: yritin udella mitä teemme niin vastasi vaan että yllätys :p

Neitokeijulle pahoittelut :hug:

Kp1!! Nyt ihan oikeasti ja varmasti kyllä kyllä! =) Miten voikaan olla iloinen tällaisesta asiasta. Elikkäs jos korjaa tuonne listaan niin kp1/32, jos lasken ihan oikean vuodon alusta. Ehkä näin. Ja nyt toiveikkaana uuteen kiertoon. :) Ja toinen kierto siis.

Janitalle ihanaa yllätystä!! Kuulostaa hyvältä tuollainen. :) :heart:

Yhteistyössä