***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Meikäläinen on vähän hukassa, niin kovasti toivon olevani raskaana ja jollain tavalla oon siitä ihan satavarma että olenkin, silti oon satavarma että menkat tulee viiikonloppuna :( Juu eli siis päättelyitä mistä tuntuu että olisin raskaana. No, on vaan sellanen tunne, tissit paisuu, mahaa nippaili viimeviikon, mielialat heittelee ihan hurjasti, mitä ei ikinä oo ees ennen menkkoja, oon siis hyvin tasainen tapaus.. sitten alamahaa turvottaa, maha toimii ihan ylikierroksilla joka on mulle hyvin harvinaista ;) väsyttää paljon, ruoka ei maistu, pää on ollut kipee, aivastuttaa vaikka en oo kipeenä, kuvottava olo, vaikka en ole varma kuvottaako oikeesti, hiuset ja iho rasvoittuu, pari isoo pattia puskenut vaikka muuten on aina hyvä iho..... HUOKAUS :/ voiko oma mieli tehdä näin paljon "oireita ja temppuja" vai voiskohan nää ihan oikeesti olla sitä mitä niin kovasti toivotaan.. En millään malttais oottaa loppuviikkoon että vois testata :ashamed:

Neitokeiju ja Vanttu Plussamyräkkää sinne päin ++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:

Ommaa nappaa ovis aika lähenee ja mies on torstaihin asti poissa...mua rassaa niin pirusti! Hätinä ehti sänkyyn kaatuessa näkeen et "kappas tuoltapa se ukkokulta nykysten näyttääkin". Mun pitää laatia oikein toimintasuunnitelma viikonlopun varalle et saan äijän petihin oikeaan aikaa ja vieläpä kanki pystyssä :saint: .

aurinkoista päivänjatkoa siskot!

voi että ihmisen pittää olla tyhmä!! :headwall: Tietenkin se testi oli pakko hakee ja tehdä, vaikka tiiänkin että turhan aikaista onkin vielä :ashamed: Negaahan se tietenki näytti ja mieli nyt sitten maassa :/ taas tunne että kaikki "oireet" oon kuvitellut ja menkat alkaa viikonloppuna.. vaikka onhan toivoo vielä, kun menkkojen pitäs vasta viikonloppuna tosiaan alkaa ja ei kai ne testit vielä tässä vaiheessa näytä jos raskaana onkin..vai uskottelenko vaan niin itelleni, en minä tiijä :headwall: ketuttaa :attn:

se oli apteekin raskaustesti... ja menin sitten ja tilasin parit mammaksin herkät testit.. voi elämä mä oon tyhmä :p Kun vaan oppis oottaan sinne asti että ois ne menkat myöhässä tai ees siihen päivään että kun niiten pitäs alkaa, mutta kun ei :headwall:

ei noi apteekin testit välttämät näytä.. siinähän lukee tämä on todella herkkä ja voit tehdä heti ensimmäisenä pvä kun kuukautisten pitäisi alkaa :D samantein joskus tos minä, negaa näyt ja nega oli... muistelin muuten et tein tän toisen kohal apteekin testin 8pvä ennen menkkoja ja plussaa oli.. mutta kaikilla erittyy erillail se raskaushormooni... joten voit ollakin. ei toivo täysin menetetty :hug:

janita......................................kp 3/28-33
tinni.................................................................yk 2.....TYKS
Katta2.................................... kp 7/26-29
Hiljaisuus................................kp 9/21.............yk 2
Elriina......................................kp 10/34........................KOKS
tuittunen.................................kp 10/32
Jennyli.....................................kp 12/32..............yk 3
Tikruliini..................................kp 13/37-51.......yk3
rakkaimpani...........................kp 14/25-30
hellu77...................................kp 14/30-35
marihoo..................................kp 17/28-32............yk 9
ssihinä....................................kp 18/34.................yk3
syksyinen...............................kp 19/?
päärynärouva.........................kp 19/27-35.......................K-KS
Unelma3.................................kp 21/28-30............yk5......TYKS
Neitokeiju...............................kp 24/28
Pakanamaan kartta................kp 26/22-40
Piijuska-78.............................kp 27/28-33
Vanttu80.................................kp 30/26-28
Upelankali...............................kp 38/24-26
Danya..................................... kp 44/28
Peipi80....................................kp 50/25
mervi-elina..............................kp 50/?
äiti 07.....................................kp 57/28-30
Leitz.......................................kp 64/34-38
Tete.......................................kp 69/35
Seamrog.................................kp 73/?
Perhoinen84...........................kp 90/28..........
Vilijonkkis...............................kp 107/28.............
linneaborealis........................kp 164/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................

[/color]

Haamuilijat
rakkaimpani

[color]

Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin
Mantelinkukka
Valon kantaja
Jellona84

Allunmamma.............taustalla
Tanjusha82...............taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta

MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

Jennyli :hug: elä viel heitä kirvestä kaivoon

Neitokeiju ei se apteekin oma oo riittävän herkkä jotta näyttäs sulla vielä raskauden. ++++++ peukutan sulle!

).( on kyllä iltaisin (.) mikä vois vaikka viitata mahdolliseen raskauteen. Vielä ei menkkoja näy. Kp 30/26-28. Olo on tosi flunssainen ja kipee, lämmöt koholla. Alaselkää särkee ja alavatsaa nipistelee. Oon 2,5 viikkoa ollu takaisin työelämässä, joten en sitten tiiä voisiko elämäntilanteen muutos ja stressi viedä noi kuukautiset.. En ees ehdi töissä syömään, niin johan sekin voi vaikuttaa, että kuukautiset myöhästyy. Saatan tänään kyllä kuitenki mennä apteekin kautta töistä kotiin. Illalla testaan jos ei mitään vuotoa sitä ennen näy. :)

Testasin nyt sit aamupissasta mammaksin testillä. puhdas nega :( Että ei taida meikäläinen tästä kierrosta plussata, mikä tietty harmittaa koska kroppa kuitenkin merkkejä siitä niin vahvasti antoi. mutta nähtävästi se osaa kusettaa mua ihan kympillä. Niin selvää oiretta, että ei sitä varmaan kuvittelemalla voi aikaan saada. Tosin kaikkihan on mahdollista sinne asti kun ne menkat vaan pysyy pois ja vloppuna pitäs menkat vasta alkaa. Silti se harmittaa koska ajattelen sen niin että jos mä ihan oikeesti olisin raskaana, se olis tuossa herkässä testissä jo näkynyt, mutta ei. :| Ehkä vaan valmistaudutttava siihen, että ne menkat tulee. Yhtään testiä en ennen sunnuntaita enää tee, en jaksa pettyä, enkä tee vielä sunnuntainakaan vaikka menkkoja ei näkyiskään, saa mennä nyt sitten yli ja testailen sitten jos on jotain testattavaa.... *murheen murtama*

Vanttu tee nyt ihmeessä se testi jo!! ;) Taitaa komee plussa tulla ruutuun,niin selkeet oireet sinulla! =) :heart:

).( Eilen laitettiin vauvansiemenet matkaan :heart: Vähän on pessmistinen fiilis koska ovis oli kyllä jo tapahtanut kivuista ja lämmöistä päätellen! Mutta testipakkauksen ohjeiden mukaan eilinen päivä vielä hedelmällinen oli. Ja olihan niitä kipuja vielä eilenkin,ei senpuoleen ja tänäänkin vielä kohdussa sellaista poltetta! Kuinka kauan teillä muilla kestää ovisoireet?!
Lämmöt mulla on ollut nyt 2 aamuna korkealla,siis jo eilen! Nännit arat ja mummotauti iski noiden lämpöjen myötä välittömästi :kieh:
Torstaina mulla onkin sitten lääkäri ja pääsen kuulemaan hormonikokeiden tulokset. Toivottavasti myös ultraisi niin näkee onko ovis ihan oikeasti tapahtunut ;) Tylsää kun eivät osaa kuitenkaan sanoa koska irtoaminen on tapahtunut :/

Nyt takaisin töihin :wave:

Neitokeiju, ei se silläkään välttämättä vielä näy. Yleensä noilla herkilläkin voi testata vasta kahta päivää ennen kuin pitäisi alkaa. :) Vielä on toivoa siis. Ja vielä silloinkaan ei välttämättä näy.

Vantulle plussa onnea!!

Itsellä vähän samalaisia oireita kuin Vantulla, lähinnä tuo turvotus ja nippailu.
Rintoja kihelmöi, maha turvoksissa iltaa kohden kovastikin, paineen tunnetta alavatsalla ja muutenkin outoa. Vessassa saa juosta usein.
Ei siis vieläkään oikeaa vuotoa, 30pv tyhjennysvuodon alkamisesta. En usko raskauteen vieläkään, Lauantai aamuna nega. Kyllä ne vielä alkaa, toivottavasti pian. Mutta toivon kyllä paljon, että olisikin plussaksi muuttunut. En uskalla testata, kun en haluaisi pettyä. Oireet kun on mahdollista kuvitellakin.

J84
Iltaa kaikille Labran mukaan olen raskaana, mutta testinotto päivänä oli vähän hCG:tä veressä. Viikkoja oli silloin kasassa 4+4 jos oikein laskin ja mulla sit vissii nousee tosi hitaasti noi arvot. Mutta tänään 5+1 sit tein vielä Clearbluella yhden ja viimeisen testin päivällä niin se oli ainakin triplasti tummempi kuin lauantaina.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2827455.jpg (tänään)
http://www.aijaa.com/v.php?i=2804622.jpg (lauantaina)

Iltoja!

Testi näyttää tältä: http://www.aijaa.com/v.php?i=2828048.jpg (kuva tuli vähän isona ku enhän mä mitään noista latauksista tajua.. )

Mutta ei taida tarvii ihmetellä ollako vaiko eikö olla! :LOL: Olen kyllä nyt niin yllättyny, kun odotin että tätäkin raskautta saadaan odottaa kuukausikaupalla, niiku kakkosen alulle saantia, ja nyt sitten tulikin tärppi näin pian. Kyllä oli mieskin aika ihmeissään ja heti muuten alko miettimään, että mikähän auto se sitten tarvis olla kolmen muksun kanssa, että riittääköhän farmarikaan, kun jokaisella on jonkinnäköne turvaistuin. :D
Mutta maltilla mennään. Mulla on ollu niin tavattoman hyvää onnea näiden kahden edeltävän raskauden kanssa, niin en jotenkin uskalla vielä hihkua yhtään.

Kaikille teille kiitos paljon seurasta ja ihan hirmuisen paljon plussaonnea tänne toivotan! Tulkeeha peräst sit äkkiä!!!

janita......................................kp 4/28-33
tinni.................................................................yk 2.....TYKS
Katta2.................................... kp 8/26-29
Hiljaisuus................................kp 10/21.............yk 2
Elriina......................................kp 11/34........................KOKS
tuittunen.................................kp 11/32
Jennyli.....................................kp 13/32..............yk 3
Tikruliini..................................kp 14/37-51.......yk3
rakkaimpani...........................kp 15/25-30
hellu77...................................kp 15/30-35
marihoo..................................kp 18/28-32............yk 9
ssihinä....................................kp 19/34.................yk3
syksyinen...............................kp 20/?
päärynärouva.........................kp 20/27-35.......................K-KS
Unelma3.................................kp 22/28-30............yk5......TYKS
Neitokeiju...............................kp 25/28
Pakanamaan kartta................kp 27/22-40
Piijuska-78.............................kp 28/28-33
Upelankali...............................kp 39/24-26
Danya..................................... kp 45/28
Peipi80....................................kp 51/25
mervi-elina..............................kp 51/?
äiti 07.....................................kp 58/28-30
Leitz.......................................kp 65/34-38
Tete.......................................kp 70/35
Seamrog.................................kp 74/?
Perhoinen84...........................kp 91/28..........
Vilijonkkis...............................kp 108/28.............
linneaborealis........................kp 165/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................

[/color]

Haamuilijat
rakkaimpani

[color]

Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin
Mantelinkukka
Valon kantaja
Jellona84
Vanttu80

Allunmamma.............taustalla
Tanjusha82...............taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta

MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

Täältä taustalta kurkin... Oih, kovasti onnea plussanneille! :flower: Ihana oli nähdä kuvia toisten positiivisista testeistä... :)

Itsellä kun ei minkäänlainen testaaminen tai edes kiertopäivien laskeminen ole lähellekään ajankohtaista... :( Kovasti yritän tuota ukkoa lämmitellä ajatukselle kolmannesta (ja toivon saavani kaksoset niin että olisi se haaveilemani 4 lasta kasassa jos ihmeen kaupalla saan miehen vielä ylipuhuttua :D ) Nimikin olisi jo pienelle tytölle valmiina... :whistle:

Plussapuhurit kaikille joilla on hedelmälliset/jännittävät päivät meneillään! Toiveita elättelen, että ensi vuoden alussa pääsen liittymään kunnolla teidän joukkoonne :p

Yhteistyössä