Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Cherise: Siirrä vaan minut plussanneisiin (marraskuu). Tein vielä su uuden testin ja selkeä plussa. Toivottavasti pysynkin siellä odottajien puolella eikäl tule ikävyyksiä...

Tsempit kaikille ja oikein paljon plussaonnea <3
 
Laita vaan Cherise mut plussanneisii. Toivon samoin kuin Mussukka82 että pysyn odottajissa. Tänään soitin neuvolaan ja parin viikon päästä on jo eka käynti. Nyt ei voi kuin ekaa ultraa oottaa että tietäis että kaikki on hyvin.

No mutta paljon tsemppejä ja plussia kaikille!!!
Ja mukavaa joulunodotusta! :)
 
Onnea myry80!

Mulle saa päivittää. :'(
En tiiä pitäisikö alkaa toimenpiteisiin... Neljä vuotta menty tjot-meiningillä, ajoittain aktiivistakin yritystä ollut. Ja nyt lähtee yk 7 erittäin aktiivista touhua. Pahalta alkaa näyttämään...
Marmeli.................kp 1/28-35............yk7............29......... ..-04, -05
 
Onnea plussaneille <3
Täällä odotetaan h hetkeä ja epäilyttä ett viivat tulee :( kyl on nyt selainen olo ett punaista päin olla menossa..
Menkamaiset kivut ja jo 3 päivää pääsärkyä (migreeni). Hajuaisti on kyl ihme herkkä. Päivisiin paleilutta ja iltaisin kuuma. Mutta lämpö laski eli kyl täti on tulossa. Pelkä ajatus jo itkettää. Kp 26/28?
Mutt toivon teille parempaa onnea !<3 <3 <3
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille plussanneille. Huomenna pitäisi alkaa menkat, mutta ei ole ollut mitään menkkatuntemuksia. Onko kukaan koskaan plussannut siten ettei ole ollut mitään oireita eikä lämmöt nousseet? Alkaa olla aika epätoivoinen olo näin kahden vuoden yrityksen jälkeen..välillä miettii että ehkä tällä on tarkoituksensa,mutta mikä??
 
Myry ja mussukka ONNITTELUT!!!! pitää nyt muistin virkistykseksi tarkistaa et monesko yk teillä oli niin sais tsemppiä :)
Olen hyvin hämmentynyt kun "mitäs nyt" palstalla joku rekkaamaton kyseli raskausmahdollisuudesta..täysin samat kierrot kuin mulla et ensin 58pvää tjsp ja sit vaan 12pvää heti perään!! Hitto kun en puhelimella osaa linkittää sitä keskustelua..
 
  • Tykkää
Reactions: Mussukka82
Mrs-K: Mun tilanne on se että ehkäisy jätettiin pois viime huhtikuussa ja tulin heti raskaaksi ekasta kierrosta. Kesäkuussa sitten todettiin keskeytynyt keskenmeno ja kaavinta oli ennen juhannusta. Tästä kaavinnasta olen laskenut yrityskierrot ja viidennellä kierrolla nyt tärppäsi. Nyt vaan toivoo että tämä onnistuisi eikä menisi kesken. Takaraivossa kuitenkin keskenmeno kummittelee, vaikka tietää että se tulee jos tulee. Turha murehtia etukäteen.
 
Onnea plussanneille!:flower:

oon jättäny täällä pyörimisen vähemmälle ja selvästi on koko asia ollu mielessä vähemmän kun viime kierrossa. :D nyt kuitenkin alkaa olla tärppipäivät käsillä (kp12/28) ja joka toinen päivä talletellaan. Onneks tässä on kaikkea joulujuttuja tulossa niin ei ehdi uhrata liikaa ajatuksia tälle yritykselle..

Huomenna veronpalautuspäivän kunniaksi käydään shoppailee, torstaina tehdään pipareita, perjantaina tulee kuopuksen kummi kylään ja olis tarkotus laittaa joulua kotiin. Lauantaina on siskon tytön ristiäiset js illalla mennään koko perhe ravintolaan syömään ja juhlistamaan meidän 6v kihlapäivää ja 7v yhdessäoloa. :) että tekemistä riittää.. :D
 
Ompas täällä hiljasta..
Mitäs teil siellä kuuluu?
Mulla alkoi tänään kp1/27-28? Tiesin mutta silti :( Vähän ärsytti kaverin kommenti (vaikka hyvä hän tarkoitti) "parempi onnea ensi kk" heh juu sillä ei ollut ongelmaa saada mukulat ja ei se tieä mitä mä käyn mun pikku pään sisällä.
Ensimmäisen mukulan odotin melkein 3v. Toista melkein 2 v eli ei se niin helppo oo mun kohdalla :( ja joka hiton kk olen "raskana"
Mutta toivon teille +++++++++++++++ :D
 
Huomenta!

Menkat loppui eilen kp8 ja aloitin tikuttamaan ovista, olettaen että nyt olisi edes suurinpiirtein normaali kierto käynnissä..sitähän ei voi tietää. Ostin niitä testejä 14kpl ja testaan nyt jokapäivä eli oletettavasti siihen kp22 mennessä, johon saakka ne riittäisi, se ovis tulisi jos on tullakseen. Jos en onnistu sitä bongaamaan noiden testien avulla niin saa mun puolesta olla koko homma sitten taka-alalla odottelemassa ns.parempaa ajankohtaa jos sitä on olemassakaan.

myry... erittäin paljon tsemppiä! Toivon todella että pieni pysyy nyt kyydissä :)
Paljon olen ehtinyt kokea elämässä mutta keskenmenoa, ainakaan toistaiseksi, en..en voi edes yrittää samaistua siihen tilanteeseen mutta uskon sen olevan raastavaa :(

Ilmotelkaahan loppukiertolaiset mitkä on fiilikset?? Pink89 toivottavasti se plussa jo huomenna näkyisi!
 
Elen illalla ja tänä aamuna testasin todella haaleat haamut. Kääks. Jotenkin tuntuu ettei ne tuosta vahvistu, mutta pitää testata vielä huomenna. Huomenna lähetään miehen kans kahdestaan "lemmenlomalle". :p Ollaan yks yö hotellissa ja käydään jouluostoksilla. Ihana pieni irtiotto arjesta. <3
 
Onnittelut vielä plussista jos en ole muistanut aiemmin onnitella ja terhakkuutta tärppipäiviin ;)

Täällä mennään niitä kuuluisi piinaviikkoja kp 23 (ovis siis kp 16) joten vielä pitäis viikko jännäillä. Oloja on mutta onhan noita nähty ja koettu ennenkin. Yhtään en nyt anna mielikuvitukselle sijaa vaan kaikki tuikkaisut ja vihlaisut tulkitaan muuksi kuin raskaudeksi kunnes testi toisin todistaa. Ajattelin testailla kp 29 (kuopuksen synttäripäivä osuu siihen) mikäli nyt sen suuntaista tarvetta ylipäätään ilmenee. Aiemmat raskaudet näkyneet hyvissä ajoin (ja tuntuneet) joten lienee selvää jo tuolloin, että kulutanko rahaa testiin vai en. Sillä välin pitäis kulutella näitä päiviä...
 
Marabela, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

Mrs-K, plussaonnea ovistestailuun!!!!

Pink89, onnittelut plussasta!!! :)

Täällä elellään piinaavia päiviä (kp28/25-29). Nyt aamulla on ollut vähän menkkakipuja, joten eiköhän se täti kohta kurvaa kylään. :'( Testejäkin on kaapissa, mutta pelkään niin pettymystä, joten ehkä vain odottelen pari päivää, miten käy.
 
Pink89 onnea plussasta!!! :)
cherise oih, piinallisia päiviä..toivotaan nyt kuitenkin että ois tärpännyt!

Omaa napaa.. Täällä nyt kp12 ja aamulla veskissä tuli vähän verta paperiin :( taaaas menkat? Edellinen vuoto loppui vasta kp8 että on tämä jo aivan käsittämätöntä jos nyt taas.
kp10 ja 11 tuli ovistestiin haaleat viivat..tänään en ole vielä testaillut. Kaks päivää ollu aivan karseat ylävatsakivut, oikein kramppaa väliin ja pahoinvointia..mutta tänään ei mitään. Ovisoireita? Olen ehtinyt jo googlata kaikenmaailman mahasyövät etc.. Huoh. Tahtois niin saada jonkinlaisen selvyyden tähän kropan toimintaan/toimimattomuuteen..vaan ei auta nyt muu kuin ihmetellä ja odotella!
 
Onnea plussista. Ihanaa kun alkaa plussiakin tulemaan. :)

täällä eletään piinaviikkoja. mulle vois korjata listaan kp 18/28. toivotaan et kierto pysyy samana, eikä pitene. peittoja heiluteltu aamulla kp 16 viimeksi ja nyt ei kyllä jaksa kun on hirveä flunssa päällä. :/ hirveitä toiveita ei tähän kiertoon oo kyllä, ihan hyvä vaan niin ei sit just ennen joulua tipu korkeelta ja kovaa.. kaikenlaisia pieniä tuntemuksia on, mut viime kierto todisti sen et näissä luomukierroissa se on ihan normaalia.. Joten pidetään jalat maassa niin ei pää yllä pilviin. :D
 
Jaahas, komento takaisin jos näin voisi sanoa:
Mulle voi päivittää kp1 :'(
Olettaen että olisi ns.normi kierto niin nyt olisi kp23..MUTTA mulla on sitten menkat jo kolmatta kertaa normaalin (28pvää) kierron aikana..jos siis noin kuvainnollisesti voisi sanoa.
Ei tässä ole enää mitään järkeä :(

Tää nyt sitten poistuu taka-alalle ja ilmoittelen itsestäni kun tai jos tulee aihetta :( itkettää vaan..

*sanaton*

Tsempit kaikille joilla se plussa ei ole vielä tullut! Ja mukavaa joulun odotusta ja ennenkaikkea vauvantuoksua ja onnea vuodelle 2014!
 
Pink89 Onnittelut! :heart:

Taisin saada ovisplussan ellen sit näe vaan sitä mitä haluan.. Eli tänään DPO -1. Voi aika, juokse nopeemmin. Ois ihan huisia saada joululahjaksi plussa testiin..

Cherise Toivottavasti siellä olisi tärppi käynyt nyt!
 
En sitten malttanut olla testaamatta. :headwall: Aamulla testasin puhtaan negan. :( Menkkakipua ollut koko päivän niin paljon, että vähän väliä töissä ravasin vessassa katsomassa joko vuoto alkanut. Vielä tätiä ei näy, mutta tunne on, että hetkenä minä hyvänsä tulee täti kyläilemään. Argh!
 
Heti aluksi, pahoitteluni tädin kohdanneille :( Pitkään yrittäneenä joka kerta tuntuu pahemmalta. Toivon teille kaikille pian plussaa :heart:

Onnittelut plussanneille :heart: Ihanaa kun plussia tulee.

Cherise: Sinulle erityisesti voimia, toivon että tänään oli liian hätäinen nega ja että täti ei missään nimessä tule paikalle :hug:

Omaa napaa. Minulla oli viikko sitten tosi kova kuume ja oksentelin ja käytin buranaa huoletta, kuume kun oli 40. No, tänään sitten Plussasin kp 31 :heart: Ilo tästä hieman laantui, koska luin että kova kuume on tosi huono sikiölle, samoin burana. Koska minulla ei mitään oireita ollut, ja olen niin monta kertaa pettynyt, en epäröinyt käyttää buranaa. Tosi harmi jos nyt olen mokannut :'( Mitä mieltä ootte?
 

Yhteistyössä