KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT heinäkuussa

Minä taas odotan sitä pirskatin tätiä saapuvaksi huomiselle taikka vklopulle :ashamed: . R-testi näytti selvää negaa, joten yk 13 lähtee ihan näinä päivinä. Niin, minä lasken tuon yk:n ihan pikku kolmosen yrittämisen alkutaipaleesta saakka, vaikka varhaisia km:ja on ollut kaksi tuona aikana.

petronella09
puolesta jännäilen täällä pärähtäiskö sulla nyt plussa. Peukkuja!
 
petronella09, oikeastaan, niitä oireita on mullakin, mutta kun on jo niin hiton monta kertaa pettynyt, tuntuu, että eiköhän nämä merkit viittaa lähestyviin menkkoihin. Olennaiset mahakivut ja päänsärky siis puuttuvat, joita mulla on aina muutama päivä ennen menkkoja. Nyt tossa just tulin kampaajareissulta ja olin varma, että just joo, nyt ne on alkanut, kun tuntu että lorahtelee...mutta se oli vaan valkkaria. Ja eilen illalla keräilin muksujen leluja lattialta, kun nousin ylös, alamahassa repäsi ilkeästi, aivan kuin joskus muinoin aiempien raskauksien alussa....voi että..jokohan sitä pitäs päästää itsensä piinasta...
 
Hei kaikki! olis sitten kp2, vähän meni pitkäks.. aaargh!! ja se olis sitten yk3.. masentavaa.
No enskuussa sitten taas uusi yritys. Eikä kellään vauvauutisia, voihh.. onnea kaikille kellä alkaa testi päivä lähestyä, toivotaan parasta!! Onnea kaikille negan tehneille enskuuhun!
Pitäisköhän hankkia niitä ovistestejä..hmm... :attn: taas piiiiitkä kk edessä...
 
mammamia nyt ehdottomasti testaamaan B) Ei saa piinata meitä muita näin!

Voi kun itsekin pääsisi jo varmaan testailuun, ensi viikolla odottelen menkkoja alkavaksi mutta testin teen vasta kun kunnolla myöhässä niin ei tarvitse taas pettyä, huokaus.
Yritän pitää positiivista mieltä yllä mutta se on niin vaikeaa :ashamed:
 
Snowangel, Petronella & Mammamia vetäskääpä nyt semmonen kolmen plussan suora, niin muutkin koitetaan sitten päästä vahvaan peesiin ;) Siis pelihän ei oo menetetty, näytti testi mitä tykkää...ennenkun se perhanan täti tulee (jos tulee) Viikonloppua kaikille!
 
Kiitos kaikille tsemppaajille :D

Nyt mua rupes mammamia82 jännittämään tosissaan sun puolesta ;)
Mulla vasta yk2 ja vaikka oireita onkin,on niin epäuskoinen olo,että plussa tulis,kun aiemmat raskaudet alkaneet vasta yk4 ja yk5 :whistle: Edellisestä lapsesta vahva plussa tuli kp31 ja jännäänkin,että jos oon raskaana,niin näyttääkö testi vahvaa plussaa sunnutaina,kun kp on 29 :/ Toivottavsti sinne asti päästään ilman vuotoja ja testin saan tehtyä ;)

Kovasti plussatuulia kaikille :heart:
 
Täälläkin jännäillään mammamian puolesta!

Hitto nää alkukierron päivät on pitkiä ja kuluvat hitaasti. Tuntuu niin pitkältä aika seuraavaan mahdollisuuteen. Ja minä kun haluan olla raskaana ja saada lapsen pian.

No josko elokuussa plussauutinen synttärilahjaksi...
 
Anteeksi siskot, että pidin teitä jännityksessä, netti toki lakkaa juuri hektisellä hetkellä toimimasta tai oikeastaan vika oli modeemissa josta piti painaa reset-nappia tai jotain...nooh nyt toimii taas.

Niin ja itse asiaan, arvatkaa mitä? No, tulin kertomaan plussauutisen:) Siis aivan uskomatonta. En käsitä vielä itsekään.

Mammamia ja rv 4+
 
mammamia82 :heart: :heart: IHANAA, Onnea :heart:
Voisitko sä mammamia82 kertoa vielä että miten tämä kierto mistä plussa tuli meni oviksen ja oireiden suhteen.? En jaksa kaikkia edellisiä viestejä lukea niin kertaus ois paikallaan, ja antais meille ei-plussanneille toivoa. Niin ja tuliko plussa greippimehun voimalla, ja kuinka ahkeralla yrittämisellä.?

Terveisin Silmäterä, utelias ja epätoivoinen
 
Kiitos teille silmäterä ja petronella, mutta samaan hengenvetoon pahoitteluni menkoista snowangel ja petronella :hug:

Silmäterä, yritystä takana jo viime syksystä ja toivo kyllä jo meni, ja kun meidän kohdalla oli hyvin epätodennäköstä, että ilman hoitoja kolmosta tulisi, mulla endo ja polykyst.munasarjat jne. Jo lääkärissä aiemmin kevättalvella tuo siis tuli ilmi, mutta viimesin käynti gynellä pari kk sitten lohdutti, se lääkäri oli sitä mieltä,että toivoa on:)

Ja minähän vannoin, että greippimehun voimalla ja jalat seinää vasten...heh, no ei sitä mehua voinut kun litran lipittää alkukierrossa, ovista en tikuttanut, kun oireet oli tosi selkeät. Ja ei siihen plussaan tarvittu kuin yksi kerta, siis oikeesti:) Mies oli reissuhommissa just oletetun h-hetken aikaan, mut ovis olikin onneksi myöhässä ja ehdittiin peiton heilutukseen oikeeseen aikaan:)Muutama päivä sitten alkoi jotain oireiden kaltaisia, vain vahva tunne siitä, että nyt on tärppi käynyt, oli kuitenkin päällimmäinen. Ja nyt sitten kp 29, selkeä +.

Joten toivoa on, siskot, aina:)

 
Minä olen tähän ketjuun liittynyt ehkä kolme kk sitten, mutta koska kuukautiset tulivat, jätin ketjun lukemisen että ajatukset olisi pyörineet muuallakin kuin vain raskauden odotuksessa. Tänään ihmettelin suurta uupumusta ja väsymystä joten kävin testaamassa. Sieltähän se vahva plussa ilmestyi nopeasti! Hieno tunne, upeaa! :) Toivottavasti pieni pysyykin mahassa loppuun saakka. Siirryn siis odotuspuolella ja tehän kaikki tulette perässä, yksi toisensa jälkeen ;)
 
Petronella ja Snowangel :hug: niin paljon se kirpasee joka kerta...ehkäpä meidän vuoro elokuussa...
Onneksi saatiin kuitenkin positiivisiakin uutisia vielä heinäkuullekkin, vaikka kauan se kesti mammamia todellakin piti siskot jännityksessä, mutta uutinen oli mitä mahtavin, paljon onnea =) Onnittelut myös Pingviinille!
 
Mulla tuli eilen kauhee menkkajomotus illalla....aattelin et oisko mahd. kiinnittymiskipuja ?! alamaha ja alaselkä kipeenä hetken aikaa...ja nyt ei mitään.
Jännä et en muista yhtään mitn oireita mitä edellisitä on ollu...hmm...
vv on vaan ollu runsasta ja nytkin sitä tuntuu olevan vaikka toisille jakaa :x :ashamed:

Onnea Plussanneille! :heart: :heart:
Koitetaan tulla perässä.. :D ;)

-N-
 

Yhteistyössä