Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

kitos kommenteista, epätietoisuus on kyllä pahinta piinaa sanon minä! mietin koko ajan voisko kuitenkin kyseessä olla viivanpaikka? jos tänää olis kiertopvä 28 ni sehä voi kyllä olla et ois haalea plussa, mut en tiiä.. ei kai se auta kun testata huomen aamuna uudellee, ni saa selvyyden..

kaveri kävi tuossa päiväkahveella, ku lasten kans kotosalla ollaa tämä ja huomine ku viikonloppuna olivat kuumeessa, ni kyllä hänkin viivan näki ja muistan ku joskus aijemmin samalla testillä testasin ( kierukka oli kyllä paikallaa sillon, kun epäilivät sen lähtenee vaa liikenteesee ku narut hävis) ni sillo oli kyllä ihan puhdas nega, ei mitään viivan paikkoja tms olu näkyvissä vaikka kuinka tihrusteli,käänteli jne, tuon nyt näkee ni et ku kahtoo vaan ja kyllä viiva siihen jäi nyt kuivuessakin.. itse nyt vaan jotenkin epäilen edellee tätä hommaa :headwall:

kenguru: :hug:

alice81: Tervetuloa! Pakko kommentoida tuota kesän jälkeen aloitusta, että onhan siitä se hyvä puoli, et saa varmasti nauttia kesästä ilman pahoinvointeja. ;)

pikkupeikko85: mielenkiintoinen tilanne sulla siellä. Onhan se plussa täysin mahdollinen. Ilmoittele, kun asia selkeytyy, niin saadaa listalla oikein.

Anteeksi kaikille, jos listalla puutuu tietoja. Nyt on tullut niin paljon uusia mukaan, et meinaa hiljaisenketjun päivittäjä mennä sekaisin. :whistle: ei vaan, kivaa et on tapahtumaa. Meinasin avaa meillekin KESÄ- pinon vielä tällä viikolla.

Keskiviikko 29.5.2013

Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki................kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä.....lapset

Aotearoa..................kp 63/27...........yk 3..............30........01/08, 02/09
Aliila........................kp 27/31-34......yk 12............30.....-07,-09
NuVe.......................kp 20/26-30.......yk 8.............28.... -07, -09
Sydäntähti................kp 12/27-34.......yk 3.............28........7/06, 10/08
Angelbird..................kp ?/30-32.........yk 6.............27.........-06, -09
keksipurkki...............kp -/25-26.........yk16.............25....09/08, 11/10
ellamillasofia.............kp ?/30-36.........yk 1..............25.............-07, -09
Vauvahaave..............kp24/14-?...........yk2.............33......-10 ja -11
Hymypallo................kp27/28.............yk+8v..........35............-00,-04
KirsiH......................kp20/??..............yk1............. 28............ 07-, -08
Hätähousu...............kp12/24-26...........yk2............29..........-07,-09
G2P2..................... kp 26/30.............yk 1.............30........... -05 ja -06
Koikoi.....................kp 1/24-28.........yk 2..............32...........-09, -11
Eltsiira....................kp3/28...............yk 1.............30.............-09, -11
Sweetpearl.............kp18/36..............yk 1............ 28............-08, -11
Pikkupeikko85........kp5?/28...............yk 2.............28............-07, -09
Kolmiliini................kp?/?.................yk 1..............30...........-07,-12
Piikru.....................kp?/?................yk 1..............24...........-08, -09

Taustailijat:
Jenny90, Ole luonani aina, hemu2, marsa-, Usvametsän neito, Rahkis, Jumevi, katrinainen, Tintti83, Kukki$, saraheinä, Alice81

Plussannneet:
Joulukuu
liiisu...........................yk 5, Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1, Casper77.....................yk 1
Astre...........................yk 2, Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4, Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8, Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1, Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1, dita..............................yk 5
Viola30.........................yk 2, Aminohappo..................yk 4
Maaliskuu
ViiruP..........................yk 7, Mamimamimami...........yk 3
Kettula........................yk 2
Huhtikuu
Tafgu..........................yk 1, Kuume84....................yk 5
Klementiini..................yk 1, Linttu.........................yk 3
Catherine....................yk 4, Sanna-M.....................yk 5
EiKahtaIlman3.............yk 5
Toukokuu
Jardin........................yk 2
Viifu..........................yk 1
_kenguru_.................yk15

Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!

Viimeksi muokattu:
saraheinä: mua kans välillä vähä "nolottaa" ajatellakaan kolmatta, kun on jo kaksi pientä tässä.. Mutta oon kuitenkin aina halunnu lapset mahd pienellä ikäerolla. Ja tosiaan taitaa meijän lapset olla aika saman ikäsiä :)

kenguru: :hug:

Mulla on nyt tullu naamaan ja rintakehään paljon finnejä.. Voiskohan tää olla hormonitoiminnan palautumista (synnytyksen jälkeen) ja enteillä menkkojen alkua (vaiko kenties johtuu näistä helteistä ja hikoilusta??) :confused: :D Mä ootan niitä nyt kun kuuta nousevaa, että päästäs alottamaan yritys! Turhauttavaa vaan ootella, ilman mitään jännättävää..

_kenguru_ :hug:

pikkupeikko85 ihanaa! Toivotaan nyt että se on oikea plussa.

Mä en oo koskaan harrastanu noita ovis-testejä enkä aio tehdä niitä nytkään. Vähän samalla menty nää yritykset aina et yritetään joo mut tulee sit ku on tullakseen, jos tulee. Mulla vähän sama kuin usealla muullakin ettei se mikään katastrofi olisi jos en raskautuisi nyt. Tai ylipäänsä ollenkaan mutta koko ajan mä sillä ajatuksella kuitenkin olen ollut että 3 lasta meille tulee.

Niin joo ja nyt ei olis ollenkaan fiksua tulla raskaaksi koska mies on työttömänä ja menossa syksyllä ajamaan yhdistelmäkuljettajan tutkintoa joka kestää puolisen vuotta ja sit vasta duuniin, vauvahan saattaisi jo syntyä ennen sitä. No kummatkin lapset ovat tärpänneet vasta kolmannesta kierrosta joten jos luotetaan siihen et näin tapahtuu myös tällä kertaa :D

Pikkupeikko85: Joko testasit uudestaan? ;)

Mua vähän kyllä hirvittää jos tärppää pian,et kesä menee peiton alla maatessa/vessan lattialla yrjötessä. Mulla oli etenkin ekasta kovat pahoinvoinnit. Mut jos nyt ei olis? :D
Kahta ekaa oon alkanut odottaa syksyllä,joten nyt en halua kolmatta kesävauvaa...ja muutenkin,meillä oikeestaan menee niin,että kolme kiertoa yritetään ja jos ei ole tärpännyt,niin sitten loppuvuos pidetään taukoa yrittämisestä ja mä menen alkuvuodesta töihin ja sit saa taas tärpätä....melko tarkat suunnitelmat :LOL:

joo testasin, ja kahdella testillä varmuude välttämiseksi :D ja iha puhdas nega on! eli olisikohan nyt vaan ollut eilinen haamu tai joku oikee kunno viivan paikka tms??

eilisen illan tutkin näitä kierukan jälkeisiä vuoto juttuja, ni epäilen et mulla kierukka on ns toiminut niin hyvin ettei siellä ole ole mitään vuodettavaa.. ilmeisesti näinkin voi käydä? mulla ei meinaan tän 3,5vuode aikana ollu edes juuri mitää tiputtelu vuotoja, olisinko 2krt huomannut että jotai tuli paperii pyyhkiessä.. eli kohtu asettunut johonkin ns lepotilaan tms? onko se ees mahdollista? :D:D:D

mutta eip tässä kuulkaas mittään, uutta yritystä vaan kehiin, sehän voi olla vain parempikin kun tärppi ei käy het ekast ayrittämsätä kierukan jälkee,kuitenki suositellaa et olisi yhden menkat välissä ennen raskautta :):)

mutta kovasti plussa onnea muille yrittäjilel nyt joilla loppu keirto meneillään :)

pikkupeikko85, hyvä nyt ainakin että sait varmuuden asiaan, epätoietoisuus kun on kamalinta ikinä! Ja onhan se yrittäminenkin ihan kivaa ;)

Mulla on jotenkin nyt niiiiin kivat fiilikset tästä yrittämisestä jo että hirvee pettymys jos muka ekasta tärppäis, mutta en mä kyl usko et tärppää ees :D No ehkä se pettymys tulee myös jos ei tärppää. Mutta on kyllä paljon levollisemmat fiilikset kun aiemmin, on nuo kaksi uhmista kuitenkin jo tossa :heart:

Pikkupeikko85: Ääh,ei se sit ollutkaan plussa :| Mulla on käynyt sillai,et on tullut viivan paikka,kun olen liian aikasin testaillut. Nyt en kyllä testaa vasta kun sitten/jos menkat oikeesti myöhässä.

Tällai kun yritys on vasta alkamassa,niin toisaalta "pelkää",et tärppää heti...kääks,sit taas kaikki alkaa alusta.Nyt pääsee jo niin helpolla lasten kans. Mutta toivon kyllä et ei tarvis kauaa yrittää,ettei ikäero veny ja ei täs itekkään nuorru.

Moikka kaikille! Olen 30-vuotias kahden tytön äiti, 07 ja 12 syntyneet. Tilanteeni on se, että olen kuumeillut kolmosesta heti kuin kakkonen syntyi. Ihan uskomaton tunne ollut kokoajan, olen elänyt elämäni parasta aikaa! Vieläkin kaihoisana muistelen synnäriaikoja ja toivoisin kaiken kokevani vielä kerran.. Ikäeroo ekan ja tokan kanssa on melkoisesti ja siksi toivoisin että nyt ikäero olisi pienempi kakkosen ja kolmosen välillä jotta se kaikki olisi sitten tässä :) Noo, tässähän toki mies on ollut kokoajan että EI MISSÄÄN NIMESSÄ ENÄÄ YHTÄKÄÄN ja kummasti se turtui tässä kuussa tilanteeseen että kolmonen vielä tulisi.. en tiedä kuinka kauan tätä iloa kestää, niinpä toivoisin raskautuvani äkkiä jottei mies ehdi perua :D Nojoo, imetän edelleen typyä myös öisin, mutta mitään ehkäisyä ei tosiaan tässä ole niin toivo elää.. onko täällä ketään joka vielä imettää? Tai on ollut joskus samassa tilanteessa? Kaikki toivorikas auttaisi minua :) Minulla sama kuin monilla täällä, eli raskautuminen ollut aina helppoa niin nyt pelkään ettei olekaan, en tiedä miten sitä osaisi odottaa.. ja että meneekö kaikki hyvin yms.. kun nyt on kaikki hyvin. Mutta mä toivon teille kaikille hyviä plussatuulia ja voimia kestää tämä jännitys.. mikä toisaalta on aika ihanaa kun tämä viimeinen tulee olemaan.. :) <3

Täällä on jo kp 25/30 eikä mitään oireita ole. Ne ovulaation jälkeiset oireet oli jotain mielen tepposia. Mulla on töissä nyt aika ärsyttävä tilanne eikä yhtään haittais raskautua nopeasti ja päästä äitiyslomallekin nopeammin. Sitten, kun aikanaan töihin palaisin, olisi mullistukset töissä ohi. Ajankohta olisi erinomainen ja kyllä töissä noita pyöristyviä vatsoja näkeekin, kun työkaverit ovat viisaasti ajoittaneet kuumeilunsa juuri tähän aikaan. :kieh: Se ei ole syy miksi kolmatta haaveillaan. (Alalla kun on helppo vaihtaa työtäkin jos ei miellytä), mutta menkkojen alkaessa suurin pettymys olisi juurikin se, että tuolla töissä pitäisi jaksaa kuukausi pidempään. Tuntuu, että olen tuossa paineessa vanhentunutkin ihan älyttömästi! Energiaa ei meinaa enää riittää kotona ja se onkin yksi syy miksi haluaisin kolmannen nyt. Lapset ovat alimmilla luokilla koulussa ja tarvitsevat vielä niin paljon kuuntelijaa ja läsnäoloa, etten halua olla koko ajan poissa tai poissaoleva. Äitiys on kuitenkin tärkein asia elämässäni ja se on nyt jotenkin jääyt jalkoihin. :'( Tervetuloa uusille ja tsemppiä kaikille!

Moikka! Täällä pian 24v täyttävä, -08 synt pojan ja -09 synt tytön äiti. Molemmat lapset edellisestä suhteestani. Nykyisen miehen kanssa vajaa 2v asuttu yhdessä ja nyt saisi kolmonen tulla :) Tänään käytiin yhdessä neukussa, hormonikierukka (mirena) poistettiin. Toivottavasti plussataan pian!! :)

• Tykkää
Reactions: G2P2
Lisää pulssia toukokuulle, kiitos! :D

Ei tullut kyllä täältä suunnalta, mut taitaa olla hyvä niin, niin ei tarvi miettiä kaikkia kuvioita heti uusiksi. Ja niinku eltsiirakin mainitsi, pitäähän tässä vielä olla oikeesti yritystäkin. Miten vaan, et osaako sitä oikeesti ottaa rennommin kuin aikaisemmin, vai joko sitä kuitenkin jännää, kun kiertokin oli pitkälainen? Mene ja tiedä.

Tervetuloa piikru ja kolmiliini! Ilmoitelkaa, mitä tietoja haluatte listalle, jos haluatte.

Kolmiliini: Onko sulla vielä menkat alkaneet? Mulla on menkat aina alkanut vasta sitten,kun olen imetyksen lopettanut. Jos sulla ei ole vielä menkat alkanut,niin luulisin,että raskaaksi tulo olisi kenties helpompaa,jos imetyksen lopettaisit. Minkä ikäinen teillä on tämä pienin? =)

G2P2: Ymmärrän hyvin noi sun fiilikset!Silloin kun yritettiin ekaa lasta,töissä oli ihan hirveää ja koko ajan sai mennä äärirajoilla jaksamisen kanssa...onneksi tuli vauvakuume ja melko pian tärppäs,että pääs töistä pois :LOL: Sulla alkaakin olee jännät päivät,kun kierto lopuillaan! Mulla on ollut molempien raskauksien kanssa niin,että kun on ollut ovulaatio,niin ne ovis kivut on vaan jatkuneet ja jatkuneet,noin viikon verran ja nivusia vihlonut. Sitten kierron loppua kohden olo täysin normaali ja sitten kun menkat ei alkaneetkaan niin plussa tuli!

Mulla ei mitään kummempia...menkat tässä alkaa loppumaan koht puoliin. Kun kerkiän,niin käyn kaupasta ostamassa ovistikkuja. Itsellä on,ainakin ennen ollut selkeet ovisoireet ja nyt haluan testata milloin se ovis sitten todella on,sillä mulla ne vatsakivut ym kestää muutaman päivän. Ennen ainakin kierto on ollut noin 29,mutta nyt siis lopetin ehkäsylaastarin viime perjantaina (vuoden käytin),joten kierrosta ei täyttä varmuutta.

Koikoi tosiaan mieluusti haluaisin päivityslistalle, tosin eipä siihen hirveitä infoja tuu ku yhdet menkat olleet maaliskuussa niin en tiedä kierroista sun muista yhtikäs mitään.. mutta mä oon 30 ja tytöt mulla on 07 ja 12 syntyneet :) ja yritys on tässä kuussa alkanut. Kiitos Sinulle :)

Eltsiira niin, mun nuorimmainen on nyt siis 9kk vanha ja imetän edelleen yöllä ja päivällä. Yhdet menkat mulla oli vissiin maaliskuussa ja sen jälkeen ei oo ollu. Mut tänäänkin testi näytti negaa joten lisää testejä ja touhuamista. Tossa kolmisen viikkoo sitten alettiin tää touhuilu ilman ehkäisyä ja kyllä mulla tässä oli tissien vihlontaa ja vasemmalla alavatsalla nippailua ihankuin viime raskaudessakin. Mutta nyt tosiaan imetän niin se voi toimia mulla liiankin hyvänä ehkäisynä, enkä sitä kyllä vielä lopeta sen takia että haluan kolmosen. Mulla juuri yksi tuttu tjottaili ja tuli raskaaksi vaikka imetti ja ennen raskautuminen ollut TODELLA HANKALAA. Joten tässä hieman toivoin että tää tulee jos on tullakseen imetyksen ohella :) että on niinkuin TARKOITETTU tulemaan meille :) <3

Juu, tosiaan testin tein tänään ja puhdas negahan se oli. Ihan liuskatesti oli, David-merkkinen. Onhan ne luotettavia?

Kyllä tässä aika kuumilla hiilillä ollaan vaikka kuinka paasaan kuinka tulee jos on tullakseen ja plaa plaa. Mä on erittäin lyhytjännitteinen ihminen ja tosiaan pelkään koska ukko tajuaa taas lopettaa tämän yrityksen tähän. Siksikin olisi ihanaa kun tärppäis pian.. :D

G2P2 Sullahan alkaa olemaan jännät paikat, iih! Ihanaa :) jännityksellä täällä odotellaan..

Tänään ärsyttää ihan kaikki! :mad:
Varmaan siis menkat lähestyy, kun naama kukkii ja mieliala on vähemmän aurinkoinen.|O
Heräsin jo ennen kolmea ja tuntuu että oon ollut ikuisuuden hereillä. Ja yö pitäisi taas jaksaa valvoa töissä. Ja seuraavakin... Menispä nää päivät (tai yöt) vähän nopeammin, niin pääsisi viettämään viikonloppua. On tää odottelukin aika piinaavaa. Helpompi vaan, että tulee se kierron loppu niin sitten ainakin tietää. Vali vali. :LOL: Onneksi seuraavan ovulaation kohdalla ei oo yövuoroja. On nimittäin parisuhde vähän katkolla yöputkien ajan. Ei paljon ehdi nähdä. Yritän nyt vielä hetkeksi ummistaa silmät ennen töihin valmistautumista. Kivaa, kun täällä käy keskustelu vilkkaana!

G2P2: Mä jo juhlin, et ei ketutuspäiviä ni ei tuu menkkoja. Mulla siis yleensä paha päivä pari päivää ennen vuotoo. No, tänään oon kyl ollu äkäinen, vaik sää on hieno. Et ymmärrän meiningin siellä.

kolmiliini: Lisäilen sut listalle. Pakko kommentoida tuota imetystä vielä, että kyllä se tärppää, kun on tärpätäkseen. Sen takia ei kannata imetystä lopettaa. Tiedän tapauksen, joka oli jo vähän niinkuin lopettanut imetyksen (kertoja vuorokaudessa siis vähän), mutta lapsi rupesikin taas imemään useammin ja silti kaveri raskautui. Imetti vielä useamman kuukauden raskaana ollessaankin. Lapsi oli lähempänä 1-vuotta muistaakseni.

Kolmiliini: minäkin imetän vielä kuopusta ja oottelenkin tässä menkkoja alkavaksi (viimeks alko 7kk synnytyksestä ja nyt ens viikolla tulee se 7kk taas täyteen). Esikoista imetin kaikkiaan yli vuoden ja olin jo uudestaan raskaana kun lopetin. Katotaaan miten nyt käy..

KoiKoi ja Kukkis voi KiitosKiitos teille <3 tuli heti valoa tunnelin päähän :) toki ystäväpiirissäkin ollut kaikenlaista vastaavaa mutta jotenkin ihana siitä on myös lukea. Mulla tosiaan ollu yhdet menkat sillo maaliskuussa ja toisia odottelen.. ennen raskautta menkat oli tosi säännölliset ja olen raskautunut molemmissa YK1. Katsotaan tosiaan miten nyt, onko ihan päinvastoin tän vikan kaa? Nyt tsemppiä meille kaikille täällä, pikkukolmosista haaveileville <3

_Kenguru_ Onnea plussasta :flower:

Tääläkin testattu tänään ja tuli tosi vaalea haamu. Testiviivaksi ensin epäilin mutta aikaisemmin samaan testiin ei sitä viivan paikkaa ole tullut. Pari päivää nyt odotteen ja uudestaan testailen. Vielä en kovin asiasta innostu ennen kun saan vahvemman viivan.

• Tykkää
Reactions: _Kenguru_
kenguru: hyvästä syystä olisit seonnut! Onnea! Ihanaa siirtää sut plussanneisiin! Päivän piristys oli kyllä tämä.

vauvahaave: jee, sielläkin! Kyllä se isistä vahvistuu. Pompin täällä sohvalla ( melkein), kun niin iloinen oon näistä plussista. Kyllä niitä meille kaikille aikanaan tulee.

Yhteistyössä